Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Club Med Kani

• 10E.E. Linker29-03-2017

Meer dan perfect!!

Ik heb nog steeds geen woorden gevonden voor een omschrijving van deze vakantie. Het was meer dan geweldig! We zaten in de 'Manta zone' in een huisje op palen aan de zee. We hadden om een huisje aan het einde van de rij gevraagd (TIP!!) en die kregen we! Het was een modern, groot, net huis. Naar mijn idee mooier én moderner als op de foto's op de site. Het eten geweldig (zelfs voor mij, terwijl ik een 'moeilijke eter' ben!!), het eiland is geweldig mooi.. De bezoekers waren voornamelijk Japanners en Fransen. Wij waren samen met nog een gezin de enige Nederlanders die op dit clubdorp verbleven. Er zwommen baby rifhaaien onder ons huisje door (die doen niks), roggen, de wereld aan vissen... Echt prachtig! Het personeel bijzonder vriendelijk, ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Het enige minpunt dat wij konden bedenken is de harde muziek die je 's avonds hoort tot 00.30u. Jammer vonden wij dat. En er liggen best wel wat steentjes op de zeebodem, dus waterschoenen is handig. Het kan ook best zonder, maar met is lekkerder dachten wij...

• 9Depuydt José12-08-2011

Een unieke ervaring.

Je bent even weg van de 'wereld'; maar dan toch in een 'andere' wereld'. Enthousiasme en inzet van al het personeel (gaande van de Chief, GO's tot tuinmannen, kelners, huishoudpersoneel...) was enorm.

Alles tot in de puntjes georganiseerd; en hoewel er een duidelijk systeem achter zat; toch oog voor variatie en het inpikken op omstandigheden.

Allen ongelofelijk vriendelijk- soms wat kunstmatig- maar best wel een pluspunt.

Helaas een trage internetverbinding... vooral als je dan toch eens met 'thuis' of kantoor' wilt communiceren.

Heel veel animatie; je verveelt je werkelijk s'avonds geen enkele seconde. Minpuntje is dat alles nogal gericht is op 'dans' en 'muziek'. Als het je ding niet is val je wel even 'uit de boot'.

• 10Legat Cécile22-07-2011

Le paradis sur terre.

Nous avons adoré notre séjour. Tout est fait pour que l'on se détente, le site, les services, les activités.... Tout était parfait. C'était vraiment le paradis

• 10Krista Lubbers02-02-2011

Een klein paradijs

Het was gewoon een super week, als je echt tot rust wilt komen en genieten van alle luxe is dit de plek.

• 0FOETISCH15-12-2010

plus jamais

Il y a beaucoup trop de visiteurs en provenance du Japon (et autres asiatiques). L'information devrait être donnée dans le catalogue du Club.

• 7Richard05-01-2010

Site splendide mais village surcôté

Nous venons de passer 10 jours. L'équipe GO en place est de qualité, l'animation est bonne.

Par contre, les chambres sont décévantes pour un 4 tridents (fissures, climatisation qui coule, traces de moissisures, ménage moyen)

De plus, nous avons trouvé le choix de la nourriture pas assez varié et de qualité moyenne (Il est vrai que la moitié de la clientèle du village est asiatique, donc une bonne partie de la restauration est très épicée voir trop !)

Le 2ème restaurant "service à l'assiette" est payant maintenant

Quand le club med annonce que Kani "c'est vivre l'exceptionnel" oui grâce aux Iles Maldives, mais pour le reste cela reste d'un niveau 3 tridents.

• 10Solange22-08-2009

Paradijs bestaat!

Een geweldig hotel op een van de mooiste plekjes van de aarde.

Neem zeker de villa op palen. Wat een dikke luxe! De bungalowkamers zijn eenvoudig, maar liggen allemaal vlak aan het strand. Dit is all inclusive met een grote A!

Wat zeker ook een pluspunt was.... slechts 8 russen!!! Wat een verademing! De G.O.'s zijn supervriendelijk en door de kleinschaligheid weten ze al snel je naam en komen altijd even met je praten.

Ik werk zelf op een reisbureau en heb al heel veel gezien, maar dit is toch echt een topper!

• 9Malgosia19-05-2009

Miejsce marzeń

zakwaterowanie jest bardzo wygodne, rozrywki każdego wieczoru, dużo wrazeń podczas nurkowania, no ta plaża, cisza, szum oceanu.... , cudowny wypoczynek. Podczas pobytu mozna sie zaprzyjaźnic z ciekawymi ludźmi , głównie z Azji.

• 10Herman Pascal15-05-2009

Droomreis

Als het paradijs bestaat dan zijn wij er geweest in Club Med.Dit was werkelijk onvoorstelbaar.Onze mooiste reis tot op heden en wij hebben nogal wat afgereisd.Prachtige,unieke ligging.Eten gewoonweg subliem.Enig minpuntje,anderhalve dag geen electriciteit op onze kamer en dat is best vervelend met een bijna konstante buitentemperatuur van 30°.Toch bedankt Club Med voor een onvergetelijk verblijf in het aards paradijs !

• 10Marijke25-04-2008

Zijn april een weekje in Club Med geweest.Hebben ontzettend genoten. Altijd iets te doen(zeilen,snorkelen,sportevenementen)en overal leuke plekjes om te zitten en genieten van alle mooie dingen op het eiland,zowel de natuur als de gezelligheid. Echt een sprookje !

Hotel Club Med Kani info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    P.O.Box N 2051 Kanifinholu