Hotel Kuredu Island Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kuredu Island Resort voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Kuredu Island Resort

• 2018
    1052006-05-2018

Mooier als verwacht. Droom komt uit.

Echt droom wat uitkomt. Mooier dan voorgesteld. Perfecte relaxed vakantie 25 jaar huwelijk. Super verwend daar. Dag begon met bubbels rosé en fruitmand. Ga je s.avonds eten tafel mooi opgemaakt met bloemen. Kom je in je waterbungalow bed versierd met bloemen en hartjes. Super geweldig personeel daar wórdt echt iedereen met respect behandeld. En wat een rust vooral sangu gedeelte. Paradijs op aarde. Heel veel gezien van de wereld maar kuredu overtreft alles. Eten is echt voor iedereen wel wat. Kunnen veel resorts van leren wist niet dat dit bestond. Watervliegtuig ontvangst enz.super zorg wel dat je in de morgen land. Enigste vakantie wat wij 10+ geven. Geweldig. Vooral jonge jongen sangu (jojo?).respect. Tip:geef personeel af en toe fooi zelfs de hoofd kok en schoonmakers. Wordt super gewardeerd en zeer zeker verdiend. 5.8 restaurant super mooi ervaring maar wel overdreven duur.

• 9Ronnie03-03-2018

memories are made here

Wat een ongelooflijke plek om te verblijven, vanaf dag 1 doet het personeel zijn uiterste best om je de vakantie van je leven te geven, niets is te veel, alles gebeurd met een lach, we hadden een garden bungalow geboekt, maar bij aankomst kregen we een upgrade naar een beach bungalow, dag voor vertrek naar een beach villa. Dag 2 ging de bikini van mijn vrouw kapot, later die dag gemaakt, en het koste niets. Als je iets wilt, kun je het gewoon vragen en men regelt het, ook tijdens de snorkeltocht is de begeleiding geweldig, ze leggen uit wat er allemaal om je heen zwemt en wijzen het nog aan ook.Eten is ook heerlijk, en wil je iets zonder toevoeging, vraag erom en men bereid het voor je,kortom, wil je een onvergetelijke vakantie, moet je hier naar toe gaan, entertainment is er voor iedereen, zeer gevarieerd. Van schoonmaker tot kok, al het personeel doet zijn werk met een lach. Dit is uniek voor de sfeer van het eiland, paradijs op aarde

• 2017
    6Boom23-12-2017

Te groot en te druk

Wij gaan al jarenlang naar de Maledives en dit is de eerste keer dat het erg tegenviel. Wij zijn gewend om op een klein knus eiland te zitten en vanaf het strand zo in een soort aquarium te lopen, maar helaas dat is hier niet zo. Er is geen koraal en niet veel vissen wel is er een plek waar reuzenschildpadden zwemmen maar dat is het enige bijzondere wat je kunt ontdekken zonder een excursie te moeten boeken. Wij hadden een ultra all. incl. pakket maar daar heb je weinig aan, je moet voor heel veel een stevige prijs bij betalen. Staat leuk om 2 ligstoelen bij je huisje te hebben maar daar heb je niks aan aangezien je geen beschutting hebt tegen de zon. Dus verplicht om naar het zwembad te gaan waar veel kinderen zijn. 1 kleine Parasol voor 4 stoelen is te weinig. Na 10 uur geen bedje meer te krijgen. Eiland is zo groot dat je met de taxi van de 1 naar de andere kant moet. Wel vriendelijk personeel maar je mist hier het bounty eiland gevoel. Wij vonden Vilamendhoo en Makunudu veel beter.

• 9Glenn & Denise16-08-2017

Een paradijs op aarden, Wij zijn verliefd !

