Hotel Filitheyo Island Resortsterstersterster

8.8Fantastisch

Malediven, Malediven, Faafu Atol (Noord Nilandhe Atol)

8.8Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Filitheyo Island Resort

• 10Anne01-11-2016

Fantastisch!

Voor de 2e maal hier geweest en weer was het meer dan goed. De service, het eten, het personeel, het huisrif is zo mooi...Het resort is wel hier en daar aan renovatie toe maar hier zijn ze mee bezig. Ik zou zo weer voor dit resort kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9T.van Aerle20-03-2015

superfijne week gehad

Eind februari met 4 volwassenen na 2 dagen Dubai 1 week op Filitheo geweest. We hadden all-inclusive in superior room geboekt. Het was zoals we het ons voorgesteld hadden, geweldig !! Prima service en super vriendelijk personeel. Wat betreft het eten klopte het wat ik er eerder over gelezen had: een "fantastische keuken" er is zo'n groot aanbod aan verschillend eten, dat het telkens weer n feestje was. Wij hadden bungalow 107 en 108, die nog net aan het (op die plek smalle) zandstrand lagen, maar daarentegen wel perfect bij de "ingang" naar het huisrif. In ons gezelschap hadden we 3 snorkelaars en 1 duiker. We hebben op verschillende plaatsen in de wereld gesnorkeld maar dit huisrif was geweldig Ook onze duiker die op vele plaatsen geweest is vond het hier ook fantastisch en was zeer te spreken over het duikcentrum. We hebben 1 opmerking mbt de bungalows, die zijn per 2 geschakeld en zijn wat gehorig, maar verder prima en de buitendouche is geweldig

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8Joke11-04-2014

Een aanrader

Het buffet restaurant is ruim voldoende met volop keuze uit de heerlijkste gerechten vers klaargemaakt. De vriendelijkheid van het personeel, de goede service en het snorkelen op het prachtige huisrif maakt dit resort tot een paradijs! Er is geen entertainment en geen gemotoriseerde watersport, een waar droom voor de natuurliefhebber Wij hadden een superior villa op het strand, zittend voor de bungalow op ons ligbedje hebben wij een paar keer dolfijnen vlak langs de kust zien langs dobberen, Ge Wel Dig! Er is wifi (tegen betaling) en zijn er diverse excursies mogelijk Wij hadden op de terugweg een nachtvlucht en werden met het laatste vliegtuigje naar Male gebracht zodat wij nog een volledige dag op het resort bleven met gebruik van alle faciliteiten incl. onze bungalow, zonder extra kosten. Top service Het is geen bestemming voor kleine kinderen, die vervelen zich snel

Gereisd met partner in februari 2014

• 9melanie18-01-2013

Genoten!

Filitheyo is een heerlijk eiland om te genieten van je vakantie. Het heeft een prachtig huisrif en het is er heerlijk rustig. Het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk. Als je een superior villa neemt kan je het beste niet in huis 113 -126 gaan zitten. Wanneer je daar zit kan je niet voor je huisje zwemmen. Bij alle andere huizen kan dit wel. Huisjes 100-112 zijn het mooist. Wij hebben naast de superior villa ook in de watervilla geslapen. Het geluid van de zee onder je huisje is geweldig, en dan hebben we het nog niet over het uitzicht gehad! We zijn op dit eiland getrouwd. Alles was goed georganiseerd en het personeel doet alles om het speciaal te maken. Na de huwelijksceremonie is er een fotoshoot gemaakt. Dit waren prachtige professionele foto's. 's avonds een heerlijk prive diner aan het water. Onze dag was heerlijk. Volgende dag konden we ontspannen in de spa. Mocht je van rust en de zee houden, dan moet je echt naar de Malediven!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9martin heijboer14-12-2010

echt bountygevoel

zorg zoals alle bestemmingen in de malediven dat je genoeg te lezen bij je hebt want je kan hier niet ff naar de disco enz.maar daar krijg je dan heel veel moois voor terug.wij zijn al 5 keer op de malediven geweest dus we kunnen goed vergelijken.eten is hier echt super. huisrif[wij snorkelen]is goed.maar voor de ervaren snokelaar matig. snorkel excursies zijn echter super dus neem af en toe de boot.superior villas hebben het beste strand hoger dan bungalow nr 68 let hier op bij boeken!!.mooi eiland lekkere buitendouce enz enz wat wil je nog meer. gaan!!!

Gereisd met partner in november 2010

• 10MRS Zuiderwijk08-11-2010

Geweldige plek

Wij verbleven voor 1 week in een aquavilla en dat was geweldig! Het is een redelijk groot ressort van ruim 100 huisjes. Hoewel nette kleding voor het diner op prijs gesteld wordt, zijn blote voeten meer regel dan uitzondering! Dus dames, laat al die leuke schoentjes en sandaaltjes maar thuis. Wij hadden half pension en dat is goed te doen de prijzen zijn in dollars en zijn te vergelijken met de Nederlandse terrasprijzen. De duikschool is van Werner Lau en is goed georganiseerd. Het duiken in oktober is prachtig, maar niet spectaculair. Het duiken of snorkelen op het huisrif was voor ons net zo prachtig als de bootduiken. Kortom wij komen hier zeker nog terug! Mocht je voor april 2011 naar dit ressort gaan neem dan een Nederlands tijdschrift voor divemaster Hugo mee.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10judith29-07-2010

Wauw!!!

Niet normaal, wat een luxe en wat mooi! We hebben in een watervilla gezeten. Je loopt zo een trap vanaf je balkon het water in en je zit tussen het koraal en de vissen! Super de luxe huisjes! Verder is het eten echt super lekker en elke dag anders. Ik heb niks op te merken. Een super week gehad daar midden in de Indische oceaan!!! Ik zou zo weer terug willen!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9dj21-03-2010

super resort

fantastisch, laat je schoenen thuis, een paar slippers heb je genoeg aan, super eten, elke maaltijd wat anders, geen lauwe vette happen, super vers en warm. mooie kamers, fantastische buiten badkamer. wel deet meenemen en niet bang zijn voor een mier of krab. je eigen eettafel, je eigen bedje aan zee. mooie aanvlieg route met het water vliegtuig. voor ons een week paradijs.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Denise Hos15-07-2009

Prima resort, prachtige omgeving

We zijn hier een weekje geweest. Een waanzinnig goede keuken en de kamers ook prima voor elkaar. We zijn niet ziek geworden van het eten, in tegenstelling tot in Egypte. We zijn daar 4x geweest om te duiken en zijn ook 4x ziek geweest. Heerlijk dat het zo schoon is en je echt alles kunt eten zonder dat je je hoeft af te vragen of het verstandig is omdat je misschien wel ziek kunt worden Ze hebben goed nagedacht over duurzaamheid in gebruik. Er worden geen wegwerp dingen gebruikt. Tot de onderzetters toe is alles van stof, hout, steen etc. De mensen van het resort zijn allemaal erg aardig en behulpzaam. De zee en het eiland zijn prachtig. Het koraal wel beschadigd door bleaching, dat is jammer maar enig herstel is zichtbaar.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Marelie26-09-2008

Genieten met hoofdletter G

Een heerlijke week op Filitheyo Island doorgebracht. ALs je op zoek bent naar rust, relaxen en zon dan ben je hier aan het juiste adres. Het is dan wel geen resort met design kamers en een sterrenrestaurant maar dat maakt op zo'n eiland helemaal niet uit! Je bent (als het goed is) toch alleen maar buiten. Het strand hier is prachtig, wit poeder zand, turqouise zee, een huisrif dus als je de zee inloopt heb je na 3 meter al koraal en vissen. Op Filitheyo Island was het eten elke avond in buffetvorm maar zeer gevarieerd, vers en heerlijk. Boven verwachting goed! (werk zelf in horeca dus zeer kritisch) En een tip, een dure watervilla is nergens voor nodig. Alle gasten op ons eiland met een watervilla lagen elke dag bij het zwembad of op het strand. Nee, je hoeft geen duizenden euro's uit te geven als je wilt genieten van de Malediven. Het was een topvakantie.

Gereisd met partner in september 2008

2 tips over Hotel Filitheyo Island Resort

• Joke, 11-04-2014

Breng je eigen snorkel spullen mee, je mist een heleboel als je niet snorkelt

• T.van Aerle, 20-03-2015

Het is zeer rustig, niet veel te doen (maar dat weet je) dus neem als je niet snorkeld of duikt, boeken mee. Boek all-inclusive, daar krijg je echt geen spijt van, want bv. drankjes zijn pittig geprijsd en wij konden in de main bar en sunset bar van alles bestellen zonder extra kosten en het gratis nachtvissen is ook leuk Huur n keer n waterscooter

0 vragen over Hotel Filitheyo Island Resort

Hotel Filitheyo Island Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
    • KinderopvangOp aanvraag
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Chinese, Duits, Engels, Fast food, Frans, Internationaal, Japans, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen