Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°27°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa in het Nederlands

Stukje Paradijs op Aarde

anne_le_count
30-12-2013

15 jaar geleden hier op huwelijksreis geweest. Fantastisch. Dit moet je een keer beleven. Personeel heel vriendelijk niets is te veel. Prachtig strand, rust , duiken, en romantisch. Veel pas getrouwde stellen.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gweldig

patricia
1-7-2011

Wij zijn van 17 juni tot en 26 juni in het Sheraton Full Moon geweest op huwelijksreis. In 1 woord geweldig. We hadden een waterbungalow. Helemaal super. Eten was erg goed veel variatie. De mensen zijn heel erg vriendelijk en als je iets vraagt wordt het gelijk gedaan. Het resort word heel goed onderhouden elke dag zijn ze s'morgens vroeg al alle bladeren en alles aan het harken vegen enz. Ook het duiken was erg indrukwekkend. hele goede uitleg gehad was voor beide de eerste keer. Hebben een trio gemaakt naar een local eiland ook erg leuk. Ik vind het een echte aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2011

Wat een romantische plek Prachtig!

Conny
24-6-2011

Het was mijn eerste vakantie met mijn partner. Zo mooi en romatisch. We hadden een water bungalow. Omdat de telefoon het niet deed in de 1e accomodatie kregen we een vrijstaande waterbungalow die splinternieuw was en zo mooi. Wat minder was, was dat het koraal in het water waar de bungalowns in staan dood was. Het was 1 grote grijze massa van dood koraal. Wel prachtige vissen die gelijk op je afkomen als je brood in het water doet (kregen we van de ober). Fantastische ervaring. Het eten was elke dag om te smullen. WAt een luxe en verwennerij. Top vakantie om nooit meer te vergeten.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlike plek voor ontspanning en kennis zeeleven.

ing Robert Garvelink
1-3-2011

We komen over een week voor de derde keer en er zullen nog enkele malen volgen. Als je alle zorgen wil vergeten moet je naar Full Moon. En een trip met het watervliegtuig maken als je van bijzonder koraal houdt.

Gereisd Met partner in Tue Mar 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs op aarde

Albert
8-10-2010

Mijn vrouw en ik zijn in 2007 en 2008 naar Full Moon geweest. wat een ervaring en wat een paradijselijke omgeving. dagelijks verlang ik ernaar om terug te gaan. Accomodatie (waterbungalow) is prachtig. alleen moet je wel wennen aan het klotsen van het water tegen de bungalow. Bedienend personeel is buitengewoon vriendelijk en zeer service minded. 4 supergoede restaurants, als je van vissen houdt: destijds waren er goede en betaalbare mogelijkheden om op big game fishing (blue marlin) te gaan met local crew. uitstekende prijs/kwalitieit verhouding. ligging vlakbij vliegveld Male. Omgeving is betoverend. goede mogelijkheden voor dag trips (snorkelen, duiken, eilanden-trips, dolfijnen kijken). echt, we kunnen Full Moon aan iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Geweldige resort!

bianca
26-2-2010

Supermooi resort. Veel privacy aan het strand. De waterbungalow's zien er prachtig uit. Wij hadden een beachvilla aan zee aan de kant van de waterbungalow's. Het water ziet er prachtig aan. Is een kwartier met de speedboot van male international airport, heel erg fijn vanwege onze baby. Alles waar we om vroegen kregen we kosteloos. Zo kregen we een babystoel en werd de melk in een magnetron verwarmd en naar ons kamer terug gebracht. Ook midden in de nacht!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Prachtig resort, niet te ver van Male

Peter
16-11-2009

Full Moon Beach Resort was in één woord GEWELDIG! Niet te ver varen van Male (+/- 20 minuten). Prachtig eiland met de bekende witte stranden en blauwe zee. Mooie bungalows in zee en maar liefst vier restaurants. Één van de grotere eilanden (maar nog steeds klein :-) Heerlijk duiken en snorkelen of gewoon genieten van zon, zee en strand. Verder niet veel te doen, ben je op zoek naar een echte relax-vakantie dan is dit een topper. We zaten er negen dagen en dat was ook wel genoeg. Prima te combineren met een meer actieve rondreis door Sri Lanka.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg mooi!!

Desiree
13-11-2009

Erg knus en gezellig eiland Het eiland ligt vlakbij de luchthaven, wat een voordeel en een "nadeel"is (veel grote schepen, ziet er dan wat minder idylisch) Het hotel heeft een erg mooie spa dat op een apart klein eiland met een loopbrug met het eiland verbonden. De deluxekamers liggen in bungalows van 4 kamers op de begane grond of op de eerste verdieping. Deze kamers hebben een groot balkon, inrichting met veel hout. Verschil met de bungalowkamers is dat deze kamers geen tv /cd speler hebben. Badkamer is ruim en heeft een douche. De bungalowkamers, liggen in bungalowtjes op het strand en hebben een rietendak. Kamers zijn zeer netjes, ruim met donker hout ingericht. De badkamer is het mooiste van allemaal, half overdekt met bad en toilet en een buitendouche met rainshower! De waterbungalows hebben een hemelbed. Men kan dmv een trapje in zee gaan. De badkamers hebben uitzicht op zee. De huisjes hebben allemaal een rieten dak, maar zijn minder sfeervol ingericht dan de bungalowskamer

Gereisd Met vrienden in april 2005

perfecte vakantie

herman en angelina
12-9-2009

dit is echt een paradijs op aarde, nog nooit zo iets meegemaakt, alles is perfect geregeld, accomofatie, weer, enz alles perfect. hier 1 jaar samenzijn gevierd. liefst volgen jaar weer

Gereisd Met partner in augustus 2009

super vakantie,top!

valerie
6-7-2009

bezocht met partner, prachtig weer ondanks regenseizoen, geen druppel water gevallen! eten lekker, gevarieerd.vol pension een aanrader gezien dure prijzen a la carte. eenmaal a la carte gaan eten in ban thai, zeer lekker maar wel prijzig 150 euro voor twee hoofdschotels en een fles water, twee glazen wijn! cottage beach bungalow geboekt! echt top,zeer mooie badkamer,alles kraaknet,tweemaal per dag schoongemaakt en verse handdoeken. profesioneel duikteam,mooie boten,verzorgd materiaal. zeer veel grote vissen,er zitten zelfs zandhaaien in de lagune! super vakantie gehad, maar zeer duur als je geen vol pension neemt, en ook de drankjes zeer prijzig, 12euro voor een coctail, 5 euro voor cola,bier,water. maar ah, we hadden de beste tijd, dan denk je daar even niet aan.

Gereisd Met partner in juli 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.