Hotel Adaaran Prestige Ocean Villas

Kleine hotelsWeer vandaag31°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Adaaran Prestige Ocean Villas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adaaran Prestige Ocean Villas in het Nederlands

Zeer mooi eiland en resort!

Gaston1987
5-2-2014

Drie dagen naar dit resort geweest. Is in handen van Sri Lankaanse mensen. Stranden zeer mooi, zee zeer helder, veel verschillende soorten vissen, roggen en haaien. Eten in buffet vorm is goed verzorgd, tevens kun je in diverse restaurants eten. Dit is wel aan de prijzige kant. All inclusive formule is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adaaran Prestige Ocean Villas in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adaaran Prestige Ocean Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.