Hotel Kurumba Village

13 reviews over Hotel Kurumba Village in het Nederlands

paradijs

Marga Bongers
5-3-2015

Beste service die wij ooit meegemaakt hebben.

Gereisd Met partner in januari 2015

Onvergetelijke droomreis!

Nikita Heinen
15-7-2012

Mijn man en ik zijn afgelopen juni naar Kurumba geweest voor onze huwelijksreis. We zijn van begin tot eind enorm in de watten gelegd door de mensen van het hotel. Het eiland is prachtig met al zijn kleuren en de rijke onderwaterwereld van het huisrif. Het eten is ontzettend veelzijdig en erg lekker. Het was een reis om nooit te vergeten en absoluut een aanrader voor anderen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

Dries
2-11-2010

Adembenemend, luxueus, erg vriendelijk, stijlvol en tot in de puntjes verzorgd. Wij hadden helemaal niks aan te merken! Extra tip: de kleine meerprijs die je betaalt om in een bungalow te vertoeven is zijn geld meer dan waard!

Gereisd Met partner in september 2009

gewoon super

cas
28-12-2009

super vakantie de mooiste wat ik heb meegemaakt vooral voor mensen die het op de thuisfront een heel druk bestaan hebben gewoon lekker luieren eten en slapen geen winkels niks geen drukte lekker ontspannen een echte aanrader voor mensen die even weg willen van de drukte superrrrrrr

Gereisd Met partner in december 2009

mooi eiland, maar wel erg volgebouwd

Desiree
13-11-2009

Erg mooi eiland, met indrukwekkend lobby. Het eiland biedt erg veel faciliteiten, maar is hierdoor ook erg vol gebouwd in vergelijking met andere eilanden en hierdoor vond ik het wat minder romantisch. Er zijn diverse thema-restaurants, oa. Aziatisch en Arabisch Verder nog aantal buffetrestaurants. Superiorrooms, zijn gelegen in bungalows op de begane grond of op de 1e etage. Alle kamers hebben zeezicht. De badkamer heeft een (klein) bad en douche en een buiten douche. De deluxe rooms zijn identiek aan de superiorrooms alleen is hier de inrichting wat luxer.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer fraai hotel

van den brakel
27-2-2009

goede ligging t.o.v. luchthaven. Mooi eiland .prachtige bloemen. Goede verzorgde hotelkamers met mooi uitzicht. restaurant is goed. Personeel erg aardig en zeer behulpzaam. Snorkelen en parasailen

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

2008

Fantastisch, luxe, super eten

D.Waasdorp
14-10-2008

Super resort, zoek vooral de bungalows uit tussen nr 160 en 180 ( mooiste uitzicht). Het eten in het buffetrestaurant is heel erg goed, veel verschillende thema's. Goede duikschool, prachtig strand en super mooi water. Wat een bountyeiland....

Gereisd Met partner in oktober 2008

Wij zijn hier een drietal malen geweest , het is op zeker

Joop van Heiningen
29-1-2008

Wij zijn hier een drietal malen geweest , het is op zeker een prachtig eiland , de mooiste tuin tot dusver. Het omringed water herbergt veel kleurige vissen en het rif is vrij makkelijk toegankelijk. Door de vier verschillende restaurants is er altijd wel wat van je gading te vinden. Personeel is aardig kamers zijn schoon en redelijk wat grote betreft. Het uitzicht word wat verstoort door de dammetjes die rondom het eiland liggen en door de nabijheid van het vliegveld is het er voor Maldiviaanse begrippen vrij druk.( is nog steeds erg rustig) Een maal oud en nieuw daar gevierd was erg leuk en peperduur. Erg geschikt voor kinderen dodr de korte transittijd 30 minuten en de accomedatie is daar ook wat meer op ingericht. Kortom een goed resort

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Zojuist 1 dag terug van dit hotel en het was een zeer en 1

Jordana Beusen
4-2-2007

Zojuist 1 dag terug van dit hotel en het was een zeer geslaagse en rustgevende vakantie. Neem een deluxe bungalow aan het strand..zorg dan dat je nummer 163,162,161,159,160,158 hebt..dan kun je genieten van een uitstekende wit zandstrand.Neem voldoende dollars mee want alles draait om 1 ding dollars.

Wil je zeker zijn van luxe en een goed hotel..dan moet je dit boeken

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Echt een toppertje! Prachtige accommodatie en een waar het

D & L
15-12-2006

Echt een toppertje! Prachtige accommodatie en een waar paradijs. Poolvilla's zijn helemaal super. Tip...ga echt duiken, want het is wel bijzonder. Gewwon een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Anders in december 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenArabisch, Chinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenHardlooppaden
  • Tennisbaan3
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kurumba Village in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kurumba Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.