Appartement Chaaya Island Dhonveli

Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Chaaya Island Dhonveli

• 7Rohnny23-02-2014

was goed, niet super.

we hadden een beachvilla, deze was zeer mooi gelegen. De All-inn is maar zwak, ik bedoel hiermee,veel te weinig aanbod, voor drank en coctails. De kamers waren proper, maar zijn verouderd, deze zijn toe aan een renovatie. Het personeel is zéér vriendelijk, en staan je steeds ter beschikking. Het eten is lekker en zeer veel afwisseling. De fitnessruimte is enorm verouderd. Zoals ik reeds vermeld in de beoordeling, een "7" is de juiste weergave van het hotel.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Fourpets05-05-2011

Waanzinnig lekker

Als je hier naar toe gaat om veel te ondernemen, kan je beter thuis blijven. Dit resort (maar ik denk de Malediven in het algemeen), is om te ontspannen en tot rust te komen. Je kan er heerlijk duiken en genieten van de natuur en de rust. Je kan iedere dag wel wat ondernemen, zoals eilandhoppen, dolfijnentochten en duiken. Persoonlijk vond ik het wel lekker om niets te hoeven doen en om de hele dag in de watten gelegt te worden.

Wij hadden een over-water-vila en waren diep onder de indruk. We hadden All-Inclusive (Aanrader!!!!) en deze combinatie zorgde ervoor dat we in het beste restaurant van het eiland aten. We hadden onze "eigen" ober en na 3 dagen wist hij precies wat we wilde drinken. 2 maal per dag kwam er iemand langs om de vila schoon te maken en om je bed op te maken. Dit laatste gebeurde met mooie motiefjes en soms met bloemen. Het waren kunstwerkjes.

Alles bij elkaar hebben we 2 weken genoten. Absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Nico17-03-2011

Ontspannen op een prima plek met goede service

Over Water Suite van Chaaya Dhonveli: een ruime kamer op het water, prima restaurant, goede service en overweldigend uitzicht. Voor herhaling vatbaar. All inclusive is de moeite waard vanwege hoge prijs van de drankjes.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Mark05-01-2011

nooit meer

All IN drank en cocktails zeer slecht.Je moet voor alles EXTRA BETALEN.Geen bar op het strand voor All IN (alleen betalend). Je mag drank niet meenemen naar het strandt.All IN NIET AAN TE RADEN.Niet voldoende ligbedden op het strand ze werden gereserveerd.Ligbedden waren vuil. Véél kakkerlakken en mieren in de kamer!Badhanddoeken en strandhandoeken kregen we vaak niet.Wij hadden wel de goedkoopste kamer.Eten eerste week goed tweede week minder. HUISRIF NIET MOOI.Duiken ook niet(75 euro p.p.)Beter met boot gaan snorkelen(tegen betaling 25 euro p.p.)veel mooier.Personeel wel heel vriendelijk.Bepaalde mensen zijn positief over dit hotel(zie beordelingen) maar zijn denk ik niks gewent.Ander hotel(eiland)kiezen voor DEZE PRIJS.Bijvoorbeeld; Kuramathi Rasdhoo met watervliegtuig leuke ervaring ook geweest 2 jaar terug zelfde prijs ALL IN drank cocktails zeer goed,mooi huisrif eten goed.

Gereisd met partner in januari 2011

• 4mdefoer05-01-2011

prijs-kwaliteit ONVOLDOENDE!

All inclusief drank en cocktails zeer slecht.Je moet voor alles EXTRA BETALEN BBQ, lekkere cocktails, bingo,enzv. Geen bar op het strand voor All IN (alleen betalend). Je mag drank niet meenemen naar het strand.All IN NIET AAN TE RADEN.Niet voldoende ligbedden op het strand ze werden gereserveerd.Ligbedden waren vuil. Véél kakkerlakken en mieren in de kamer!Badhanddoeken en strandhandoeken kregen we vaak niet. wc papier was vaak op.Wij hadden wel de goedkoopste kamer.Eten eerste week goed tweede week minder. HUISRIF NIET MOOI.Duiken ook niet(75 euro p.p.)Beter met boot gaan snorkelen(tegen betaling 25 euro p.p.)veel mooier.Personeel wel heel vriendelijk.Bepaalde mensen zijn positief over dit hotel(zie beoordelingen) maar zijn denk ik niks gewent.Aan te raden ander hotel(eiland)kiezen voor DEZE PRIJS.Bijvoorbeeld; Kuramathi Rasdhoo met watervliegtuig leuke ervaring ook geweest 2 jaar terug zelfde prijs ALL IN drank en cocktails zeer goed, zeer mooi huisrif en eten goed.

Gereisd met partner in december 2010

• 9michel.veldman25-07-2010

Heerlijke plek!

Wij zijn in september 2009 naar Dhonveli geweest. We hadden de watersuite geboekt. Heerlijk ruime suite met een jacuzzi, buitendouche en veel privacy. Alles is in de suite goed voor elkaar. Het eilandje is goed onderhouden in tegenstelling een klein stukje land voor de kust. Deze lag bezaaid met lege plastic flessen. Toch jammer! Geen tot weinig snorkelmogelijkheden bij het eiland. Voor het mooie snorkelen moet je toch echt een excursie boeken. Het restaurant voor de suites was helemaal perfect! Goede vriendelijke bediening en lekker gevarieerd eten! Al met al een droombestemming en blij dat we er zijn geweest, ondanks dat het toch prijzig is!

Gereisd met partner in september 2009

• 8marja01-05-2010

een paar heerlijke dagen gehad

Na afloop van onze duiksafari, met een groep van 14 personen, nog 4 dagen chillen op Chaaya Dhonveli. Een heerlijke plek om te vertoeven, gezellig bars, heeeeeerlijk eten, aardig personeel, wij waren zeer tevreden. Ook prachtig om te gAan snorkelen, er zwemmen roggen, (kleine)haaien, papagaaivissen etc. in de baai, ook geweldig!!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Doppegieter, Yolanda11-03-2010

We gaan terug!

Dit was echt een geweldige vakantie. Alles was zoals wij gedroomd hadden maar vraagtekens bij hadden..Helder water? Absoluut. Temperatuur? In één woord dag en nacht geweldig. Personeel? We werden echt met rust gehouden, geen geschooi om geld en zielige verhalen aan moeten horen. Organisatie en opvang door het hotel was echt super, we hoefden nergens aan te denken, er werd aan ONS gedacht. Mooie vissen? Te veel om op te noemen, alleen al met snorkele werd je elke dag weer verrast. Heb je vragen? Stuur me gerust een mail...Heb ook veel foto"s..

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Christel Merckx18-12-2009

goed, rustig, mooi snorkelen, vriendelijke service

we hadden standaard bungalow: was goed, ruim, proper en centraal gelegen op het eiland. Positieve punten: lagune, ideaal voor beginnende snorkelaar en aan de pier een huisrif met kleurrijke, grote vissen. Neem zeker all inclusive want drankjes zijn erg duur. Ook extra activiteiten en excursies vonden we overdreven duur. (gemiddeld 60 dollar voor een uitstap van een paar uur). Rustig complex met goede infrastructuur en ook wel lekker eten. Neem eigen snorkelmasker mee (anders 6 dollar huur per dag) en voldoende lectuur want op het eiland zelf is niet veel te beleven. Wij waren daar eind november-begin december en toen was het rustig en heel warm (30 graden).1 dag regen gehad. Neem zeker voldoende zonnecrème mee!!! Zon brandt hevig.

Gereisd met partner in november 2009

• 8Susanne en Merijn28-09-2009

Ruim eiland op prachtige locatie

Wij hebben deze reis op basis van All Inclusive via touroperator geboekt. De excursies die het hotel aanbiedt zijn leuk en gevarieerd. Daarnaast zijn er voldoende faciliteiten en entertainment om je daar 2 weken te vermaken. De duikschool op het eiland is van goede kwaliteit en biedt ook de gelegenheid om als partner mee te gaan snorkelen. De kamer (superior room) is ruim en netjes daarnaast worden ze 2x per dag schoon gemaakt. Het huisje ligt direct aan het strand en vanuit je kamer kun je de zonsondergang zien. Het eten in de restaurants was vers maar er was niet veel variatie. Omdat het een redelijk groot eiland is vonden wij dat de persoonlijke aandacht van mindere mate was dan gedacht. Daarentegen was het een bijzonder mooie/ relax vakantie in een netjes onderhouden resort. Voor een knusse en persoonlijke vakantie moet je niet op dit resort zijn, daar is het simpelweg te groot voor

Gereisd met partner in september 2009

0 tips over Appartement Chaaya Island Dhonveli