Hotel Conrad Maldives Rangali Island

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Conrad Maldives Rangali Island voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Conrad Maldives Rangali Island

• 10lieshout_129-10-2013

Super

Fantastisch, mooi luxe alles wat men kan wensen.

• 10Rian29-12-2011

Genieten en nog eens genieten

Wat een super resort is dit. Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Wij zaten in een watervilla. Dit is zo genieten vanaf het moment dat je wakker wordt, deuren open uitzicht vanuit je bed op zee met het geluid van de branding. Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet, heel veel keus uit verschillende soorten keukens.

• 10Edwin22-03-2011

super, goed, mooi perfecte service

De service, het eten, het strand: alles is gewoon perfect. komen zeker terug.

• 10Dennis Minderhoud31-10-2010

Ongekend service level, nooit eerder meegemaakt!

Het service level bij Hilton Iru Fushi is zo ongekend hoog, dat maak je zelden mee. Personeel is aardig, behulpzaam, lacht, en staan altijd voor je klaar. Eten in buffetvorm is niet zomaar een buffet, maar een overweldigende keuze aan van alles en nog wat, meestal ter plekke vers bereid. Wij hebben hier ook een wedding ceremony geboekt, waar we geen seconde spijt van gehad hebben. Zo mooi, en zo goed geregeld met weddingplanner en al. 15 minuten voordat onze ceremonie zou beginnen begon het hard te regenen. Konden we het gewoon een dag uitstellen, geen enkel probleem "het moest immers de mooiste dag van ons leven worden, en daar hoort zon bij", aldus de weddingplanner. De dansers, 'dominee', chauffeur et cetera werden naar de volgende dag geboekt zonder enige extra kosten. Ook noemenswaardig is dat je elke dag een uur gratis kan kanoën, gratis snorkeluitrusting krijgt, en niets met vouchers o.i.d. werkt! Echt een zorgeloze vakantie, zoals vakantie bedoeld is!

• 10Inge en John02-01-2010

Paradijslijk, luxe en ontspannen

Het is een waar paradijs. Bij aankomst met watervliegtuig is het eerste wat je het beste kunt doen je schoenen uittrekken en deze pas bij vertrek weer aandoen (bare-foot-luxury). De sfeer is heerlijk ontspannen en informeel, ondanks dat het een 5 sterren lokatie is. Ondanks dat wij heel veel regen hebben gehad was het er toch fantastisch. De temperatuur blijft 25-30 graden. Wij verbleven in een Deluxe Beach villa (nummer 230) met twee kinderen (7 en 3 jaar). Is een echte aanrader. Villa heeft buitendouche en min of meer buitenbad. Aan de andere zijde tuin die via een kort pad op het prachtige stand uitkomt, waar altijd plaats is. De plungepool bij deze villa heeft de afmeting van een bijna volwaardig zwembad. Kidsclub voor niet engelssprekende kinderen niet veel nut. Goede lokatie voor snorkelen met kinderen. Als je echt voor rust komt en zonder kinderen reist, kun je beter naar het eiland gaan waar alleen de watervilla's staan (via een brug verbonden met het hoofdeiland).

• 10kakkers op vakantie15-09-2009

absoluut paradijs, beste hotel ooit

Als je naar de Malediven gaat wil je niet "net niet". Dus ga je naar Conrad Hilton. Dat is het helemaal. Heel vriendelijk personeel, groter in aantal dan het aantal gasten (maar daar merk je niks van). Onvoorstelbaar mooie beachvilla gehad (we dachten bijna dat we die met meerdere mensen moesten delen zo groot), die zijn ruimer en luxer dan de watervilla, maar voor de beleving is allebei wel mooi om mee te maken. Het is net of het personeel al aan alles heeft gedacht voor dat je er zelf aan denkt. Alles is even luxe, maar toch bescheiden. Weinig Russen gezien vlak voor Kerst, wel veel families (expats) met kids. Eten is onbeschrijfelijk lekker, in het onderwater restaurant hoef je echt je dollars niet uit te geven. En duiken is top! Haaien in overvloed, maar ook die zijn vriendelijk.

• 10Lina11-05-2009

Wat een andere wereld!

Prachtig resort, 2 eilanden met elkaar verbonden door een lange brug, 's avonds zwemt de reuze manta zijn rondje. Heerlijk eten, lekkere spa, mooie kamer met eigen pool. Hier is het echt goed te doen!!!

• 10annie spillier02-05-2009

Moet je eens in je leven doen....

Een paradijs op aarde. Ik denk dat dit de hemel is. Luxe tot en met. Verwend worden...alles wat je maar kan dromen...

Anders

• 10Vincent02-03-2009

Paradijs op aarde....!

Net 1 week terug van rangali island, conrad. Lukt maar niet meer om hier te wennen... Was twee jaar geleden al een keer geweest maar upgrade van hilton naar Conrad is goed merkbaar. Zaten n luxe beachvilla, buitenbad, regendouche en wastafels half in de open buitenlucht. Villa supermooi met een heerlijke strand voor de deur. Toptijd heerlijke tempratuur en kan niet wachten op een volgende keer!

Met vrienden

• 10Marc23-02-2009

een super hotel, op een super plek

Hi,

net terug van 9 dg conrad, super hotel;

aankomst: op male vanaf daarna inchecke voor seaplane, dan met busje naar de vertrekplaats en binnen 30 min aankomst met seaplane in conrad

eilanden: 2 eilanden, 1 met luxe en gewone beach villa's en spa water villas mooie stranden velel restuarants en groot zwembad, de ander met uitsluitend water bungalows in div soorten en een paar restaurants

Eten: HP is aan te bevelen, erg prijzig allemaal, het HP eten kan worden genuttigd in het Atol market restaurant en in de andere restaurants krijg je 25% korting. Hou rek. met prijzen van $ 7.00 voor glas cola, $30.00 voor een hamburger in de middag, geen korting!

Accom: zelf gezeten in luxe beach villa, helemaal top, vooral de bungalows met de nr 226 t/m 238, beste strand vh eiland, en 1 nacht in spa water villa, opok super, maar je bent erg op jezelf aangewezen, vond de beach villa leuker, vanuit je tuin met prive pool zo op het strand, prachtig!

0 tips over Hotel Conrad Maldives Rangali Island

0 vragen over Hotel Conrad Maldives Rangali Island

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenGolfbanen
      • BalsportenBadminton, Volleybal