Villa
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Villa Maafushivaru Island Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Maafushivaru Island Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Maafushivaru Island Resort in het Nederlands

Super locatie.

Hellen Kat
9-3-2013

Maafushivaru Resort is genieten in elk opzicht. Het eten is super, erg veel keus en bijzonder gevarieerd. Relaxen, snorkelen, excursies en entertainment. Wij hadden een waterbungalow, super! Veel vissen gezien en zo via een trapje het water in om te snorkelen. Veel koraal ook. Kamer op zich prima, voldoende ruimte, bed OK, inrichting wel iets achtehaald. Ook douchen is belevenis; met de deur open een prachtig uitzicht. Kan een waterbungalow met even nummer aanraden. Veel zon en prachtig zicht op zonsondergang.

Gereisd Met partner in Tue Mar 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Maafushivaru Island Resort in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Maafushivaru Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.