Hotel One & Only Reethi Rah

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°27°
Hotel One & Only Reethi Rah

We hebben een aantal aanbieders voor One & Only Reethi Rah voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel One & Only Reethi Rah in het Nederlands

TOP hotel

E van Belgie
8-4-2011

Prachtig hotel met een uitstekende service! Villa's waren adembenemend mooi, de tuinen lagen er netjes bij. Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker. Ook het sushi restaurant was subliem; zeer lekker gegeten in een gezellig kader. Rustige omgeving, echt een aanrader! Dit is zeker het beste hotel waar we ooit verbleven hebben.

Gereisd Met partner in januari 2011

Het mooiste resort van de Malediven

Schouten
22-5-2009

We hebben hier een week doorgbracht in een watervilla. Het was onze eerste keer richting Malediven. Heb toch al aardig wat van de wereld gezien maar dit sloeg echt alles. Zeer goede service (eigen butler), mooie villa en perfect eten. Dit alles op een perfect eiland.Wat wil je nog meer.

Gereisd Met partner in Fri May 22 2009 14:54:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Paradijs

Robin
8-12-2008

Een schitterend resort met ongelooflijke mooie villa's, wij verbleven een week in een watervilla en een week in een beachvilla. Service is uitmuntend en je loopt nog al eens bekenden tegen het lijf zoals acteurs en artiesten (gelukkig geen BNers)

Gereisd Met partner in augustus 2008

supper

xxx
5-9-2008

er 3 dagen verbleven , prachtig !!! de service was op en top , ook de ligging , zotjes !!!!

Gereisd Met partner in september 2008

1 week hier verbleven, in 1 woord top

bas
13-2-2008

1 week hier verbleven, in 1 woord top. Op en top service. Eigen Villa met prive strand.

Gereisd Met partner in Wed Feb 13 2008 21:02:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is terecht gekozen door Conde Nast als beste hotel ter

FGB Graaf
12-2-2008

Dit is terecht gekozen door Conde Nast als beste hotel ter wereld in 2007. We zijn er twee maal geweest en is niets in de Indische Oceaan wat er aan kan tippen.

Gereisd Familie in Tue Feb 12 2008 23:10:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

helemaal top klasse

Robert
19-6-2007

helemaal top klasse. een aanrader, werkelijk alles was perfect geregeld.

Gereisd Met partner in mei 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Regionaal, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel One & Only Reethi Rah in Male Atoll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel One & Only Reethi Rah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.