Hotel Bandos Island Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bandos Island Resort voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Bandos Island Resort

• 9VdB15-05-2019

paradijslijk mooi

Alle kamers liggen heel dicht bij zee, dat 1 groot aquarium is vol exotische gekleurde visjes. Dus zwembad heb je niet echt nodig. Het turquoise water is zalig warm en 's avonds hoef je geen extra kledij aan te trekken, het blijft superwarm. Een droomeiland🏖🏝

• 2018
    9matthé de kievit27-08-2018

geweldig

Top verblijf! Leuk klein eiland met zeer goed restaurant en erg leuke strandbar. Personeel ontzettend vriendelijk!

• 9hennie meeuwis20-05-2018

geweldig!

Geweldige vakantie hier gehad. Na een rondreis Sri Lanka nog een week naar de Malediven. Hotel Bandos Island is het enige hotel op het eiland. Heerlijk rustig, een mooie grote kamer pal aan de zee met ligbedden en helderblauw water. Het eten kan je a l carte en ook buffetvorm, goed eten en kan je afwisselen. Personeel heel vriendelijk , echt een aanrader.

• 2017
    8Gido de Bok08-05-2017

Topvakantie!!

Bandos is een heel erg goed resort in de malediven! Het ligt op 20 minuten varen vanaf Male.

Wij zaten in een garden villa en deze zagen er top uit. Een nette kamer zonder ongedierte. De Airco was alleen amper bij machte om de kamer 's nachts terug te koelen naar een graad of 25.

Het eiland ruikt heerlijk en het is een oase van rust. Direct aan het strand ligt een prachtig huisrif welke geschikt is voor snorkelen en duiken. In deze week zagen wij hier de zwartpuntrifhaaien (baby en volwassen) Adelaarsroggen,mobula, hengelaarsvis, bladvis, reuzenmurenes en grote scholen snappers en fuseliers. Het koraal is echter dood. Op de laatste dag zagen we zelfs dolfijnen op het huisrif. (vanaf de kant)

De dolfijnen trip is zeker de moeite waard. Wij zagen 10 tallen grienden en dolfijnen.

Het all inclusive is prima verzorgd. het eten is heerlijk en het aanbod drinken is prima. All inclusive is aan te bevelen omdat de losse dranken zeer duur zijn (€10,- voor een wijntje en €7,- voor een biertje)

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Osinga09-08-2015

Top eiland

Dit was onze 2e trip naar de Malediven. Bandos is een groot eiland (omtrek ca. 1,5 km) met veel te doen. Relatief dichtbij vliegveld maar geen last ervan. Er zijn genoeg ligplaatsen en je kunt zo'n beetje langs de hele kust ook rustig zonnen. De DLX kamers zijn zeer groot en comfortabel. De kinderen hebben zich prima vermaakt op de tennisbaan, met snorkelen, kanoën en biljarten. Je hoeft bijna niet te gaan duiken want met snorkelen zie je al heel veel. Het strand was super schoon. Weet niet of we geluk hadden qua stroming maar normaliter heb je altijd overal wel wat zwerfvuil, nu helemaal niks. Het eten in de diverse restaurants wat prima, de bediening was vriendelijk en persoonlijk. We hebben uiteindelijke gekozen voor een relatief duur upgrade van HP naar all inclusive zodat je niet telkens bij elk drankje hoefde na te denken over de kosten. Malediven is en blijft immers duur.

Met oudere kinderen

• 0Yvon6906-05-2012

superplek voor huwelijksreis

Onze huwelijksreis hier in 1992 doorgebracht. Wat een superplek. Fantastisch eiland wat je in 10 minuten rondloopt. Vanuit ons huisje gelijk bij het strand en de zee, een beetje hangen in je hangmatje. Dit is paradijs op aarde. Landen op het vliegveld is een leuke ervaring, het hele vliegveld is een eilandje. Excursie ondernomen met een boottocht langs andere eilanden. Dit is DE plek voor geliefden.

• 9danielvanderhaeghen22-04-2012

Hier ga ik zeker nog terug naartoe! Super!!

Het is een prachtig hotel met dito duikschool. Het huisrif is formidabel, het enige dat ik kan zeggen is dat het erg duur is maar voor de rest was het een droomvakantie!

Alleenreizend

• 9Fam19-11-2011

Een paradijs op aarde!

Bandos bestaat uit allemaal verschillende huisjes op een fantastisch eiland. Bandos ligt dichtbij Malé, waar je ook landt met het vliegtuig. Naast een goede accomodatie (mooie ligging, schoon, ruim) worden er ook veel dagtips georganiseerd die heel goed betaalbaar zijn, zoals dolfijnencruise, bezoek hoofdstad, eiland hoppen, zeillessen, duikboottocht of een romantisch diner op een onbewoond eiland! Het is geen aangelegd eiland dat tov andere eilanden die we gezien hebben. Er zijn drie restaurants, waarvan twee op een prachtige lokatie. Je kunt er goed eten en drinken. Verder gratis ligstoelen... Het strand is schoon, water super helder en heerlijk warm. Gewoon een paradijs op aarde!

Met jonge kinderen

• 9carmenverouden16-08-2011

Paradijs op aarde!

Hotel Bandos resort en spa is echt een aanrader. We zijn een weekje naar een paradijsje geweest. De apartementen (standaard) waren erg leuk ingericht en de ligging was zelfs perfect te noemen. Je zat aan de rustige kant van het eiland met uitzicht op........ zee en nog meer eilandjes. Het waaide er wat meer dan aan de "duurdere"kant. Dat was een welkome wind. Je stapt zo uit je huisje naar je privé strandje. De zonsondergang was hier prachtig en verder geen negatieve opmerkingen te maken. Snorkelen was geweldig en nooit zoveel dolfijnen bij elkaar gezien tijdens de dolfijnentocht. Aardig personeel en goed eten. Zelfs tijdens de ramadan waren de mensen super behulpzaam en vriendelijk. Echt een aanrader!

• 9frank30-12-2010

fantastisch

Met de speedboot slechts een half uurtje verwijderd van Male. Alles was er perfect, lekker eten, zéér gezellige bar om 's avonds iets te drinken, mooie kamers en de mensen héél vriendelijk! Enige minpunt, maar dat telt voor elke bestemming in de Malediven: DUUR Zeker voor herhaling vatbaar, maar ik denk niet dat onze portemonée dit zal aankunnen.

UNIEK!!!

1 tip over Hotel Bandos Island Resort

• Fam, 19-11-2011

Te veel om op te noemen. Snorkelen is fantastisch. Naast gelegen eilanden bekijken. Dolfijnencruise waarbij de dolfijnen om de boot komen zwemmen! Ook met kleine kinderen kun je er zeker heen. Het water is warm, grotendeels ondiep. Heerlijk breed zandstrand en ook veel mogelijkheden voor schaduw onder de palmbomen. Op het wat bredere strand zijn geen parasollen.

0 vragen over Hotel Bandos Island Resort

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Japans, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés3

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar