Bungalow Helengeli Island Resort

Bungalow Helengeli Island Resort

Bungalow
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Helengeli Island Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bungalow Helengeli Island Resort in het Nederlands

Wat je zoekt krijg je

cuylits Rudi
14-6-2009

Helengeli een eiland waar je geen schoenen nodig hebt, zelfs de vloer van de eetzaal is van koraalzand. Een eiland waar je krijgt wat je zoekt, rust , vriendelijke crew , goed eten , goed duiken en relax duiken zoals in de goede oude tijd. In ieder geval is het op zich geen 3 sterren-resort te noemen maar eerder 4 tot 5. Natuurlijk is er geen TV op de kamer en een telefoon ook al niet maar wat is er plezanter dan iemand dat op de deur komt kloppen als wake-up call. Alle bungalows liggen aan het strand, hoe kan het ook anders het eilend is 50m breed. Was tweede maal in Helengeli en ik durf in feite niet naar een ander resrt te gaan omdat ik er mijn gading vind. Ik hoef echt niet als duiker 's avonds geëntertaint te worden, daarom staat er ook geen loeiende geluisinstallatie in de bar.

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

relexed eiland\goed huisrif

martin en angela
28-11-2008

rustig eiland met een mooi huisrif. bijna iedere dag schildpadden\blacktiphaaien enz enz gezien. voor de snorkelaars is dit een perfect eiland [wij duiken niet]neem wel een stapel boeken mee want avonds is hier niet heel veel te doen. vraag een bongalow nr lager dan 25 aan. voor een mooi stukje strand voor de deur.succes verzekert!!

Gereisd Met partner in november 2008

Bungalow info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Helengeli Island Resort in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Helengeli Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.