Hotel Royal Island Resort & Spa

Hotel Royal Island Resort & Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Island Resort & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Royal Island Resort & Spa in het Nederlands

Super vakantie maar let op de rekening

Koekiemonster2015
31-5-2015

Net terug gekomen van een fantastische vakantie. Prijzen van het hotel zijn achterlijk duur. Dat merk je ook in het verschil van all inclusieve en half pension. Dat scheeld 500 euro. Wij hebben voor half pension gekozen en achteraf ook geen spijt van. Prijzen van het watersportcentrum en van het hotel zijn te duur, duiken is veel goedkoper en er zijn goede begeleiders. Eten was prima, kamers zijn super en het meeste personeel is erg vriendelijk. Bij uitchecken goed op je rekening letten want tot 3x toe zijn er dingen in rekening gebracht waar wij geen gebruik van hadden gemaakt!

We willen terug !!!!!!!!!

Chantal
25-8-2010

13 dagen verbleven op Royal Island.

Al heel wat gezien, maar dit is echt een aanrader!

Het feest begint als je op het vliegveld aankomt en waar je in een speciale lounge wordt opgevangen.

Prachtig resort, ontzettend schoon, topservice en in de periode juli-augustus heerlijk rustig.Regenseizoen??? valt hartstikke mee af en toe een buitje aan het eind van de dag.Prima duiken en snorkelen...TIP: Boek de snorkeltour naar de MANTA's er wordt geen reclame voor gemaakt maar loop gewoon even het watersportcentrum binnen.

Wij hadden All inclusive en dit is echt een aanrader ! Heerlijk eten,drinken en niet hoeven te twijfelen om een drankje te bestellen.....

Kijk goed waar je boekt wij hebben veel minder bijbetaald voor all inclusive dan hieronder is aangegeven. Ons geen minuut verveeld met snorkelen en duiken, echt prachtig !

Kortom mocht je twijfelen, gewoon doen !!

Geweldig resort

Joke
3-8-2010

Dit resort is echt geweldig. De villa's zijn erg ruim. Er wordt twee keer per dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken etc. Ieder heeft zijn eigen strandbedden (zijn genummerd) dus geen gezeur. Door de begroeiing is er altijd wel een plekje in de schaduw te vinden. Er zijn geen parasols. De open badkamer met tuintje is prachtig. Eten? Voortreffelijk, genoeg keuze. Wij hadden VP, de drankjes zijn duur maar de toeslag voor AI was 300 euro pp en dat is voor ons niet rendabel. Als ik één minpuntje moet noemen ... er is geen airco in de restaurants en bar! Hierdoor is het warm en klam in de gemeenschappelijke ruimten.

Een zeer mooi resort

Caroline & Edwin
30-4-2008

Een zeer mooi resort. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Wij hadden een huisje aan de zuidzijde van het eiland (nr. 154). De zuidzijde is de mooiste locatie van het eiland.

We hadden vol pension geboekt. Dit bleek een goede beslissing te zijn geweest. De extra kosten voor de drankjes waren ruim onder de kosten voor de all inclusive toeslag. Maar wij zijn dan ook geen cocktail drinkers en hebben weinig alcohol genuttigd i.v.m. duiken. Ter indicatie 1.5 ltr water kost $4,50.

Eten was lekker en gevarieerd. Merendeel van de gerechten waren Aziatisch georiënteerd.

Het eiland heeft een huisrif aan de zuidzijde van het eiland. Deze is te bereiken via een korte steiger. Wij hebben hier vele soorten vissen gezien.

Duikschool heeft goede en vriendelijke instructeurs.

Toplocatie

Raymond
2-10-2007

Toplocatie. Nog nooit zo lekker gegeten op vakantie. Bungalows zijn fantastisch en voor het personeel is niet te veel. Wij hadden Al Inclusive geboekt, niet goedkoop, maar het is zo lekker als je nergens naar hoeft om te kijken. Alle cocktails vallen ook onder de All Inclusive :-). TIP: doe de snorkeltour naar Manta Point. Echt geweldig, een uur land tussen die prachtige, enorme manta's.

Er is hier maar een woord voor: TOP!!

Op de luchthaven Male wordt je opgevangen en in de Lounge krijg je een drankje. Mooie vlucht met watervliegtuig. Bungalows top met buitendouche. Eten TOP kwaliteit. Personeel zeer vriendelijk. Niet de goedkoopste vakantie, maar het is het zeker waard. Genieten!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Island Resort & Spa in Baa Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Island Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Island Resort & Spa scoort een 9.2 uit 10 op basis van 10 reviews.