Hotel One & Only Reethi Rah *****

Hotel One & Only Reethi Rah *****

Hotel One & Only Reethi Rah
Hotel One & Only Reethi Rah

We hebben een aantal aanbieders voor One & Only Reethi Rah voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel One & Only Reethi Rah in het Nederlands

TOP hotel

E van Belgie, 8-4-2011

Prachtig hotel met een uitstekende service! Villa's waren adembenemend mooi, de tuinen lagen er netjes bij. Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker.

Ook het sushi restaurant was subliem; zeer lekker gegeten in een gezellig kader. Rustige omgeving, echt een aanrader! Dit is zeker het beste hotel waar we ooit verbleven hebben.

Het mooiste resort van de Malediven

Schouten, 22-5-2009

We hebben hier een week doorgbracht in een watervilla.

Het was onze eerste keer richting Malediven. Heb toch al aardig wat van de wereld gezien maar dit sloeg echt alles. Zeer goede service (eigen butler), mooie villa en perfect eten.

Dit alles op een perfect eiland.Wat wil je nog meer.

Paradijs

Robin, 8-12-2008

Een schitterend resort met ongelooflijke mooie villa's, wij verbleven een week in een watervilla en een week in een beachvilla. Service is uitmuntend en je loopt nog al eens bekenden tegen het lijf zoals acteurs en artiesten (gelukkig geen BNers)

supper

xxx, 5-9-2008

er 3 dagen verbleven , prachtig !!!

de service was op en top , ook de ligging , zotjes !!!!

1 week hier verbleven, in 1 woord top

bas, 13-2-2008

1 week hier verbleven, in 1 woord top.

Op en top service. Eigen Villa met prive strand.

Dit is terecht gekozen door Conde Nast als beste hotel ter wereld in 2007. We zijn er twee maal geweest en is niets in de Indische Oceaan wat er aan kan tippen.

helemaal top klasse

Robert, 19-6-2007

helemaal top klasse.

een aanrader, werkelijk alles was perfect geregeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel One & Only Reethi Rah in Male Atoll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel One & Only Reethi Rah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel One & Only Reethi Rah scoort een 10 uit 10 op basis van 8 reviews.