Tijdelijk €25 aanbetaling

Holiday Island

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Island voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 8 reviews

8.5FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Holiday Island

• 9Sanne21-01-2011

Wij hebben hier een topvakantie gehad. De service was perfect, eten goed, het eiland is klein en toch hadden we het idee dat er maar heel weinig mensen aanwezig waren ondanks dat de eetzaal sávonds helemaal vol zat. De Kamers zijn netjes (niet super luxe) maar prima in te vertoeven en schoon! Echt een aanrader.

• 9Jessica25-06-2010

Mooi eiland

Nu pas in 2010 ga ik over 2005 een beoordeling plaatsen. Nu ik de reacties over de landingsbaan lees schrik ik...dit was er toen nog niet en wij hebben het ook echt als een idylisch eiland gezien. Kan me nu voorstellen dat het inderdaad daardoor minder wordt.

Het enige waar wij juist niet tevreden over waren was het Padi 5* duikcentrum. Mijn man is zelf duikinstructeur en we hebben vol verbazing gekeken hoe de duikinstructeurs daar gewoon het koraal vastpakken. Een instructeur kwam zelf boven met koraalstukjes op zijn duikpak. Als duiker vind ik dit echt onbegrijpelijk.

• 8martine05-02-2010

de moeite waard

Pas terug van een 14 daags verblijf. Zon,rust, lekker eten. Goed georganiseerd duikcentrum. De bungalows hebben een opknapbeurt nodig maar zijn heel netjes. Er wordt 2x daags gepoetst. Toch een all in formule overwegen want de drank (ook het water) is duur. Te weinig parasols aan het strand. Voor een betaalbare vakantie op de Malediven is deze plek een aanrader.

• 10Björn04-04-2007

Die Trauminsel schlechthin! Empfehlenswert für alle die in einem Paradies mal so richtig abschalten wollen!

• 7Tahnee11-03-2007

ik heb ook mijn dagen doorgebracht op het prachtige eiland holiday Island.jammer dat ze er geen parasols hebben!het is er heel mooi maar wat minder dat er tegen over het eiland een vliegveld word gebouwd.dit belemmerd echt het uitzicht.je kijkt gewoon tegen een landingsbaan aan wat in aanbouw is.echt heel jammer.dus in de toekomst is dit eiland geen aanrader meer.de service was goed.de kamers ruim.het eten perfect.en vlakbij het eiland heb je een eilandje waar je naar een SPA kunt gaan dat is echt een aanrader!je hebt jammer genoeg op holiday island ook de niet mooie plekken.zoals een grote boten schoonmaak plaats waar het gigantisch stinkt.en natuurlijk het uitzicht op de landings / startbaan. ik ben nou 3 keer naar de malediven geweest.1ste keer naar vilamendhoo 2de keer naar fesdu en de 3de keer naar holiday island. vilamendhoo staat bij mij toch nog steeds op nummer 1!daar is het gigantisch mooi!echt een paradijs!

• 9jan en katrien04-12-2006

Hebben ons geen moment verveeld op Holiday Island! Eiland beschikt over : vrij ruime bungalows direct aan strand gelegen met buitendouche, lekker eten, heel vriendelijke bediening, prachtige plaatsen om te snorkelen rond het eiland, beperkte animatie (aanrader : krabrace), ... Je kan dagelijks naar het naburige Sun Island (meerdere gratis overzetten per dag, van zelfde hotel keten) dat beschikt over een zwembad. Aan te raden om op basis van all inclusive te reizen want anders prijzig (6 dollar voor frisdrank)! Van luchthaven van Malé naar Holiday Island kan per speedboot (duurt lang) of per watervliegtuig (aanrader, prachtige uitzichten). Een mogelijk nadeel voor toekomst : op naburig eiland wordt landingsbaan aangelegd om gebruik van watervliegtuigen te beperken ...

• 8Lydia en Michael08-09-2006

last minute gedaan met l-tur - sealife in het kwadraat - manta's - schildpadden - zeeslangen - vechtende vissen zo voor je op het strand - lekker eten - super aardige mensen - let op: verboden alcohol mee te nemen - wat vervelend is, is dat je een vaste tafel hebt tijdens het diner en je moet dit dan een week lang delen met dezelfde onbekende mensen - gewoon weigeren.

• 8Marc07-05-2006

Op het gemis van een zwembad na kan het niet beter. Service, eten en de bungalows scoren een dikke 10

Hotel Holiday Island info

Soort hotel