Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°28°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lily Beach Resort Huvahendhoo voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Lily Beach Resort Huvahendhoo in het Nederlands

Paradijs

lydia bax
11-2-2018

Fantastisch hotel, all inclusive is all inclusive. Het hele personeel doet werkelijk alles om je in de watten te leggen. Zeer mooi en luxueus hotel . Special thanks to all the staff You are Fantastic!!!

Gereisd Met partner in februari 2018

hemel op aarde

schepers margot
23-8-2014

van begin bij aankomst tot de minuten dat je vertrekt is dit echt een stukje hemel op aarde. niet twijfelen maar boeken wij willen zekers nog terug gaan wij hebben de beachvilla en een watervilla geboekt en ze waren allebei super.het is er overal proper rustig en je ontspant vanzelf en het eten is er heerlijk ,het ontbijt,het middagmaal,de snacks en je avondmaal er is keuze te over en lekkere coctails het was voor ons een super reis!!!en een dikke pluim voor al het personeel

Gereisd Met partner in augustus 2014

Geweldige plek op de wereld

Joyce
20-11-2009

Super de luxe !!! 2 weken heerlijk in het paradijs in onze eigen watervilla. Voor 2 weken is dit heerlijk, langer niet want dat is het eiland al snel te klein. Service is heel erg goed en attent. We hebben onze trouwdag gevierd en een verjaardag, op deze speciale dagen mocht je op het strand eten en met de verjaardag was er zelfs een taart !! Super Een nadeel is dat we een tafel moesten delen met een ander stel, elke dag !! Het is al eventjes geleden dus misschien dat dat nu niet meer zo is. Zou ik bij een evt volgende keer niet in toestemmen.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Wij zijn afgelopen kerst naar Lilybeach geweest

Brigitta Luykx
13-1-2008

Wij zijn afgelopen kerst naar Lilybeach geweest. Is echt een aanrader je wordt echt in de watten gelegd. Eten was ontzettend goed erg gevarieerd. Duiken is ook goed minpuntje huisrif niet altijd toegankelijk door de sterke stroming. Dus je bent genoodzaakt bootduiken te maken. Maar dit is geen straf duikgebied is erg mooi. Stranden zijn ook erg mooi en ideaal voor snorkelaars mooi ondieprif om te snorkelen en voor ervaren snorkelaars ook leuk om langs het huisrif te snorkelen stijle wand met erg veel scholen vis. Al met al een mooie vakantiebestemming voor een onbezorgde vakantie.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lily Beach Resort Huvahendhoo in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lily Beach Resort Huvahendhoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.