Hotel Fesdu Village

Hotel Fesdu Village

1 review over Hotel Fesdu Village in het Nederlands

2004

Schitterende lokatie met watervliegtuig bereikbaar

Frank Geleijns
28-10-2004

Schitterende lokatie met watervliegtuig bereikbaar. Wie niet van strand, lezen of snorkelen en duiken houdt heeft hier niets te zoeken. Mooie woningen (hutjes) top keuken en zeer goede duikserice (NL/D). Het eiland heeft als en van de weinige een eigen huisrif.

Gereisd Anders in Thu Oct 28 2004 08:18:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fesdu Village in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fesdu Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.