Hotel Makunudu Island

Meer hotelinfo

93 reviews over Hotel Makunudu Island

• 2018
    9Valerie27-04-2018

Super service; 2 gratis waterflesjes per dag, gedurende de dag nieuwe handdoeken voor op de kamer en op het strand, eigen strandbedden, lekker eten, super om te snorkelen; spullen ervoor kun je lenen

• Oude reviews

10Bor413-01-2013

Droom huwelijksreis!

Ik zag meer uit naar onze huwelijksreis dan onze trouwdag ;-) en wat een tijd was het! We zijn er twee weken geweest wat misschien lang lijkt op zon klein eilandje maar we konden er wel nog een week verblijven!

Alles was geweldig, de bediening, de mensen op het eiland en natuurlijk de dieren in het waterrijk! Hebben er onze duikcursus gehaald wat de wateren van de malediven bereikbaarder maakte voor ons!

Echt een absolute aanrader voor mensen die echt eventjes de stekker eruit willen halen! Geen TV, geen zwembad...alleen het paradijs!!!

• 9Leontina 23-11-2011

Droomplekje

We zochten een vakantie waar we heerlijk tot rust konden komen en waar je niet teveel kunt doen. Uiteindelijk is dit Makunudu geworden. Het is paradijselijk! De natuur is prachtig op het eiland, het huisrif geweldig kleurrijk en vol vissen en het eten vonden wij heerlijk. Alles is op het eiland redelijk eenvoudig, maar juist die eenvoud maakt het weer mooi. Het is zeker een aanrader voor mensen die geen glitter en glamour zoeken, maar luxe eenvoud en rust zoeken en dit weten te waarderen.

• 0joooanne07-10-2011

Heerlijke honeymoon!

Op Makunudu hebben we een heerlijke huwelijksreis gehad. Vanaf het vliegveld was het nog zo'n drie kwartier reizen met een speedboot, en eenmaal aangekomen op het eiland valt de lange reis gelijk van je af... het is zo'n mooi eiland! Echt hoe je het ziet op de plaatjes: blauwe zee, wit strand, palmbomen, cocktails in de bar. De huisjes zijn mooi en traditioneel; bij ons huisje helaas niet echt strand, maar een paar tientallen meters verderop wel. Het eiland is heel klein, daarom waren we er na een week wel "klaar" mee. Nog een paar leuke excursies gedaan (snorkelen, vissen bij zonsondergang). Die waren inclusief, dat wisten we niet eens bij het boeken! Alleen drinken tijdens de excursies is peperduur (biertje = 5 euro). In de bar/restaurant kun je je ook beter houden aan de kaart, anders betaal je veel (bijv: koffie is gratis, cappucino ong. 5 euro!). De kwaliteit van het eten is goed.

• 10nicolas21-08-2011

what a place

Juli laatstleden 2 weken op Makunudu doorgebracht.

Indien je de echte Malediven wil ontdekken,zoek niet verder! luxe accommodatie zal je er niet vinden,noch paalwoningen,echter dat heeft ons geen moment gestoord op Makunudu.Itegendeel,zo blijft het kleinschalig.er kunnen 75 mensen logeren,en het was volzet.Echter weet ik echt niet waar iedereen vertoefde overdag,de rust is wonderbaarlijk!Wij zijn totaal geen natuurmensen,wij waren gewoon op zoek naar een bestemming die ons rust zou geven en waar we tijd voor elkaar zouden vinden. We hebben dit allemaal gevonden,en zoveel extra Al zijn we geen natuurmensen,tocht heeft de uitstraling ons 'geraakt' zo een pure schoonheid...

eten is top!beter dat een 5* in griekenland door de kleinschaligheid hebben ze alles in de hand, je 'eigen' ober de hele reis lang,(zelf op sandbankdinner gaat deze mee) heeft een persoonlijk gevoel.

kortom een aanrader!

best off all: it doesn't break your wallet

special thx to meyla,chamoona,malli

• 10Remco en Remy08-08-2011

Fantastisch!

Onze zomer (duik) vakantie 2 weken doorgebracht op Makunudu. Omschrijving voor het hele resort is Fantastisch! De uitstraling van een eiland is precies wat je je voorstelt bij een tropisch eilandje. Het eten is bijzonder goed en ver boven het gemiddelde niveau van een Nederlands restaurant. Het duiken en de duikschool zijn super. Het personeel is vriendelijk maar niet opvallend aanwezig. Het huisje is simpel maar goed, en de schoonmaak 2 x per dag is erg prettig ivm het zand wat je binnnenloopt en wat door het dak valt. Mocht je nog twijfelen, zoek je rust, fantastische duikplek en zeer goed eten. Stop dan met zoeken en ga naar Makunudu. Tijdens ons verblijf zeer veel Duitsers en Italianen, een paar Fransen en 1 stel nederlanders (zie de reactie hieronder ;o) ). We hebben ondanks het regenseizoen slecht een paar buitjes gehad en van de 15 dagen slecht 2 "minder zonnige dagen gehad. Een droomvakantie, we komen zeker nog een keer terug in het Manta Seizoen.

• 10Karin & Lennart Peeters04-08-2011

Stukje paradijs op aarde

Wij zijn net terug van onze huwelijksreis in paradijs. Het is een fantastisch eiland met super vriendelijk personeel met geweldige service en fantastisch eten! Wat een luxe om daar een paar dagen rond te lopen, je waant je werkelijk in paradijs. De hutjes zijn een goed verblijf, bedden mogen iets beter, en het is goed vertoeven zo vlak bij de zee. Het eten in het restaurant is heel divers, geen enkele keer hetzelfde gegeten en van een zeer horde kwaliteit. Wij hopen er nog een keer terug te komen.

@Angelique we hebben gezocht naar je bordje maar we hebben hem helaas niet terug kin en vinden.

• 10Angelique Doggen24-06-2011

Geweldig!

Wij zijn hier in 2004 geweest op huwelijksreis! Een fantastische bestemming met schitterende huisjes MET AIRCO, geweldige service, lieve obers, heerlijk eten. Kortom uitmuntend. Kindvriendelijkheid geef ik een laag punt omdat het natuurlijk een klein eiland is, waar geen arts aanwezig is. EVEN EEN VERZOEKJE. Mijn man en ik hebben toen een palmboopje neergezet met bordje. Ik zou het geweldig vinden als iemand hier een foto van wil maken. Ben zeer benieuwd of het boompje het overleefd heeft na de tsunami. Hij moet ergens staan als je van het restaurant afkomt en naar de huisjes loopt, dan krijg je een splitsing, de rechtse splitsing, aan de rechterkant. Ik hoop dat iemand het kan vinden. Op het bordje staat: "Honeymoon Vincent & Angelique 28th may 2004". Alvast bedankt voor het zoeken ;-)

• 8fam Boom02-05-2011

heerlijk rustig

voor de derde keer naar Makunudu en dit keer in huisje 38 Dit was het mooiste en grootste huisje van het eiland, en een super grote overdekte veranda voor je deur van zo'n 10 bij 5 meter terwijl de andere huisjes een vlonder hadden van nog geen 1 meter. We hebben het dit keer goed getroffen. Wel heel erg jammer dat het koraal en het aantal grote haaien een heel stuk minder is dan 5 jaar geleden.

• 8dj11-12-2010

romantisch

Wij waren hier 2 weken in 2000. Huisje nr. 24 heerlijk aan het strand. Voor ons was het eiland een beetje te klein en te rustig, maar we hebben wel genoten van de romatiek van het eiland. Helaas soms last van de generator. Snorkelen bij het strand moet met zwemschoentjes. Neem , als je gaat een stapel boeken/lektuur mee.

0 tips over Hotel Makunudu Island

1 vraag over Hotel Makunudu Island

• Saskia, 20-02-2011

vakantie

Wij zijn hier in 2005 geweest en was toen heel goed bevallen. Er waren toen een paar huisjes die op het slechtste plekje van het eiland met alleen een paar stronken en steiger voor de deur stonden, maar ik weet de nummers niet meer. op aanraden van iemand heb ik om nummer 36 37 of 38 gevraagd. Weet iemand of dit idd. klopt? en is het verder nog steeds zo goed als in 2005?

Leontina , 23-11-2011

Ja het is zeker nog erg goed. Zelf maakte het ons niet uit in welk huisje we zaten, elk huisje en elke kant heeft zijn voordeel! Wij zaten in 22 en dit was ook perfect! Niet te moeilijk doen en vooral heel erg genieten!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenNiet beschikbaar