Hotel Adaaran Select Meedhupparu Island Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°23°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Adaaran Select Meedhupparu Island Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

11 reviews over Hotel Adaaran Select Meedhupparu Island Resort in het Nederlands

Paradijsje op aarde

Jan en Mirjam Mussers
31-12-2018

neem voldoende zonnebeschermingsmiddel mee. Excursies zijn peperduur. Neem vooral all in. Snorkelen vooral tussen waterbungalows en de pier in. Hier enkele malen de schildpadden mogen ontmoeten. Ieder huisje heeft zijn eigen strandbedjes met dikke matrassen en elke dag nieuwe handdoeken. Huisje wordt 2 x dagelijks gepoetst. Uitermate vriendelijk personeel van de tuinman tot de manager toe. Mochten er al klachten zijn, worden deze meteen in behandeling genomen. Elke dag een ander thema in restaurant. Wordt wel elke week herhaald. Wie hier iets over het eten te klagen heeft, weten wij niet wat zij thuis op het bord krijgen.

Gereisd Met partner in december 2018

Fantastisch!! Droomreis

Salina
      15-5-2018

Prachtig eiland, mooie hutten en lekker eten. De zee is ook enorm leuk om te gaan snorkelen! Uitstap gedaan en een groep dolfijnen gespot. Strand hutjes zijn fijner dan de zeehutjes owv de buiten douche die de zeehutjes niet hebben. Enig minpunt er is in de avond niks tot weinig is te doen. Je moet je eigen sfeer maken met andere hotelgangers.

Werkelijk een paradijs op aarde

Klaas Jager
      23-6-2015

Alles subliem, ga niet in het hoogseizoen van december t/m mei, want dan is het er erg druk en duur. Eind mei, begin juni is een uitstekende tijd, is het niet druk en krijg je alle aandacht en wordt je overal snel geholpen

Gereisd Met partner in mei 2015

Tjingo

Hier gaan wij nooit meer naar toe!

Phebe Ooms
      12-4-2015

Vorige zomer zijn wij hier op huwelijksreis geweest. Dit was onze slechtste keuze ooit! Ze zijn er helemaal niet vriendelijk! Je moet voor alles bijbetalen, ook al heb je all-in! Als je verse vis wilt eten, dan moet je bijbetalen. Als je eens op het strand wil gaan eten, dan moet je bijbetalen. Wil je een kokosnoot, dan moet je bijbetalen. Terwijl je al genoeg hebt betaald voor de All-In!!!! Dit noem ik geen All-in! Wij hadden geen goede kamer en zijn elke dag moeten gaan vragen om te veranderen! Elke keer kregen wij het antwoord "kom morgen nog eens terug, misschien is er dan een kamer vrij". Wij dachten dat we toch wat meer zouden verwend worden op onze enige huwelijksreis ooit! Gelukkig was er de prachtige blauwe zee en het parelwitte strand. Want anders was het echt rampzalig! Ik zou een ander hotel kiezen als ik van jullie was! Wij gaan alvast nooit meer terug! Is zijn geld helemaal niet waard!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooi Hotel, niet klantgericht

Ada Hamelink
      28-8-2014

Mooi Hotel, prachtige locatie, mooie, schone kamers. De Spa is ook een aanrader Zeer beperkte all inclusive, koffie $ 5,50 per kop bijbetalen, Eten goed maar weinig variatie. Zelfs pizza's en hamburgers aan het strand zijn niet inbegrepen. Ontbijt en avondeten maar tot half tien, dus elke ochtend de wekker op 08.15 om op tijd te zijn voor het ontbijt (inclusief 10 minuten lopen naar de eetzaal). Zwembad wordt slecht schoongehouden en sluit om 18.00. Je mag dan ook niet op bedjes blijven liggen. Overigens zet het hotel zelf de klok een uur achteruit waardoor tijdsverschil oploopt tot 4 uur. Harde plastic bedden zonder kussen, Nauwelijks bedden en geen parasols op strand. Je mag geen drankjes meenemen naar de bedjes, Bediening over het algemeen onvriendelijk. Laatste avond tegen betaling op het strand gegeten. Om 20.30 besteld, om 22.15 uur eten gekregen vergezeld van een grauw en een snauw van ober Dennis.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige plek

Ger en Marie Louise uit Beek
      28-7-2012

Een geweldige plek om te verblijven! Vriendelijk personeel, goede keuken, mooie schone kamers, die twee keer per dag gepoetst werden. Veel gelegenheid voor wateractiviteiten. Heerlijk ontspannen in de Spa. Kortom een geweldige aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig

Willem
      23-7-2012

Zeer mooi hotel op een mooi eiland. Snorkelen is er geweldig. Wel veel last van muggen gehad. De service in de bar is onvoldoende. Je moet erg lang wachten of wordt soms niet geholpen. Service in de rest van het hotel wel goed. Het eten is uitstekend en maak vooral gebruik van de buitendouche. Wij gaan zeker nog een keer!

Gereisd Met partner in juli 2011

super. elk jaar weer

chanou smidt
      25-3-2011

echt super hotel. het is echt het proberen waard. het licht dan natuurlijk ook in een heerlijke locatie

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Bounty eiland...Echt een Paradijsje

Erik
      21-10-2009

Goede, doch lange reis met Srilankan Airlines, erg goeie maatschappij.Geweldig om met het watervliegtuig over de oceaan te "moeten" vliegen. Goede ontvangst op't eiland, erg mooie kamer met nog mooier uitzicht,veel ruimte en een heerlijke buitendouche!Ontbijt,lunch erg goed, avondeten ruim in keus, elke avond internationaal thema.Wel elke ochtend,middag en avond keuze's uit de verschillende Indiase curry's en pasta's.Realiseer je wel dat je op een eiland zit,echt ver weg van het vertier,maar dat heeft een mens ook echt niet nodig als je op romantische huwelijksreis ga.Lekker luieren aan het strand, aan het zwembad of op het terras van je "huisje", of in een van de twee barren.Zwembad is helemaal fenomenaal, lekker al zwemmend een biertje bestellen, naar de rand zwemmen en van het oneindige uitzicht over de oceaan mogen genieten!Vergeet zeker niet je snorkelspullen mee te nemen.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Bounty eiland...Echt een Paradijsje

Erik
      21-10-2009

Goede, doch lange reis met Srilankan Airlines, erg goeie maatschappij trouwens...Geweldig om met de "Watertaxi" (watervliegtuig) over de grote blauwe oceaan te "moeten" vliegen. Goede ontvangst op het eiland, erg mooie kamer met idem dito uitzicht, veel ruimte en natuurlijk de heerlijke buitendouche! Ontbijt en lunch meer dan uitstekend, avondeten ook ruim in keus, elke avond een ander internationaal thema. Wel elke ochtend, middag en avond keuze's uit de verschillende Indiase curry's en pasta's... Realiseer je wel dat je op een eiland zit, echt ver weg van het vertier, maar dat heeft een mens ook echt niet nodig als je op romantische huwelijksreis ga... Lekker luieren aan het strand, aan het zwembad of op het terras van je "huisje", of in een van de twee barren... Zwembad is natuurlijk fenomenaal, lekker al zwemmend een biertje bestellen, naar de rand zwemmen en van het oneindige uitzicht over de oceaan mogen genieten! Vergeet zeker niet je snorkelspullen mee te nemen...

Gereisd Met partner in oktober 2009

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BalsportenBadminton, Volleybal
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adaaran Select Meedhupparu Island Resort in Meedhupparu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adaaran Select Meedhupparu Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.