Hotel Six Senses Laamu

1 review over Hotel Six Senses Laamu in het Nederlands

Paradijs op aarde!

Lienke van Santvoort
2-2-2014

Schitterend resort op de Laamu atoll. Wij hadden een watervilla aan Jetty C. Verste weg van alle overige voorzieningen maar wij vonden dat heerlijk! Uitzicht vanaf je prive terras over de blauwe oceaan is spectaculair. Buitendouche boven de zee heel bijzonder en toilet met doorzichtige vloer erg geestig. Personeel is enorm vriendelijk, vooral onze GEM (Guest Entertainment Manager) Ali, de ober bij het ontbijt Amadé en het meisje van de Ice and Chocolate Bar waren erg aardig. Resort is niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Werkelijk aan alle details, hoe klein ook, is gedacht. Restaurants op het resort zijn prima, al vonden wij het ZEN restaurant wat tegenvallen. Kamers zijn top! Erg ruim en van alle gemakken voorzien. Airco, Bose soundsystem, uitgebreide minibar, klamboe (al hebben wij geen mug gezien!) etc. Worden 's ochtends gelijk schoongemaakt en 's avonds nog een keer opgeruimd en klaargemaakt voor de nacht. Echt een resort voor stellen. Niet echt geschikt voor kinderen.

Gereisd Met partner in januari 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Six Senses Laamu in Laamu Atoll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Six Senses Laamu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.