Hotel Coco Palm Boduhithi

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°26°
Hotel Coco Palm Boduhithi

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Palm Boduhithi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Coco Palm Boduhithi in het Nederlands

2008

Wij zijn hier geweest begin december

Annemarie
27-1-2008

Wij zijn hier geweest begin december. Nieuw resort, opgebouwd na tsunami. Open sinds november 2006. Prachtig resort, top vakantie gehad, mede door de hoge service!

Verblijf op basis van half pension. Bij aankomst koude doekjes en een koude lemmon grass thee. Prachtige kamers! Goedkoopste kamer 180 m2, eiland villa, met eigen zwembad van 3 x 7 en enorm groot rond bad midden in de kamer, alles zeer luxe. Resort heeft 100 kamers, eiland villa's en watervilla's. Huisrif prachtig en bereikbaar vanuit je watervilla ook met zwembad.

Prijzen drank in het resort redelijk. Voor een cola 4 dollar, een fles evian 5 dollar en een fles wijn vanaf 35 dollar. Lunch tussen de 12 en 25 dollar. Ontbijt prima verzorgd in buffet vorm, avond eten was 14 dagen smullen van culinaire hoogstandjes ook in buffetvorm.

Voornamelijk bezocht door Aziaten, Duitsers en Fransen.

Mooie spa aanwezig.

2007

Wij zijn hier geweest begin december

Annemarie
18-12-2007

Verblijf op basis van half pension. Na ontvangst met een speedboot naar het eiland gebracht. Onderweg al koele drankjes aangeboden. Bij aankomst koude doekjes en een koude lemmon grass thee. Snelle check- in. Prachtige kamers! Goedkoopste kamer 180 m2, eiland villa, met eigen zwembad van 3 x 7 en enorm groot rond bad midden in de kamer, alles zeer luxe. Resort heeft 100 kamers, eiland villa's en watervilla's. Huisrif prachtig en bereikbaar vanuit je watervilla ook met zwembad.

Voornamelijk bezocht door Aziaten, Duitsers en Fransen.

Mooie spa aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco Palm Boduhithi in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco Palm Boduhithi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.