Hotel Ellaidhoo Maldives

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ellaidhoo Maldives voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Ellaidhoo Maldives

• 2018
    10Jeroen en Mandy21-04-2018

Ellaidhoo ziet ons zeker terug!

Ellaidhoo was fantastisch en je krijgt veel terug voor je geld! Sowieso zijn de Malediven an sich al fantastisch. Het is er prachtig en je geniet van mooi weer. Wij waren er in het ‘regenseizoen’ maar niks van gemerkt. Verder is het misschien niet het meest luxe eiland, maar Ellaidhoo doet er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen! Iedere dag schoonmaak, iedere dag schone strandhanddoeken, een fles water op je kamer en het eten is er heerlijk! Heel veel keus en je geniet van een eigen ober gedurende je verblijf. Wij zijn er 16 dagen geweest en hebben ons geen moment verveeld. We zijn zelfs nog nooit zo uitgerust teruggekomen van een vakantie! Je kunt er sowieso wat excursies doen en uiteraard altijd snorkelen en duiken. Onderwater is het gewoon magisch! Wij hebben zelfs mogen trouwen op het eiland en petje af wat het resort allemaal geregeld had. Zoveel extra’s hebben wij gekregen! Tip; kies voor een water- of beachbungalow

Guest Relations Ellaidhoo Maldives by Cinnamon, Front Office Manager, 07-05-2018

Dear Guest,

A fantastic day from the sunny side of life!

We do appreciate you for taking time & sharing your experiences here on zoover based on your recent visit.

Review as such, certainly brightens up our day. We are glad to know that you had a fantastic time whilst your stay. Your warm words of gratefulness on our services offered are highly appreciated.

Once more, it has been an amazing experience looking after you and we look forward to see you again on your next visit.

We wish you good luck and all the very best.

• 2017
    9Mandy26-07-2017

Fantastisch genoten hier!

Personeel staat voor je klaar, het is er schoon, huisjes zijn wellicht wat gedateerd maar zijn in prima staat inclusief fohn, badjassen, iedere dag schoonmaak en iedere dag schone (strand)handdoeken. Eten was verder heerlijk en gevarieerd. Er is een infinitypool en er zijn twee restaurants. Bij all inclusive heb je het hele verblijf een eigen tafel en eigen ober. Wij komen hier zeker terug!

• 5Henk Maassen07-06-2017

Gedateerd resort

De rust, strand en water waren geweldig, dus de Malediven zijn mooi. Alleen ons eiland viel voor ons vies tegen. Alles was nogal gedateerd en slecht onderhouden. Het warm eten was louw, alleen als het ter plaatse werd gemaakt (gebakken ei, spaghetti). Ik zou nog eens naar de Malediven gaan, maar dan naar een ander eiland. Tevens zou ik U adviseren een watervliegtuig naar een verder eiland te nemen, want als je daar met de taxiboot heen moet, met een ruwe zee, dan kan dat een pijnlijke ervaring zijn, want ze varren deze boten op volle toeren en trekken zich niks van de passagiers aan.

• Oude reviews

9desiree10-05-2016

mooi, super service, goed hotel.

Wij waren er 20 april, normaal gaan we naar Egypte, maar wilden eens wat anders. We gaan zeker terug, maar dan in februari om de volgende 2 redenen. Als het regenseizoen begint is het nog steeds prima weer, maar er komen muggen, ondanks de deet en bescherming tegen muggen eindigden we met gem. 70 muggebulten. In egypte heeft de Titan Trigger vis nesten in augustus, hier in april, mei. Dat hield in dat wij in een mijnenveld van aggressieve Triggers moesten zwemmen. dat is niet prettig te noemen. Maar op die 2 minpunten na is het geweldig mooi, erg vriendelijke staff, goed eten, mooie kamers, wij hadden beachbungalow 343. Wel erg duur, dus neem beter all inclusief. We hadden ons verheugd om met manta;s te zwemmen, maar als er geen 10 deelnemers zijn gaat de boot gewoon niet, 2 x opgegeven, maar niet uitgevaren. je kunt goed in het water via de touwen die van strand over het rif lopen. Wel af en toe luidruchtige Chinezen, maar omdat die niet zwemmen gaan ze overdag het eiland af.

