Géén boekingskosten

MaledivenMaledivenMale Atoll

9.1FenomenaalScore uit 156 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Meeru Island Resort ligt op de Malediven. Dit resort is milieuvriendelijk, het eten is erg goed en het personeel is vriendelijk. Er is ook een gedeelte waar geen kinderen mogen komen. Vanuit de watervilla zie je haaien, schildpadden en vissen. Ook heb je een jacuzzi. Doe de sunset cruise en spot wilde dolfijnen of snorkel bij het huisrif.

Bekijk de beschikbaarheid

163 Reviews over Meeru Island Resort

• 9Melissa08-03-2020

Fantastisch paradijs, zeker het geld waard!

Het eiland is echt een mooi paradijs. Bij aankomst staat het personeel je al op te wachten met een warm welkom. Personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om je een top vakantie te bezorgen. Je krijgt in het restaurant een vaste tafel toegewezen met een eigen ober. Eten en drinken was overigens erg lekker en afwisselend. Ook heb je een vaste schoonmaker die 2x per dag de villa komt schoonmaken en de minibar kosteloos aanvult als je all-inclusive hebt geboekt. Het is raadzaam om wel all-in te nemen. Prijzen zijn erg duur en je kunt ook niet van het eiland af om ergens anders te eten of drinken. Als je de mogelijkheid hebt neem dan een jacuzzi watervilla. Onze villa was in de 300 serie. Dit ligt mooi centraal in het midden van het eiland en geen last gehad van kinderen die hier ook verbleven. Heerlijk bij de villa gesnorkeld en mooie vissen gezien. Er zijn 2 zwembaden waarvan 1 alleen voor volwassenen.

• 9Jungkookie09-08-2019

Super Ort

Das Internet ist nicht wirklich gut

• 8MarEll20-06-2019

Prachtig mooi

Genieten van het paradijs. Met een klein uurtje wordt je vanaf de luchthaven met een boot naar het eiland gebracht waar je kan beginnen aan een luxe vakantie. Je loopt het eiland rond in ongeveer een uurtje. Wij zaten in de 700 adults only serie en daar was het goed vertoeven. Wel oppassen om daar het water in te gaan vanwege de sterke stroming. Tip is om met euro divers mee te gaan op snorkel/duiktochten. Wordt toch anders benaderd dan de excursies vanuit het resort zelf. Wij zijn meegeweest op manta tocht en hebben er 3 gezien. Heel bijzonder

• 9Debbie01-06-2019

Geweldig!

Meeru island resort is meer dan geweldig. Alles is er goed; het eten, de kamers, het personeel en de excursies. Toen wij boekten konden we geen kamer meer kiezen en bij aankomst bleek dat we de garden room hadden. Omdat het onze honeymoon was kregen we de eerste drie dagen een upgrade naar de water jacuzzi villa. Perfecte service dus. Ik hoop dat we er nog een keer terugkomen en dan nog wel keuze hebben in de kamers. Dan gaan we zeker voor de water jacuzzi villa of beach villa! Ik kijk er nu al naar uit.

• 10Mei Yi28-11-2018

Paradise on earth!🥰 Meer als geweldig!

Het is een prachtig en milieuvriendelijk resort met alle gemakken voorzien! Het is een 4,5 sterren resort waar je echt allinclusive moet hebben. Je kan de hele dag door genieten van drankjes, cocktails en eten!

Ze hebben ook een gedeelte waar geen kinderen mogen komen. Dit ligt in het 700 reeks. Mooi stuk waar het rustig is en waar je kan genieten van je honeymoon of vakantie!

TIP: doe de sunsetcruise waar je wilde dolfijnen kan spotten en ga mee op de boot om te snorkelen bij het housereef! Het resort biedt faciliteiten aan zoals golven, kayakkenn, pendelen en nog veel meer!

Als je de kans krijgt om een watervilla jacuzzi te nemen zeker doen!! Prachtig uitzicht over de zee en savonds genieten van de haaien en vissen! 🥰

Personeel is supervriendelijk maar ook echt heel vriendelijk, alles is perfect geregeld!

Gewoon Geweldig!

Wij willen zeker weten nog een keer terug!

• 10Christel19-11-2018

Tot nu toe de mooiste reis van mijn leven .

Buiten snorkelen en duiken is er daar niet veel te doen Echt wel een rust vakantie en dat vind je daar wel Eten was daar heel lekker ,de kamer was goed en mooi Wij hebben al terug geboekt voor in 2019 🏝🏝🏝 De mensen zijn er heel vriendelijk en behulpzaam

• 9Rene23-01-2018

Een Droom die uitkomt

We hadden het geluk dat we de droomreis van de vriendenloterij wonnen ,daarom hebben we voor Meeru gekozen .We hadden een huisje op het water (700) serie even Nummers dan heb je het langste zon. Het huisje ziet er prachtig uit met jacuzzi en prachtige vissen ,haaien en schildpadden bij het huisje het enige nadeel kan zijn dat er een behoorlijke stroming kan staan maar dan kan je 200 meter verderop gewoon snorkelen ,Het eten is er prima ! elke dag genoeg keuze ! Er zijn ook genoeg dingen te doen zoals een manta snorkeltocht,( prijzig 85 Dollar) maar geweldig ! Zeer zeker de moeite waard je ziet Manta's direct onder je zwemmen en bij ons waren het er 9 Duiken(Nederlandse duikinstructeurs) is er prijzig 2 duiken kost je rond de 230 Dollar maar je ziet zoveel mooie dingen Stranden zijn geweldig en schoon ,personeel spreekt goed Engels en zijn erg behulpzaam echt een Droomreis. Als je de kans krijgt gewoon doen je krijgt er geen spijt van Als wij de mogelijkheid krijgen gaan we zeker terug!

• 9ben21-11-2017

paradis

nous avons séjourné une semaine entre amis que nous avons adore rien a redire sauf que c était trop juste une semaine chambre propre et spacieuse nous avons bénéficier de 2 jours en croisière tout l équipage était au petit soin pour que cela se passe très bien . au niveau de l hôtel pareil nourriture très bonne et très varies . rien a redire il faut être très difficile

• 10Ron24-09-2017

De hemel op aarde

Al veel over geschreven, super resort met adembenemende witte stranden met heldere zee. Enigszins te verzinnen minpuntje is dat het all inclusief pakket niet geheel all inclusief is. Zo zijn bv. Sommige tosti's in het pakket maar een gewoon frietje weer niet. Vreemd maar mag de pret niet drukken.

• 9Sonja10-08-2017

Een geweldig verblijf

Dat je overal op zand loop ook binnen in het restaurant hou daar rekening mee. Verder alles prima geregeld,het personeel is zeer vriendelijk en ook heb je een eigen ober in het restaurant zo dat je ook altijd aan de zelfde tafel zit en geen plaatsje hoef te zoeken zeer aangenaam. Het eiland straal een en al rust uit het is er ook heel rustig ondanks er veel mensen zijn maar daar merk je echt niets van. Een heerlijke vakantie hebben we daar gehad zou er zo weer naar terug willen. En als je daar ben is het snorkelen of mensen die duiken echt een aanrader je ziet zoveel mooie vissen,ook naar het huisrif gaan om te snorkelen zoveel moois.

Hotel Meeru Island Resort info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)