Bungalow Helengeli Island Resort

Malediven, Malediven, Noord-Malé Atol

8.3Fantastisch

• 7.3Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Helengeli Island Resort voor je op een rij gezet:

Bungalow info

Meer bungalow info

6 reviews over Bungalow Helengeli Island Resort

• 9cuylits Rudi14-06-2009

Wat je zoekt krijg je

Helengeli een eiland waar je geen schoenen nodig hebt, zelfs de vloer van de eetzaal is van koraalzand. Een eiland waar je krijgt wat je zoekt, rust , vriendelijke crew , goed eten , goed duiken en relax duiken zoals in de goede oude tijd. In ieder geval is het op zich geen 3 sterren-resort te noemen maar eerder 4 tot 5. Natuurlijk is er geen TV op de kamer en een telefoon ook al niet maar wat is er plezanter dan iemand dat op de deur komt kloppen als wake-up call. Alle bungalows liggen aan het strand, hoe kan het ook anders het eilend is 50m breed. Was tweede maal in Helengeli en ik durf in feite niet naar een ander resrt te gaan omdat ik er mijn gading vind. Ik hoef echt niet als duiker 's avonds geëntertaint te worden, daarom staat er ook geen loeiende geluisinstallatie in de bar.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8martin en angela28-11-2008

relexed eiland\goed huisrif

rustig eiland met een mooi huisrif. bijna iedere dag schildpadden\blacktiphaaien enz enz gezien. voor de snorkelaars is dit een perfect eiland [wij duiken niet]neem wel een stapel boeken mee want avonds is hier niet heel veel te doen. vraag een bongalow nr lager dan 25 aan. voor een mooi stukje strand voor de deur.succes verzekert!!

Gereisd met partner in november 2008

Bungalow Helengeli Island Resort info