Hotel Robinson Club Malediven

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Malediven voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Robinson Club Malediven in het Nederlands

Gewoonweg geweldig

Ben Schneiders
26-5-2013

We zijn hier van 19 tm 24 februari verbleven. Hier is echt alles geweldig. 's avonds eet je de vis die men overdag heeft gevangen. Snorkelen is super. Het personeel maakt hier het verschil. Top top top.

Gereisd Met partner in februari 2013

Droomeiland

Royblack13
20-2-2013

Het is een droom hier mogen te vertoefen !! De onderwater wereld 1 groot feest met al zijn prachtige kleuren van duizenden vissen. Het strandbungalow vonden wij prettiger omdat je dan je eigen gereserveerde ligstoelen voor het huisje hebt ! Een waterbungalow is ook erg leuk maar altijd even zoeken voor ligstoelen op het strand als je daar naar toe wil. Eten is gewoon echt geweldig en kan menig sterrenkok hier wat leren! Service Perfekt en dan bedoel ik ook perfekt !We hebben zo genoten en het is en was een droom er te mogen zijn !

Gereisd Met partner in december 2012

Uitmuntend resort, net de hemel

Wouter
13-12-2011

In juli 2009 geweest. Wat een plek was dit, een droomvakantie. De service is gewelidg en de amdere hotelgangers zijn bijzonder aardig. Je kunt bij Robinson Club Maldives bijna wel alle watersporten beoefenen. Zeer aan te raden is het duiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Dit is een ware droomvacantie

wieske kuijlen
26-6-2011

Deze vacantie maakte onze dromen waar. Op het eiland omringd door helder water en mooie natuur geniet je met volle teugen. Sávonds met de zon ondergang waande we ons alleen op de wereld. Geen massa toerisme Geweldige verzorging eten was super. De snorkeltour iedere dag was adembenemend, De huisjes op het water waren een ultiem plaatje met de glasplaat in de vloer. De service heb ik als een weldaad ervaren. De aangename temperatuur de schoonheid van het eiland de pure natuur van de vissen en de koraal.En de vriendelijkheid van alle mensen hebben ons laten genieten van een super droomvacantie. Dit is een aanrader dit moet je beleefd hebben. Wij gaan zeker terug. Gr wieske kuijlen

Gereisd Met partner in april 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Malediven in Gaafu Alif Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Malediven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.