• 8Marjolijn de Vries05-04-2014

Heerlijk genieten

Zijn onze huwelijksreis op Malediven geeindigd. Hadden vooraf prive rondreis door sri lanka met perfecte gids (Ranga ) Op malediven was het heerlijk. Mooie beachbungalow aan het strand met buitendouche. Schone kamer met dagelijks vers water. In het restaurant goed eten, verse salades, vis vlees werd gegrild. Aardige staff. minpuntjes: geen gratis wifi en uitzicht opstormbrekers (jammer voor foto's)

• 5rfrancot20-10-2012

Een echte tegenvaller.

Wij hadden een reis van 7 overnachtingen met halfpension en een standaardkamer in het midden van het eiland naast het receptiegebouw. Deze kamers waren erg outdated en uitgerust met oud meubilair. Het sanitair in de badkamer was erg veroudert en aan vervanging toe. De tegels zaten vol met vieze zwarte vlekken en de in de muren zaten scheuren en tegels waren kapot. De tweede morgen werden we verrast met honderden maden die in de badkamer rondkropen. Deze waren uit het dak naar beneden gevallen. Na melding werd het wel meteen gecorrigeerd maar dit was geen prettige gewaarwording. Als je geen strand- of waterbungalow had moest je morgens erg vroeg eruit om strandbedjes met parasol te reserveren anders was alles al bezet. Hier zijn gewoon te weinig van beschikbaar. Duiken en snorkellen viel ook erg tegen, Koraal rond het huisrif was erg beschadigd en kapot. Duiktochten met boot vielen ook erg tegen. Weinig vissen en erg veel stroming. Weinig gezien. Een plus was het eten. Dat was prima.

• 9S.05-07-2012

Geweldig eiland, prachtig huisrif, heerlijk eten.

Wij zijn in juni 2012 1 week op dit fantastische eiland geweest! Zeer nette kamers, heerlijk eten, geweldig huisrif en netjes onderhouden eiland. Bij aankomst een welkomscomité. Persoonlijk gebeleid naar kamer. Alles word voor je geregeld je hoeft alleen maar te genieten. Heerlijk eten in buffet stijl met heel veel verschillende gerechten. All-in beviel prima. 2 excusie's gedaan. sunsetvissen (USD 57,-)en naar onbewoond en locaal eiland (USD 87,-). Zeker een aanrader! Iedereen heeft zijn eigen standbedje. Betalen gaat per creditcard. Duikschool kan alles gehuurd worden snorkelset/ onderwatercamera (USD 30,- p/d). Neem een oud shirt mee voor het snorkelen. Zelfs als de zon niet schijnt verbrand je nog. Het blijft continu 28-33 graden. Standaardkamer liggen net achter de Beachrooms maar ook dan ben je binnen 15 meter op het strand. Huisrif echt geweldig zowel binnen als buiten de muur. Weinig strand maar een prachtig huisrif maakt dat ruimschoots goed! Wij gingen per speedboot.

• 10B&A18-06-2012

Als we de loterij winnen, gaan we terug!

Neem watervliegtuig!Bij aankomst op eiland welkomstcomite,met drankje/koud handdoekje!Superior room eerste nacht.Beachbungalows:Fantastich vrij uitzicht over zee,eigen ligbedje/parasol voor huisje en met 6 stappen in zee.Ruime kamer/grote buitenbadkamer(zou update kunnen gebruiken)maar schoon.Goed bed.Waterbungalow:luxer.Verder zienwe meerwaarde van waterbungalow op dit resort niet.MainRestaurant:Uitstekend.Na twee wekenkun je nog steeds elke dag wat anders eten!(wij hadden ontbijt,lunch,diner in dit restaurant)Vaste ober/vaste tafel.Watervillas eten in restaurant bij zwembad.Buffet minder keus doordat het kleiner is.2 gezellige bars.8cocktails voor all-in.Duiken:fantastisch.zeer goede faciliteiten voor spullen ophangen/spoelen.Je hoeft niet met flessen te slepen,die brengen ze naar de plek waar je duikt.Bootduiken goed georganiseerd.Je schrijft je in en zet je kratje klaar,zij brengen het naar de boot,inclusief flessen!Wil je duiken/snorkelen/zon/luxe/eten/drinken/rust en genieten?GA!

• 10Kim Doeleman02-04-2011

Een waar paradijs!

Dit resort is voor iedereen die van zon, strand en de onderwaterwereld houdt een echte aanrader! Het huisrif is kortom verbluffend! We hebben er haaien, roggen, murena's en andere prachtig vissen gezien in alle kleuren en maten!

Wij hadden een beachbungalow en dit is ons erg goed bevallen. De huisjes worden netjes bijgehouden en savonds wordt het bed nogmaals opgemaakt. Voor ieder huisje staan twee strandbedjes en je kijkt uit over de prachtige zee!

Het eten is in een buffet vorm en je krijgt je eigen tafel en een ober voor de rest van de vakantie toegewezen. Deze jongens doen het super! Niks is teveel gevraagd voor ze!

Vanaf het resort zijn meerdere excursies te boeken en deze zijn goed betaalbaar. De duikschool op het eiland is erg professioneel en je kunt met alle vragen bij ze terecht!

Dit eiland is dus echt voor iedereen aan te raden, de service is fantastisch, de kamers goed onderhouden en het huisrif fenomenaal!

Wij hopen er snel weer naartoe te kunnen gaan!

• 9Fam Schuitemaker18-05-2010

Geweldig eiland!

Een heerlijk eiland. Niet te groot en lekker rustig. Volop activiteiten mogelijk met gym, tennis, squash en spa. Duikschool ook prima, maar de bootduiken worden vooraf gepland en sommige duiken zijn dan een eind varen. Huisrif ook fraai, op alle hoogtes, dus voor snorkelaars en duikers. Beachbungalows prima met eigen ligstoelen en strandje (er is niet veel strand rondom het eiland) voor de deur. Open lucht badkamer ook bijzonder. Maar let wel op de hele kleine muggen die voor behoorlijke bulten kunnen zorgen. Watervliegtuig (25 min) ernaar toe is ook een hele (warme) belevenins en wat ons betreft aan te bevelen boven de speedboot over een vaak woelige zee. Service verder prima door al het personeel. Restaurant prima. Wel warm vaak, maar het eten is, met de vele kruiden en curry's (met 'showcooking' ter plekke klaargemaakt), voortreffelijk. Wij zijn met Emirates vanaf Amsterdam, via Dubai naar Male gegaan en dat is ook goed bevallen (ze vliegen 777's).

Met oudere kinderen

4 tips over Hotel Ellaidhoo Maldives

• rfrancot, 20-10-2012

Boek een strand of waterbungalow als je een plekje op het strand wil hebben of sta om 4 uur op om handdoekje te leggen om de irritante Duitsers te snel af te zijn. Orienteer je welke duikplekken je wil aandoen anders kom je erg bedrogen uit. Weinig grote vis, veel partikels in het water en veel stroming. Wij zijn waarschijnlijk verschrikkelijk verwend wat duiken betreft en wat je onderwater kunt zien of tegenkomen, maar de Malediven waren voor ons een grote teleurstelling.

• S., 05-07-2012

Sunset fishing: Je gaat bij onszondergang de zee op en mag je zelf gaan vissen. De vangst word de volgende dag voor je klaargemaakt. Island hopping: Diggiri + Hangnaameedhoo: Je gaat naar een onbewoond eiland waar je gaat bbq en gaat snokelen. Vervolgens ga je na het locale eiland waar je een rondleiding krijgt en eventueel een souvenier kan kopen. Meenemen: Hoge zonnebrand factor Luchtige kleding Luchtbed Snorkelset

• B&A, 18-06-2012

TIPje: neem wat US dollars mee! Je kan geen cash krijgen op het eiland. Alles gaat op kamernummer. TIPje: all in is echt aan te bevelen. 3 dollar voor water, 5 dollar voor cola, 10 dollar voor alcoholische drankjes. DUIKTIP: blijkt dat daar veel stroming is. Hadden we van te voren nergens gelezen. Ervaring vereist als je op jezelf wil duiken. Anders lekker met een instructeur meeduiken!Bovendien moet je niet bang zijn voor haaien, die zitten er veel!80%duits10%engels10%Hollands/Canadees/Frans

0 vragen over Hotel Ellaidhoo Maldives

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaYouth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen