Hotel Vilamendhoo

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

55 reviews over Hotel Vilamendhoo

• 10suzanne dexters28-04-2019

Gewoon geweldig , alles om verwend te worden

Een echte rust vakantie, zeker voor zelfstandigen

Mohamed Zahir, Online Reputation Specialist, 06-06-2019

Dear Suzanne,

Sunny Greetings from Vilamendhoo Island Resort & Spa!

Thank you very much for taking your valuable time to write this wonderful review for us. I apologize for the response in English, as we do not master the Dutch-language. It is a pleasure to read your wonderful comments about our hotel, our team and the magic experience created for you.

We do hope that it is not too long before we are able to welcome you back to our beautiful island paradise for another unforgettable visit.

Best regards, Mohamed Zahir General Manager

• 2018
    10Anja van dijk05-02-2018

Sprookjesachtig en romantisch

We waren hier samen mijn man en ik vanaf kerst t/m oud en nieuw 7 nachten het was sprookjesachtig prachtige watervilla met alles erop en eraan wij hadden gekozen voor all-inclusief dat moet je daar ook zeker doen anders wordt het mega duur heerlijk genoten van prachtige eiland eten drankjes zeer vriendelijk personeel en de rust ....... willen graag nog een keer terug

Mohamed Zahir, Online Reputation Specialist, 08-02-2018

Dear Anja Van Dijk,

Sunny Greetings from Vilamendhoo Island Resort & Spa!

I am really sorry that I have to reply in English because I do not master the Dutch language. Thank you very much for sharing your holiday experience with us. It is our delight to read that you have enjoyed the food, the ambiance and the service in our tropical paradise.

We are truly blessed with a rich tropical life, both on land and sea. Our house reef is one of the best parts of our Resort, for its easy-access and perfect snorkeling opportunities. It is our greatest pleasure to read that you have enjoyed the marine life and the flora and fauna of the island.

Once again, Thank you very much for the excellent review. We look forward to welcoming you back to our unique tropical Island for another unforgettable vacation.

Best regards, Mohamed Zahir Director of Operations

• 10Ronald en Lydia van Dijk13-01-2018

Super resort op een geweldige plek

Alles goed,duikschool was super geregeld eten prima

Jens Havlicek, Online Reputation Specialist, 19-01-2018

Dear Ronald en Lydia van Dijk,

Sunny greetings from Vilamendhoo Island Resort & Spa!

I am really sorry that I have to reply back to you in English because I do not master Dutch language.

It is such a pleasure to read, that you had an amazing vacation on our unique Island of Vilamendhoo. Thank you for taking some of your valuable time to share your wonderful holiday memories with us

I am also glad to know, that you enjoyed the cuisine as well as our marine diversity. Be assured that I will pass your kind words to my team and to the Dive center team.

Once again, thank you for making Vilamendhoo your Maldivian destination of choice. We hope to welcome you back for a second visit soon.

Best regards,

Jens Havlicek, General Manager

Met vrienden

• Oude reviews

9Judith29-12-2013

Mooie locatie, fantastische service

Na een verblijf van 8 nachten op Meeru (noord male atol) 8 nachten op Vilamendhoo verbleven. Mooi eiland, kortgeleden helemaal gerestyled. Wij verbleven in een beach villa, 2 stappen van de zee. Erg mooi, van alle gemakken voorzien. Het resort kent een uitgebreid all inclusive pakket met goede service overal op het eiland. Wij kwamen voornamelijk om te relaxen en te duiken. De duikschool vonden wij niet zo goed. Ze lijken vooral interesse te hebben in het geven wat ow cursussen en minder energie te steken in het verzorgen van duiktrips voor meer ervaren duiken. Wij hebben 10 duiken gemaakt waarvan 9 bootduiken. Driemaal een duikplek aangedaan waar op dat moment minder dan 10 meter zicht was of echt zeer weinig te zien. Naar onze mening was dat niet nodig geweest en met ons waren er meerdere duikers licht geïrriteerd over de keuze van duikplekken. Bij boottrips gaat er slechts 1 gids/ instructeur mee op wel 16 duikers. De walvishaaien excursie van het hotel was fantastisch!

• 9rjmtaz15-05-2012

Geweldig

Echt geweldig om hier ooit naar toe te zijn geweest Het is alweer een paar jaar geleden maar toch.... Een wereld tijd hier gehad. Eerst met het watervliegtuig er naartoe wat al een beleving op zich is. Het verblijf daar is ook zeer goed. leuke mensen. Af en toe een zware regenbui gehad maar ook dat heeft wel wat. Ik begreep dat het inmiddels verbouwd is dus het kan er alleen nog maar beter/mooier op worden

Met jonge kinderen

• 9Mario26-06-2011

Prachtig stukje paradijs

Geweldige vakantie op paradijselijk eiland en onder water werkelijk schitterend op het huisrif. Je loopt zo vanuit je huisje de zee in. Kamer is eenvoudig maar netjes. Het water is kristalhelder blauw en perfect om te snorkelen, iedereen kan het. 's-avonds bij zonsondergang is het heerlijk vertoeven aan een van de barretjes aan het strand. Wij hadden all-inclusive alles is inbegrepen en je hoeft nergens op te letten. Een paar keer mee wezen vissen 's-morgens om 05:00 vertrek met een lokale Dhoni (boot) vanaf het eiland. Excursies gemaakt naar onbewoond eiland om te zonnen en snorkelen. En voor 1 dag een Dhoni gehuurd met personeel naar het Onderwater restaurant "Ithaa" op het Hilton resort, erg duur maar onvergetelijk. Dit was onze mooiste en meest romantische vakantie.

• 9Traveljunk Leo02-06-2011

Vilamendhoo is na de verbouwing helemaal TOP

Wij verbleven eind april / begin mei 15 dagen op het geheel verbouwde resort. Het is werkelijk prachtig geworden, mooie bungalows, 2 zwembaden,hagelwitte zandstranden, sportaccomodaties, fantastisch eten. Ook de duikschool van Eurodivers is top. Wij hebben gedoken en gesnorkeld met Walvishaaien en Manta's.

• 0Aneta & Dawid03-07-2010

Fantastische plek

Fantastische plek, 3-sterren maar schoon, goed eten rijk programma van rondleidingen, prachtige flora en fauna, zowel op het eiland en onder water EEN OAZE VAN RUST!!!!

• 7inge10-01-2010

De eenvoud maakt het zo geweldig

Fantastische plek... Hoewel je kunt zeggen dat de kamers aan een upgrade toe zijn, is juist de eenvoud van het resort op dit eiland zo geweldig. Geen opsmuk en dikdoenerij, maar gewoon een heel mooi eiland met veel groen. Duikschool is super, het duiken zelf ook, de bediening en mensen die werken op het eiland geweldig. Super vakantie en wilde eigenlijk nog niet weg...

Alleenreizend

• 9ton en gerda06-12-2009

super

Kent u de Bounty reclame, dit is hem in het echt.

Super vakantie, vriendelijk en geweldig behulpzaam personeel,mooie excursies.

Wij hebben gesnorkeld met manta's, schildpadden en walvishaaien. Verder ook nog veel dolfijnen gezien en veel gevist. Een tip neem het watervliegtuig naar het eiland, dit is een prachtige ervaring

Een oase van rust!!!

2 tips over Hotel Vilamendhoo

• Judith, 29-12-2013

Het resort kent een adult only deel, de voorkeur kan aangegeven worden bij boeking.

• rjmtaz, 15-05-2012

Ga s'avonds een keer mee vissen

0 vragen over Hotel Vilamendhoo

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • VerzorgingAll inclusive, Volpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen