Hotel Ranveli Village

Hotel Ranveli Village

5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ranveli Village voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ranveli Village in het Nederlands

Heerlijk romantische plek

Cees en Mettje
3-3-2012

Prachtig hotel met een super rif voor de deur, genieten van snorkelen,duiken, maar ook de vriendelijkheid van de mensen aan de balie, het restaurant, gewoon genieten. Het eten was goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat je je vaste tafel en vaste ober hebt, maakt alles weer goed. Niets is teveel. Aan het strand heerlijk vertoeven onder een palmboom, maar ook bij je hotelkamer heerlijke hangmat buiten en schommelstoel..kortom pure romantiek. Enig minpuntje is dat het eiland erg Italiaans is georienteerd.

Gereisd Met partner in Sun Nov 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk vertoeven

Fleur
23-9-2011

Hotel Ranveli is prachtig gelegen en heeft een grote zandbank waar je heerlijk kunt zonnen. De kamers zijn zeer ruim en zijn gelegen in een prachtige tuin. Vanaf het eiland kun je fantastisch snorkelen. De prijs voor dit resort is perfect! Een ideale combinatie tussen prijs & kwaliteite!

Gereisd Met partner in oktober 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ranveli Village in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ranveli Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.