Bungalow
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Chaaya Lagoon Hakuraa Huraa voor je op een rij gezet:

46 reviews over Bungalow Chaaya Lagoon Hakuraa Huraa in het Nederlands

prachtige huwelijksreis gehad

Dionme saive
20-3-2015

16 dagen naar dit prachtige plekje op aarde geweest. Wij wilden rust om twee weken lekker bij te komen van ons drukke leven thuis.
Daar is dit hotel perfect voor. Het personeel is super vriendelijk. Ravi, de kok, is super. Net als Rubel, altijd even vrolijk. Je krijgt ook tijdens je verblijf een ober toegewezen. Deze weet na een dag al wat je wilt drinken. En doen alle moeite voor je. De kamers en het uitzicht daarbij is super! Kortom, een top hotel om volledig tot rust te komen. Het doet iets met je, deze omgeving. prachtige vissen, heerlijk eten en vooral super vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in maart 2015

Heerlijke vakantie

edithhaas1
1-5-2013

Dit is een heerlijk resort om te onspannen, zonnen en snorkelen. We hadden een beach bungalow en deze lag (samen met 9 andere) direct aan het strand waar we een eigen parasol met ligbedden hadden. Lekker dicht bij het restaurant en de bar maar toch rustig. Er zijn verder maar weinig mensen op het strand. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten (3x per dag buffet) vonden wij uitgebreid en gevarieerd genoeg. Een keer heerlijk a la carte gegeten in het visrestaurant. Hier kon je eventueel ook nog extra een strandtafeltje of een prive diner bestellen. Ook hier was de vis vers en lekker. Snorkelen kan 2x per dag gratis naar het eigen huisrif. s'Avonds in de bar altijd live muziek of andere animatie maar dit stelde niet heel veel voor maar het uitzicht was er schitterend. Kortom; wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in april 2013

Fantastisch gewoon

denise_wouters
4-2-2011

een heel goede plek voor uit te rusten, voor te snorkelen, duiken, zwemmen

Gereisd Met partner in januari 2004

Geweldig!!

W. Wolf
15-11-2010

Dit was ons tweede bezoek aan de Malediven. Het eiland is in een woord geweldig. De bediening is altijd met een glimlach en het eten is zeer gevarieerd met elke dag een ander thema Aziatisch, Thaise, Europees enz. Wij hadden een strandbungalow genomen, deze liggen lekker centraal en je stapt zo uit je huisje het grootte strand op met een eigen parasol en ligstoelen. De mensen in de waterbungalows moeten ver lopen naar de bar en het restaurant of het strand. Vanaf het strand is het een 400 meter de zee in lopen naar het huisrif, bijna elke dag kwamen we tijdens onze wandeling naar het rif een groep van 8 manta’s tegen. Voor de mensen die graag snorkelen, raden wij snorkelsafari aan (bezoek aan drie riffen). Elke dag kan men gratis mee met een boot naar een rif om te snorkelen, een keer in de morgen en een keer in de middag. Tijdens ons bezoek hoefde niemand een tafel met anderen te delen wat wel zo fijn is. Al met al een echte aanrader en zeker voor dit geld!!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Fantastisch!

Mark
25-8-2010

Onze huwelijksreis hebben we hier doorgebracht! Super resort, met watervliegtuig naartoe gevlogen. Superontvangst, supervriendelijke medewerkers! Eten is werkelijk erg lekker, bereidt door koks die in Nederland gestudeerd hebben.. Ruime waterbungalows, ruime opzet, vriendelijk personeel (malediefse mensen), ruim strand, water erg lekker, mooie huisriffen! Minpunt, de leidinggevende van de personeelleden, deze zijn overwegend niet afkomstig van de malediven en laten hun minachting nogal merken.

Gereisd Met partner in maart 2003

Leuk, maar niet weer

Kim
27-5-2010

Wij zouden naar het Felidhoo atol, maar helaas overboekt. Met een: Ja maar u krijgt nu een upgrade, een waterbungalow, zijn we mooi in het ootje genomen. Op Hakura zijn alleen maar waterbungalows.

Wij kwamen specifiek voor het duiken en dat viel tegen. De ochtendduiken waren mooi, omdat ze buiten het atol plaats vonden, maar de middagduik was in het atol en daar is weinig mooi rif. Accomodatie was goed. Eten lekker, alleen dat je tafels moet delen met een ander....is minder.

Wij zijn erover eens, de Malediven zijn mooi, maar ons te massaal. Wij hebbens ons goed vermaakt omdat we er altijd wel iets leuks van maken, maar wij komen niet meer terug.

Gereisd Met partner in januari 2003

fantastische plek

ikke
16-2-2010

oh wat was het hier super mooi het eten wasook super lekker de huisjes waren ook mooi en werden twee keer per dag schoon gemaakt wij hadden een strandhuisje is wel fijn want dan heb je een eigen plekje op het strand we zouden zo weer terug echt een super vakantie gehad

Gereisd Met partner in oktober 2009

wij willen weer terug!!

Remco & Vanessa
6-1-2010

Wij zijn hier op 9 juni 2009 getrouwd en waren hier met zeven personen. Buiten dit fantastisch georganiseerde feest is het een adembenemend mooi eiland. Er is niet veel te doen behalve de krab race (erg leuk). De drukke maatschappij vergeet je direct als je de tocht in het watervliegtuig begint, ik vond het fantastisch mijn vrouw wat minder vanwege de beperkte ruimte. Het personeel is zeer vriendelijke en service gericht. De kamers zijn zeer goed verzocht en worden twee keer per dag schoon gemaakt. Wij zijn in juni geweest wat het regen seizoen is we hebben van de 12 dagen twee keer regen gezien welgeteld 15 min. per bui en ook dit is een hele belevenis. Als je van dolfijnen houd doe dan zeker de dolfijn safari wij hebben zo ongeveer wel twee honderd dolfijnen gezien die langs de boot omhoog springen en zeer nieuwsgierig zijn. Ten slot dit is een echte aanrader en we wensen je dan ook veel plezier. Doe "Mousa" de ober de groeten van ons.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Zo mooi

Erwin
11-3-2009

Geweest van 27.02.09 - 07.03.09, Verschrikkelijk mooie locatie, rustig en knus eiland, goed eten en erg vriendelijk personeel. De waterbungalow is mooi ingericht en met een glasplaat in de vloer om de vissen etc te kunnen bekijken. En er zwemt heel wat moois voorbij. Vanaf het balkon via een trap kom je direct in zee. Een aanrader is om samen met je partner een halve dag op het 'Adam en Eva' eiland te verblijven, een heel eiland voor jezelf ! De tocht met het watervliegtuig naar deze bestemming vanaf het int. vliegveld is ook een mooie belevenis. Vergeet niet waterschoenen mee te nemen. Letop: Niet al het eten en drinken valt onder het 'All-inclusive'. De prijzen op het vliegveld vam Male zijn erg hoog.

Gereisd Met partner in maart 2009
2008

een fantastische herinnering!

mario en linda
6-8-2008

Het is inmiddels al een klein jaartje geleden dat wij er waren, maar we dromen nog regelmatig terug bij de foto's. Het eiland is prachtig en word heel netjes bijgehouden. Eten was erg goed en heel erg gevarieerd. De huisjes zijn ook heel mooi en schoon. Bij laag water kun je te voet naar een onbewoond eiland, is leuk om te doen! Echt je hoeft niet te twijfelen, kan geen minpunt bedenken!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Bungalow info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Chaaya Lagoon Hakuraa Huraa in Meemu Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Chaaya Lagoon Hakuraa Huraa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.