8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Adaaran Select Hudhuran Fushi voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Adaaran Select Hudhuran Fushi in het Nederlands

Leuk om eens gezien te hebben

Kelly
21-9-2018

We hebben er enorm van genoten. We zijn enorm verschoten van de enorm hoge prijzen. Je kan niets anders dan het daar kopen want je zit op een eiland. De excursies waren ook zeer prijzig! Prachtig uitzicht en prachtige kamer, geen opmerkingen over. Eten was elke dag zowat hetzelfde avondeten was niet goed.. all in —> drank moet je toch nog betalen en voor vis ook in het restaurant.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima Eiland!

sjonnie
6-8-2018

Wij hadden de tuinkamer nr 303. Fijne kamer en schoon. Niet bijzonders maar gewoon wat je nodig hebt. Goede bed, ruime badkamer. Ruime douchcabine. Minpuntje; airco maakte wat herrie. Maar zonder slipen we eigenlijk beter. :) Fijn dat er elke dag schone handdoeken zijn (en ook voor het strand) en dagelijks 3 ltr. flessen water!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heel aangename vakantie doorgebracht

Henri Jacobs
30-4-2015

Bijzonder aandachtig personeel en heel vriendelijke service. Flexibel in organisatie van een ziekentransport naar het hospitaal in Male door het ter beschikking stellen van de motorboot van het hotel. Hartelijk dank voor deze assistentie.

Gereisd Met partner in Thu Apr 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek, maar jammer

Thijs van der Linden
17-9-2014

Net terug van een heerlijke vakantie op de Maledivien. Het resort ligt op een prachtig eiland. Wij hadden een beach villa welke enorm groot is en je zelfs twee keer op een dag schoonmaak krijgt, helemaal super!. Wat heel jammer is, is het feit dat het eten heel vaak niet lekker is, zelfs echt vies. Dan krijg je ook nog het feit dat alles er enorm duur is. Het principe van all in wordt daar naar hun hand uitgelegd. Je mag met je drinken niet de bar verlaten, wil je in je huisje wat drinken kan dat, maar dan moet je dik betalen. De service van de bali is ronduit slecht te noemen. Hebben zeven keer om een extra kussen moeten vragen en we hadden een avond vlucht. Het is gebruikelijk om dan een kleine fee te vragen voor een late check uit. Hier niet kost je $ 150 en dan mag je alleen op je kamer blijven, all in geldt dan niet meer. Als je dan vraagt goh wel veel geld krijg je geen antwoord, heel jammer. verder ga er niet heen met kinderen, voor kids is er ronduit niets

Gereisd Met partner in september 2014

Mooi eiland.

Rob en Lia leegwater
15-4-2012

Na een vakantie op Sri Lanka deden we nog even 4 dagen Malediven wat goed bevallen is. De beachhuisjes zijn geweldig mooi,met een paar meter daarvoor de zee!!! Voor lekker zwemmen en snorkelen moet je links van de haven wezen,daar is ook een heerlijk stukje strand met grote parrasols Het eten en drinken is fantastisch verzorgt.Wij hadden All Inn ,maar alles wat je er buiten doet is duur.We moesten om 12.00 uit ons huisje en het All Inn was dan ook over,terwijl ons afscheid pas om 20.00 was.We moesten 119,00 dollar betalen om tot 18.00 ons huisje te houden

Gereisd Met partner in maart 2012

super tijd gehad

Karin
11-3-2012

We waren zeer verrast betreffende de ligging, de zee waarin je prachtig kan snorkelen, het mooie uitzicht en de vriendelijkheid van het personeel. De strandvilla's behoeven wat aandacht betreffende het onderhoud. Het eten en de kwaliteit daarvan is goed. Helaas moet je voor een georganiseerde barbeque of krab bijbetalen of wanneer er iets in de avond georganiseerd wordt. Ze zouden de minibars inclusief kunnen maken. Verder vonden wij het een goed hotel en hebben genoten naar een vakantie in Sri-lanka.

Gereisd Met partner in maart 2012

Fantastische plek!

herma
11-12-2011

Fantatische plek! Mooi eiland en een goed hotel. Personeel is erg vriendelijk en willen alles voor je doen. Het is een half uur met de boot vanaf het vliegveld. Het is alleen een beetje jammer dat je niet zover in de zee kunt zwemmen, want anders sta je direct op het koraal. Er was bijna elke avond wel een karaoke of een bandje te spelen. De kamers (beachvilla) zijn erg netjes en groot. De badkamer is half buiten. De kamers liggen nog op geen 100 m van de zee.

Gereisd Met partner in Fri Dec 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooi gelegen en super eten

Peter
6-7-2011

4 dagen in het hotel verbracht en het was echt super, erg goed eten, super bungalow en erg vriendelijk personeel, van tuinman tot barman. De klachten over all exclusive begrijp ik niet want er was geen enkel probleem, sommige bars zijn niet all exclusive maar dat is niet typisch voor dit hotel dat gebeurd overal, echt een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2011

Fantastische tijd gehad!

Ramona
22-8-2010

Na een drukke duiksafari, bleken wij te zijn overgeboekt in ons resort en kwamen we uiteindelijk hier terecht. We hadden een prachtige villa (2 onder 1 kap), waarbij onze vrienden onze buren waren. De woon-slaapkamer is enorm groot. Voor het huis is een vlonder gemaakt, met een zitje. Verder staat er een grote kom water op, waarin je je voeten kunt schoon maken. Douchen kan in bad, maar ook in de buitendouche. Alles was schoon en netjes. Het zwembad is klein en koud, maar wel lekker verfrissend. Vanuit het zwembad kan je aan de bar bestellen. Voor ons huisje was de zee, maar de lagune was erg ondiep, vandaar dat wij veel aan het zwembad hebben gelegen. In de lagune komen haaitjes voor! Erg leuk om te zien. Uiteraard is er een duikcentrum. Wij zijn echter niet gaan duiken, omdat we daarvoor al 2 weken hebben gedoken. Het is wel vrij prijzig. Het eten in het restaurant was prima! Je hebt gedurende je verblijf dezelfde tafel. Zeker de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in december 2009

Geen 4 sterren Resort ,

Ronald Tol
14-8-2010

Dit resort is onder Srilankaanse managment waarbij op alle eten en drinken word bezuinigd. Wij boekten deze vakantie met all inclusive , waar alleen wijn bij het eten,en bier plus softdrinks ondervallen geen rumcola ed. Daarbij gezegd moet worden dat de aller goedkoopste cola zonder prik etc... werd geschonken. We hebben er geweldig gedoken,goede mensen v/d duikschool maar wel de duurste waarbij we ooit mee zijn geweest. Kamers OK, simpel maar ruim,upgrade naar watervilla kost 150 EURO p/d niets xtras erbij,wel overal 5 tot 10% service charge bijgeteld,Heel vriendelijk personeel .Dit was onze 2de maal op de malediven maar zoek liever een europese managment uit daar krijgt u meer waar voor u geld. Als je gaarkeuken eten prefereerd zul je niet teleurgsteld worden, bijna alles is te zout (normaal voor mij geen probleem maar nu wel) en eentonig. desert was redelijk.neem,kaamers tot nr 200. kleine strandjes ,snorkellen goed te doen bij vloed,volle begroeing, leuk uitzicht,

Gereisd Met partner in juli 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenBadminton, Squash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adaaran Select Hudhuran Fushi in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adaaran Select Hudhuran Fushi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.