Hotel Paradise Islandsterstersterster

Tonen op kaart

39 reviews over Hotel Paradise Island

• 2019
    10Linda09-08-2019

Wat hebben wij genoten op Paradise Island!!

• Dichtbij bij de luchthaven van Male, 20 minuten speedboot. Op sommige plekken vanaf het eiland heb je daar zicht op.
    • Tijdens de eetmomenten in het restaurant zie je de hoeveelheid gasten; maar de rest van de dag heb je het gevoel alleen op de wereld te zijn. De gasten verdelen zich goed over het eiland en er zijn genoeg plekken om naartoe te gaan.
    • Het eiland is prachtig onderhouden met hele mooie tuinen.
    • Het personeel en de gastvrijheid is enorm!
    • Groot deel van de gasten komt uit India. Maar ook veel andere landen waren vertegenwoordigd.
    • De beachbungalow is fantastisch! Super ruim, heel netjes en compleet. Iedere dag wordt de bungalow schoongemaakt en voorzien van nieuw bedlinnen, handdoeken en strandhanddoeken.
    • Buffet is elke dag anders en zeer goede kwaliteit
    • Wij hadden half pension en dat was prima. Je krijgt dagelijks 1 liter water per persoon gratis op de kamer.

KORTOM, WIJ VINDEN DIT RESORT FANTASTISCH!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Joyce03-02-2019

Heerlijk ontspannen!

Een prachtig eiland met een luxe resort erop. Er is veel te doen aan activiteiten, maar als je niet 'all in' boekt, zijn de (watersport) activiteiten wel prijzig. Het eten van de Italiaan is heerlijk en goed te betalen. Hier hebben wij veel gegeten. Het ontbijt wat bij ons inclusief was, was mega uitgebreid. Je had echt ALLES wat je maar kan bedenken! Hierdoor sloegen we de lunch vaak over. Het personeel is super, meer dan vriendelijk!

De huisjes op het water zijn prachtig, maar boven ons budget. Wij huurden een strandhuisje en hebben hier geen spijt van gehad. Een stuk veiliger met een kindje (12maanden) en hij kon heerlijk voor het huisje in het zand spelen.

Je kunt kijken hoe de roggen en de haaien gevoerd worden in de avond. Zelf zijn we hier geen voorstander van, maar we snappen dat het publiek trekt. Tijdens het duiken zie je deze dieren gewoon in het wild. Dat is echt nóg toffer!

We hebben genoten van dit prachtige eiland!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    8S van As01-12-2018

Leuk om 1x in je leven gezien te hebben

Mooi eiland en prachtige stranden, neem All Inclusive, want het is niet te betalen. Het eten is een buffet en zeer smakelijk. Ga er zeker niet langer heen dan 3 a 4 dagen, want er is niks te doen, ja watersport, maar voor een kwartier parasailen betaal je 250$ en 15min jetski 80$

Gereisd met partner in november 2018

• 9Anita16-05-2018

Het eiland is klein. 1 km lang en 300 m breed. Prachtige accommodatie. Zeer vriendelijk personeel. Ontzettend lekker eten en veel keus. De kamers zijn zeer ruim met grote badkamer en gewéldige buitendouche. Op dit eiland kun je tot rust komen maar je kunt ook snorkelen, duiken en een potje tennis spelen. Kortom een geweldige aanrader. Geen negatieve punten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• Oude reviews

9Anoniem28-10-2017

Het echte paradijs!

's ochtends de deur van je huisje open doen en met je voeten in het zand, onder een palmboom en met een geweldig uitzicht wakker worden.. Voor ons de reden om voor een bungalow te gaan en niet voor een watervilla. En wat waren we blij met deze keuze! Wat een ongelooflijk mooie ervaring om onze huwelijksreis op dit eiland door te brengen! Blij waren wij ook met het all inclusive concept. Een klein flesje water kost anders al snel 3 a 4 euro!! Nu hoefden we nergens over na te denken. Genoeg watersport, mooie onderwater wereld (duiken vonden wij niet eens nodig, snorkelen was al een ervaring opzich) en erg aardig en hardwerkend personeel! Ik zou heel graag nog een keer terug komen op Paradise Island!

Gereisd met partner in april 2016

• 10Angelique24-02-2016

Bounty eiland

Dit is precies zoals je je voorstelt dat een Malediven atol er uit ziet. Paradijselijk romantisch idyllisch. Water is ongekend lichtblauw en de stranden oogverblindend wit. Prachtig!!

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Yomina15-09-2013

Parelwitte stranden, azuurblauwe zee

Wij verbleven na een stendentrip in Dubai en een rondreis door Sri Lanka tenslotte drie nachten op dit resort. Voor de meet en greet hadden we 10 euro pp moeten betalen (via NRV reizen) maar dit sloeg nergens op. Net als in ieder hotel in Sri Lanka kreeg je een warme doek en een drankej aangeboden en werd uitgelegd adhv een plattegrond hoe het eiland in elkaar zat. Helaas verstond je niet veel van deze uitleg omdat er die avond (ma-avond) disco was. De hotelkamer was schoon, maar ik vond de inrichting oudbollig, niet op elkaar afgestemd. De buitendouche was wel grappig, maar wij hebben hem maar 1 keer gebruikt. Na de goede service en vriendelijke mensen in Sri Lanka vonden wij dit een beetje een koude douche. Het weer was bij ons wisselvallig ivm het seizoen. De beste tijd om hier heen te gaan is van november tot april. Er wordt niet meer gebouwd. Wij vonden de paalbungalows een beetje kil aan doen, maar het uitzicht is prachtig. Er zwommen haaitjes en grote roggen, er is geen koraal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Leo en Ingrid Starrenburg09-05-2013

Paradijs op aarde

Heerlijk hotel op een prachtig eiland. Eten is prima en voor diegene die geen vol pension of all inclusive hebben is er voldoende keus in de 5 restaurants. Vooral het Italiaans restaurant is prima; ze hebben heerlijke Sangria en ijscoups. Snorkelen is zeker aan te raden, maar dan wel aan de linkerkant van de watervilla's. Daar zie je ook de haaien (kleintjes, ongeveer 1 meter) voorbij komen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Leon 23-12-2012

Precies wat je je voorstel bij de Maladiven

Ik had een strandhuisje, 2 onder 1 kap. Prima kamer, lekker ruim en goed koel. Bedje en terras waren prima. Douche binnen werd niet warm, maar de buitendouche gelukkig wel. Op het eiland is alles aanwezig, maar vooral veel chinezen die hier vakantie komen vieren. Als je niets hebt met strand, snorkelen en duiken, dan moet je hier niet komen. Male zelf is het bezoeken niet waard. Eten in buffet is prima, nadeel is wel de tafel op indeling gedurende je verblijf. Voordeel is dan weer de vaste ober die je bestelling voor de drank kent. Bars zijn prima. Maar wel duur als je net uit Sri Lanka komt. Massage is aan te raden.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9Lieke24-09-2012

Met recht paradijs

Paradise Island doet zijn naam eer aan. Prachtig eiland, heel schoon en ontzettend vriendelijk personeel. Bediende bij het eten herkent je na 1 keer en komt altijd even een praatje maken. Eten is van goede kwaliteit en de keuze is enorm, zowel 's avonds als 's ochtends. Kamers zijn ruim en schoon. Leuk is ook de buitendouche. Elke kamer heeft zijn eigen ligbedjes op het strand, inclusief kussens.

Gereisd met partner in september 2012

1 tip over Hotel Paradise Island

• Lieke, 24-09-2012

Snorkelen is een absolute must! Haaien, roggen, vissen met alle kleuren van de regenboog en grote stukken koraal.

1 vraag over Hotel Paradise Island

• Ann, 04-09-2017

Afstanden op resort?

Weet iemand wat de afstand is tussen de watervilla's en de beach bungalows?

Anoniem , 28-10-2017

Ligt aan de ligging van je bungalow. De watervilla's liggen aan de achterzijde van het eiland. Vanaf de voorkant van het eiland loopt je in een kleine 5 minuten naar de watervilla's. Heb je een bungalow aan de zijkant van het eiland, dan is het misschien 7 minuten wandelen. ;-)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV