Hotel Angaga Island Resort & Spa

MaledivenMaledivenNoord-Malé Atol

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Angaga Island Resort & Spa voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 8 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Angaga Island Resort & Spa

• In die Jahre gekommen.

Schönes Anlage aber leider recht abgewohnt.

• 10Rienk07-03-2011

Perfecte vakantie

Angaga benadert de perfecte vakantie: vanuit de beach bungalow stap je zo het strand op om op het schitterende huisrif te gaan snorkelen, 10 meter lagune en 10 meter om het rif over te steken. Vaste bezoekers van het huisrif (noordzijde) zijn adelaarsroggen en witpunt rifhaaien. Daarnaast uiteraard heel veel kleurrijke tropische vissen.

De kamers zijn netjes en allemaal voorzien van airco en een openlucht douche. Wij vonden alleen het bed wat te hard. De waterbungalows zijn net wat verder lopen vanaf het restaurant en je komt niet zo makkelijk aan de buitenzijde van het rif als vanuit de beach bungalows.

Het restaurant is perfect: lekker eten, niet te flauw, maar ook niet te pittig. Ingredienten zijn vers en variatie is voldoende. In de bar heb je naast bier, wijn en sterke drank keuze uit meer dan 70 cocktails die bij de all-inclusive zijn inbegrepen.

Ook de duikschool (sub aqua) is heel goed, dagelijks 2 bootduiken naar mooie plekken op maximaal een uur varen met de dhoni.

• 10die Gersters23-07-2010

Traumhaft schöne Gegend

Schöne Strände, gutes Essen, türkisblaues Meer mit einem tollen Hausriff, das ist Angaga. Kurz gesagt, wir kommen wieder.

• 10liselotte12-05-2009

In een woord fantastisch.

Angaga is een geweldig eiland en ik heb er bijna een te leuke tijd gehad. Ik wilde niet meer weg na de fantastische dagen op het eiland. Maar ik ga zeker nog een keer terug. De ligging is heel goed, er is een prachtig huisrif waar je ook al haaien kunt zien, zelfs met snorkelen. De duikclub is meer dan goed, ik en mijn zusje hebben er ons duikdiploma gehaald en dat ging heel goed en was heel leuk. Heel aardig personeel die de hele dag door blijven lachen. Het eten was heel erg lekker, in buffetvorm. Je kreeg een vaste tafel en een vaste ober, die altijd heel vriendelijk lachtte. In een woord was het een geweldige vakantie.

• 6Theo11-10-2008

Geen success

Het eiland is mooi alleen toen wij er kwamen was het resort net over gegaan naar een lokaal management. Dit was alles behalve ! Op de receptie was vaak niemand te vinden. Wanneer er wel iemand aanwezig was, was deze persoon ronduit onvriendelijk. Het meest tegen gevallen was het eten. Roomeis van geitenmelk is bijvoorbeeld geen aanrader. Het is nog het beste te omschrijven als een gaarkeuken van een bejaardentehuis. Alles smaakt het zelfde (wanneer het gaar is). Een positieve uitzondering is de duikschool. Deze staat onder duitse leiding en is zeer goed !

• 10Jürgen17-12-2007

Überbuchung ist an der Tagesordnung, aber das ist auch schon alles was man schlecht sagen kann, ansonsten ein absoluter Traumurlaub auf einer Trauminsel, die Tauschule ist sehr gut organisiert wir haben mehrere Walhai bei einem Tagesausflug gsehen, mit einem habe ich getanzt :-)

• 9Marjolein12-05-2007

Angaga is een mooi klein eiland in het midden van zuid ari atol. Het heeft een heel mooi strand en aan de ene kant een leuk huisrif en aan de andere kant een mooie lagune. De bungalows zijn prima en hebben een open badkamer. De bedden zijn wel iets hard. Verder zijn er koffie en thee voorzieningen aanwezig. Het eten is goed! Niet alleen maar vet, maar ook genoeg gezonde verse producten. Het personeel is erg vriendelijk, iedereen lacht de hele dag! Ook de duikschool is perfect georganiseerd, vriendelijk en gezellig. Mooie duikplekken in de omgeving. Je kunt ook een dagtrip naar zuid ari atol maken om Walvishaaien te zien, zelf hebben we er 2 gezien! Kortom een mooi klein eiland met een perfecte ligging en een goede service!

• 9Annelies22-03-2007

Klein eiland met dichtbij een mooi huisrif. Rustig eiland met een relatief groot strand met prachtig wit koraalzand. Angaga is vanaf Male bereikbaar met watervliegtuig 0.5 uur of speedboot 3 uur. Mooie ruime en schone bungalows, met dagelijkse schoonmaak. Eten in buffetvorm met veel keuzemogelijkheden en veel verse producten. In het restaurant krijg je een vaste tafel en een vaste vriendelijke ober. Prijzen zijn vanwege de lage koers van de dollar laag (glas huiswijn 2 dollar en fles water 3.30 dollar)

Hotel Angaga Island Resort & Spa info

Facilities