Hotel Baros Island Resort

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag30°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Baros Island Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Baros Island Resort in het Nederlands

topper

Olivier
26-7-2013

wat een prachtig hotel met super service,kost wel wat maar is echt de moeite, heb toch al wat luxe hotels gezien, maar is is wel een topper

s regenseisoen, 1 dag regen gehad en dat 10 min de rest prachtig weer

mooi huisrif

Paradijs

Anouk
27-7-2009

Wat een super hotel is dit. Je waant je echt in een paradijs. De kamers, de ligging, het personeel, een rif rond het eilandje om te snorkelen, alles is geweldig! Het kost wel wat, maar het is meer dan de moeite waard.

Geweldig!

Door
7-5-2009

Prachtig eiland. Wat groter, dus keuze uit restaurants. Eten was prima. Duur, maar dat heb je op de Malediven. Leuk huisrif: haaien en schildpadden gezien. Watervilla's zijn een aanrader: paradijsje op aarde!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baros Island Resort in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baros Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.