Wij zij afgelopen maand 12 dagen naar dit eiland geweest en hebben hier erg van genoten. Het was een ideale rust vakantie we zouden wel minstens 12 adviseren omdat je zeker 2 dagen kwijt bent met het reizen. Wij zaten de eerste week in een beach bungalow dit was een prima mooie sfeervolle kamer, met buitendouch, bed met klamboe, eigen strandbedjes op je terras, dik in orde. Wat ons opviel is dat de kamers 3x per dag gepoetst worden handoeken ververst, en mini bar aangevuld super verwennerij dus. Wij hebben nog in geen enkel resort zo goed gegeten als hier, super buffetten elke avond een ander thema en erg smaakvol wel vrij pittig en veel knoflook ( maar hier houden wij juist van). Halverwege de week kregen wij een gratis upgraden naar een beach villa omdat er 'waarschijnlijk' een houtworm in ons plafond zat, deze Beach villa's zijn duidelijk nieuwer mooier en nog luxer dan de beach bungalows egt een aanrader !!! De onderwater wereld is egt een paradijs we hebben rond het eiland let alleen te snorkelen veel gezien zoals; schildpadden, roggen, morenes, nemo, haaien en 100de andere vissen. Onze min punten zijn de extra bijbetalingen voor bijvoorbeeld ; verse fruitsap bij ontbijt, warme chocomelk bij ontbijt, late breakfast, bolletje ijs 5 dollar !!! Maar dit houd ons niet tegen nog eens terug te komen naar dit geweldige eiland met super vriendelijk personeel, maar dit dan wel een beach villa.

• Oude reviews

9marina & bart21-08-2016

mooie plek

wij hebben ontzettend genoten mooie ontvangst en een fijne plek waar je geen last van haast hebt , je kunt immers nergens naartoe ;-)

• 10Thessa Verheul21-03-2016

wauw wat een paradijs!

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad! Alles is zo perfect geregeld! Niets is ze teveel gevraagd alles is een mogelijkheid! En wat een goede service en vriendelijkheid! Wij verbleven in een sangu watervilla en dit is echt ontzettend bijzonder wakker worden! Iedere ochtend komen de rifhaaitjes en pijlstaart roggen voorbij zwemmen.. heel bijzonder en er is zo ontzettend veel te doen en te beleven! Ik heb bijv de manta trip gedaan dat stond op mijn lijstje.. nou ik heb een manta trip gekregen om nooit te vergeten wat was dat gaaf! En dolfijnen die je overal lang ziet zwemmen..(buiten het rif) tussen de schildpadden zwemmen en nog zoveel meer.. als ik alles hier zou moeten vertellen.. dan komt er geen einde aan! Voor ons was dit de aller mooiste en gaafste vakantie ooit! Wij komen zeker terug! Dit heeft onze harten gestolen!!

• 8Marian18-01-2016

Een paradijs

Bij aankomst is de kans 99% dat je de 1e nacht in een andere kamer moet verbljven en dat is een slechte organisatie. Alles was prachtig, er werd echter wel verschil gemaakt tussen de restaurants waar de gasten mogen verblijven. Het eten is in alle restaurants hetzelfde, uitstekend zelfs. Snorkelen rondom het eiland valt heel erg tegen. De rode zee in Egypte is mooier. Hiervoor moet je dus echt met een snorkeltrip mee, maar ........ Dan is de kans dus wel groot dat je kunt zwemmen tussen de Manta Roggen en dat is een belevenis apart. Tevens is het belangrijk dat je de juiste keuze maakt voor de ligging van je bungalow of villa, nl. De zuidkant van het eiland.

• 10G. van den Ende16-01-2016

Onvergetelijk

Eigenlijk hebben we niks te klagen. De eerste nacht was onze jaccuzi beach villa nog niet beschikbaar en mochten we een nacht verblijven in de Sultan villa. Wat fantastisch was. Het eten wat super. Zeer gevarieerd. Hierbij moet ik wel vermelden dat als je een goedkoper huisje neemt dan die wij hadden je ook minder privileges hebt. We zijn op handen gedragen en genieten na nu bijna een jaar nog steeds na. De interesse van het personeel is super. Vriendelijk, behulpzaam en niets was ze te veel. Het personeel komt dan ook uit vele verschillende landen wat interresante en leuke gesprekken oplevert. Verder zul je er weinig nederlanders vinden , er zijn vooral veel duitsers en engelse. Waar je zeker geen overlast van zult vinden. Voor kinderen is er weinig te doen. Hebben er zelfs maar twee op het eiland gevonden.. Het zwembad zag er mooi uit maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Waarom zou je dat doen als je een prachtige zee voor je neus hebt liggen.

• 9tsjeard_jan30-06-2015

Super vakantie

Wat een heerlijk paradijs voor de honeymoon, alles erg goed geregeld. Op het vliegveld staat er al iemand op je te wachten die je naar de juiste check in bali brengt voor het watervliegtuigje. Bij aankomst wordt je persoonlijk ingecheckt. Wij zaten op het Sangu deel, alleen 18 plus, wat erg fijn is als je zelf geen kinderen hebt. Huisje op palen is super met af en toe een schilpad die langs kwam zwemmen. Het resort denkt heel erg mee als er iemand met een allergie is. Elke maaltijd kwam de chef kok en vertelde ons wat er wel en niet gegeten kon worden. Ook werden er speciale toetjes gemaakt! Het gehele verblijf heb je je eigen serveerder die na een dag al precies weet wat je wil drinken. Ondanks dat we aan het begin van het regenseizoen zaten toch een super vakantie gehad! Een resort waar we zeker nog een keertje naar terug willen.

• 10Marijke31-03-2015

Een droom

Dit is echt een vakantie om nooit te vergeten, Wat een rust, wat een mooi eiland, in het echt nog mooier als op foto's. De reis er na toe is al een hele belevenis, en dan het vliegen met het watervliegtuig. Wij waren er in april 2014, eerste 5 dagen erg mooi weer gehad, de laatste paar dagen wat minder. Wij zaten in een garden bungalow, je hoeft echt niet duurder te zitten, huisje is prima, je bent toch niet heel veel bij je huisje. Wij waren er voor honeymoon, er stond een fles champagne klaar en vers fruit, en ons bed was erg mooi opgemaakt. Eten en drinken was ook echt top, elke avond een ander thema, heel veel lekker exotisch fruit. De hele week op blote voeten gelopen dit was ook heel bijzonder

8 tips over Hotel Kuredu Island Resort

• J Le Coq, 05-10-2013

Zorg er voor dat je je goed beschermt tegen de zon want het is er echt warm dat is daar ook je éénnege vijand en o ja zorg er ook voor dat je wat spul hebt tegen de muggen ze proberen op het eiland er alles aan te doen om het zoveel mogelijk te beperken maar voorkomen kunnen ze het niet dat is wel vervelend die muggen.

• linda en frits, 13-08-2013

Duiken moet je hier gedaan hebben en anders op zijn minst gesnorkelt hebben. Je kan een snorkelset huren voor een paar euro per dag en voor een hele week is voordeliger. Neem van Male een watervliegtuigje naar Kuredu, echt een prachtig gezicht om over de atollen heen te vliegen en het is veel sneller als de boot. Sunset cruise is ook een aanrader en grote kans dat je dolfijnen ziet.

• Sanja, 23-06-2013

Je moet echt rekening houden met dat Malediven duur is. Je hebt all inclusive, maar je mag bijv. geen drankjes meenemen elders op het eiland (bijv. bij je ligplek bij je huis). Waar het op neerkomt is dat je vaak je minibar zal gebruiken bij je huisje, of andere bars tegen betaling. En de drankjes zijn redelijk duur, aangezien je al voor all in hebt betaald verwacht je wel meer.

5 vragen over Hotel Kuredu Island Resort

• Anna, 31-01-2015

Kwaliteit buffet & Duiken

Wij zijn benieuwd naar de kwaliteit van het eten (bij all in). Ik heb elders gelezen dat dit elke dag hetzelfde is en alleen maar vis. Zou graag wat ervaringen horen: hoe is eten bereid, wat kun je zoal krijgen? En hoe is de wijn?

Een tweede vraag.. Hoe zijn de duiken hier? Kans op walvishaaien is groter als je naar een zuidelijker eilandje gaat, of zijn er hier mensen die een walvishaai tegen zijn gekomen onderwater?

Dank alvast!

Guido Dries, 01-02-2015

(Voor de volledigheid vooraf: Ik ben net een week terug van Kuredu)

Het eten: redelijk tot zeer goed. Het is uiterst westers eten dus niks overdreven spicy etc. Genoeg keuze (niks alleen vis, aan de live-cooking bar is elke dag afwisseling en keuze van 3 of 4 soorten vis-vlees). Daarnaast diverse chaving-dishes met curries, aardappelgarnituren, saladebar en wisselende voorgerechtjes. Uiteraard is er een bepaalde standaard stijl van koken, wij waren er 9 dagen, dus na 9 x 3 keer hier gegeten te hebben (ontbijt, lunch, diner) er ook wel klaar mee maar dat ben je denk ik overal wel :) We hebben niet gegeten bij de a la carte restaurants omdat ik niet het gevoel had dat het wat extra's zou toevoegen of dat ik iets miste. Bij all-in plus krijg je 50% korting op de a la carte restaurants. Ik ben geen wijn drinker dus daar kan ik je niet mee helpen.

Duiken: Beetje afhankelijk van je ervaring. Wij zijn beginnend duiker en hier heen gegaan met slechts 4 log-duiken. Pro-divers is helemaal top en goed georganiseerd. Elke dag verzorgen zij diverse boot-trips voor zowel beginners als gevordenen en 1 of 2-tank dives. Ze gaan naar de volledige Lhaviyani atol en dat zijn zo'n 50 duiksites. Het is afhankelijk van het seizoen hoeveel je van wat gaat tegen komen. In januari is het niet optimaal (zicht 20 meter en een beetje 'milky') vanwege de harde wind. Voor ons als beginners was dit prima en op het huisrif al diverse grote schildpadden en eagle-rays gezien. Op de boottrips later diverse grijze rifhaaien gezien, echter geen hamer of walvis haaien.

mvg

Guido

• Gerard van der Klooster, 08-06-2014

ligbedden en all inclusive

• ik zie dat er ligbedden bij de bungalows horen (wij hebben garden bungalow geboekt), sleep je die mee naar daar waar je op het stran wil liggen of liggen daar ook ligbedden?
    • ik lees dat er geen drankjes mogen worden meegenomen nar je bungalow, waar mag je dan -op basis van all inclusieve- wel drankjes halen cq nuttigen?

jenny_dg, 08-10-2014

Je moet je ligbed naar het strand slepen, of je kan bij het zwembad gaan liggen, daar staan wel ligbedden. All inclusive drankjes kan je halen bij het zwembad waar je zou kunnen gaan liggen. Daarbij zijn drankjes uit je minibar ook all inclusive (of deels, afhankelijk van of je all inclusive gold of plus hebt)

• Nathalie, 01-06-2014

gewicht baggage

Wij gaan volgende week naar dit mooie eiland. Nou is mijn vraag of ze streng zijn bij de controle van de koffers qua gewicht.

Wij hebben de reisbescheiden gekregen van de Emirates en daar staat op dat je 30 kg mee mag nemen. Maar aangezien je met een watervliegtuigje naar het eiland wordt gebracht en daar mag maar 20 kg in.

Wie heeft kan mij hier meer informatie over geven !!

Alvast bedankt !!

jenny_dg, 08-10-2014

Nee ze zijn niet streng, mijn vriend had 3 kg te veel, maar daar heb ik ze niet over gehoord.

• VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBadminton, Volleybal