Luxe hotelWeer vandaag30°26°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vakarufahli Island Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Vakarufahli Island Resort in het Nederlands

Heerlijke bestemming

Marlies
22-10-2018

Heel fijn hotel. Prachtig eiland mooie ruime kamers. Watervilla’s zijn groot met ruim eigen terras en veel privacy. Je hebt het gevoel boven een aquarium te wonen.

Personeel is zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken is goed en het buffet afwisselend. Op zondag eet iedereen op het strand en wordt de BBQ aangestoken. Lekker en gezellig. Ook prive diner op strand is aanrader.

Spa is erg goed, personeel is vriendelijk, correct en kundig.

Mooi huisrif en leuke excursies bv snorkelen met walvishaaien of mantas. Fantastische bestemming als je houdt van duiken, snorkelen of niets doen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

dream honeymoon

kiwi
12-2-2017

perfect honeymoon eiland. op een rustig tempo en je binnen 20 min het gehele eiland rond maar je raakt eigenlijk nooit uitgekeken!

Vergeet vooral je snorkel niet want boven water is alles relaxed maar onderwater is het leven van drukke bedoeling. bij het huisrif is het continu spitsuur voor de vissen en we hebben er zelfs een schildpad en rifhaai gespot!

eten is perfect verzorgd en elke dag afwisselend. alle bediening is even vriendelijk!

het is een perfect eiland om echt bij te komen en eventjes stil te staan en van elkaar te genieten.

Wil je persé internet, houd dan wel rekening dat dit vrij is in openbare ruimtes maar wel wat traag. verder is er tegen betaling betere internet in de kamers.

er hangt een prijskaartje aan (uberhaubt de Malediven) maar wat ons betreft meer dan waard!

Gereisd Met partner in november 2016
2005

Maart 2005 bezocht met touroperator

Petra en Jos
31-7-2005

Maart 2005 bezocht met touroperator. Geweldig eiland. Alles klopt voor een echte Malediven ervaring - simpel en fijn. Niet over de top of super luxe (op de Spa na dan). Voor ons was de grootste plus de duik ervaring met ProDivers. Werkelijkwaar super. En niet alleen vanwege de natuur (want het Zuid Ari Atoll is wel heeeel erg mooi), maar ook vanwege de vriendelijke en profesionele aanpak[daarom gaan we ProDivers nu in December op Kuredu uitproberen].

Kortom : hier MOET je naar toe.

PS: van December t/m Maart is de Manta wasstraat open!

Gereisd Anders in juli 2005

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vakarufahli Island Resort in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vakarufahli Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.