Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°26°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Centara Grand Island Resort & Spa Maldives voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Centara Grand Island Resort & Spa Maldives in het Nederlands

Wederom excellent!

Sander
14-5-2015

Dit was onze tweede keer op Centara Grand Island en weer was het megagoed!! Onze hoge verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen: excellente service op alle vlakken, echt meer dan geweldig! Personeel is supervriendelijk en men doet echt alles om het je naar de zin te maken. Niets is teveel voor ze en afspraak is afspraak, daar kun je op rekenen! Met name de service van Sathish, Susantha, Lasitha, Ali, Ayya, Cherry, Haamid and Voytek was bijzonder aangenaam. De ultimate all inclusive formule is echt heel erg uitgebreid: iedere dag minibar bijvullen, iedere dag massage, diverse excursies waaronder snorkelen met walvishaaien, onbeperkt lunchen en dineren in de a la carte restaurants, zeer uitgebreide drankkaart met 27 wijnen en diverse goede cocktails, etc. Het eiland heeft ook een supermooi huisrif, bij het duikcentrum kun je makkelijk het water in en dan rondom het eiland snorkelen. Kortom een vakantie hier kunnen we 100% aanbevelen. Hier moet je geweest zijn, zet het op jouw bucketlist

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Zalige huwelijksreis

A.G.
13-6-2014

Wij verbleven in september in een Deluxe Family Water villa (wegens niet beschikbaar zijn van andere accomodaties op het water) en dit was een zeer goede keuze! De Family Villa's zijn erg groot, en hebben een mooi privé terras. Als je van je terras af stapt zit je meteen bovenop een klein koraalrif, waar er veel te zien is, dit leek me bv minder het geval bij de sunset water villa's. Op de zitzak en de bank kan je perfect zonnen, je hebt geen ligbedden nodig. Aanrader dus! Prijs/kwaliteit waren wij tevreden, je betaalt veel, dus het mag ook wel goed zijn. Zowel buffetrestaurant als a la carte waren om duimen en vingers bij af te likken! De wellness die bij ons all in pakket zat hebben wel opgenomen in de vorm van Thaise massages, en ook dit was zalig. Het personeel was heel vriendelijk en attent. Kortom een reuze meevaller!

Gereisd Met partner in januari 2013

mooi resort met zeer goede all in

vera
30-4-2014

mooi resort prima ligging Mooie all in formule pa snorkelen alles is inbegrepen .Kamers mooi netjes en groot maar een beetje verouderd.

Toffe plaats voor max een week denk ik niet langer Snorkelen met walvishaiien is zeker een aanrader zeer kindvriendelijk.

Gereisd Met partner in april 2014

Prachtig hotel

Peter
10-2-2013

We waren hier te gast voor onze huwlijks verjaardag We hadden een water villa gewoon prachtig , als ook het eten en bediening , komen zeker nog eens terug SUPER

Gereisd Met partner in maart 2011

optimaal genieten

Petra Jungjohann
18-3-2012

heerlijk resort met drie goede restaurants, waaronder een Thai en twee barretjes. Wij waren een beetje huiverig voor het all-inclusive concept, maar geen volgeladen borden of juist lege schalen bij het buffet, noch dronken Engelsen op het eiland. Wel: rust, warmte, luxe, persoonlijke aandacht, heerlijk en gebalanceerd eten met goede huiswijnen etc etc.

Gereisd Met partner in februari 2012

Wauw, wat een mooie vakantie!

Sander
17-3-2012

Wauw wat zijn we hier vaak op een positieve manier verrast! Dat heeft onze vakantie echt helemaal af gemaakt, het was dus geweldig! Personeel doet werkelijk alles voor je, zonder dat het overdreven is of niet gemeend, dat heeft een heel groot verschil gemaakt met andere vakanties. De e-zone voor de kinderen is een dikke plus waard, het eten in het buffet restaurant is super, elke dag een ander thema, daarnaast elke dag veel keus, en lekkere verse culinaire spullen! We hadden een beachvilla, ligging direct aan strand, mooie grote veranda, grote badkamer, 2 douches, 2 wc's, buitenbad, 2 flatscreens, 2x per dag schoonmaak en 2x schone handdoeken, kortom subliem. Het huisrif is geweldig op dit eiland, het rif is rondom het eiland en je kunt dan ook heel makkelijk om het hele eiland snorkelen, haaien, murene, schilpad, roggen, dolfijnen, etc gezien, heel gaaf. Het watersportcentrum, de fitness, de tennisbaan -> allemaal goed in orde. Dit was onze 4e keer Malediven maar wel de beste keer!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Uitstekend, wel duur

Nederland
13-2-2012

Mensen zijn erg vriendelijk, proberen allemaal een praatje met je te houden. Wij verbleven in Sunset waterbungalow nummer 58' met het rif voor de deur. Het is er echt prachtig ! Van Rifhaai tot rog, je hebt alles direct voor de deur, top. De club optie vind ik niet de moeite waard. Wel erg goede service bij de club, je betaald hier wel erg veel voor. Wat je vooral moet doen is het diner op het strand, geweldig. Op je blote voeten, onder een adembenemende sterren hemel, een klein beetje wind, met een privé butler, een werkelijk fantastisch diner geserveerd krijgen.

Wat betreft het eten,

Wij kwamen net van Dubai, dan is het eten wel even een stapje terug. Service is wel uitstekend, Thai restaurant kun je lekker pittig eten.

Kortom een hele fijne week gehad, vooral doen.

Gereisd Met partner in februari 2012

koraalrif voor de deur

ellyrouw
25-1-2012

Centara is een heerlijke plek om te verblijven!De ligging, op 30 minuten per airtaxi van Malé, is perfect.Wij verbleven in een deluxe sunset waterbungalow en hiervan hadden de meeste een buitengewoon prachtig uitzicht op de Indische Oceaan. De huisjes zijn ruim, schoon en zeer praktisch ingericht. Elke dag tweemaal housekeeping en nieuwe handdoeken. Service overal uitmuntend en zeer vriendelijk. De AI formule is prima, zeer goede keuken, vooral de Thai met elke middag en avond een zgn. set-menu in de AI. Maar ook het Reefrestaurant was buitengewoon, met veel variatie en een plezierige presentatie.Goede huiswijnen en cocktails, inbegrepen in de formule. Heel goede duik- en snorkelmogelijkheden en het huisrif ligt voor je deur. De materiaalkeuze voor de bungalows en het onderhoud hiervan had op een hoger level kunnen zijn, maar we hebben het hier over een viersterren resort met een heel goede 'value for money'! Gevarieerd publiek, in onze reisperiode overwegend veel Chinese bezoekers.

Gereisd Met partner in januari 2012

DROOMVAKANTIE

Claes Kathleen
21-10-2011

Dit resort is zeker de moeite, we zijn hier 1 week maar geweest, het was er ongelooflijk mooi, weer prachtig, bediening perfect. Een min punt was het reefrestaurant, de andere restaurants moest je reserveren en zoals bij velen, is het dikwijls al volzet. De tai was perfect, het italiaans restaurant was ongelooflijk. De sfeer, de coctails waren met precisie gemaakt en niet zoals bij veel all inclusive er ingesmeten. De ambiance, het personeel, het kon niet op. Zeker de prijs:kwaliteit zit hier perfect. Wij hebben ook gebruik gemaakt van kanos, pedalos en surfing, dit was alles gratis en natuurlijk de snorkling was FANTASTISCH. Wij vinden dit resort een AANRADER VAN FORMAAT. Zeker 5 sterren waard.

Gereisd Met partner in Sat Oct 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is echt het paradijs!

EvaSmit
24-7-2011

Het is echt een droomeiland.De kamers zijn prachtig voorzien van alle luxe.Het zeewater is echt superblauw en het is zeker aan te raden te gaan snorkelen.Het eten was erg goed vooral in de à la carte restaurants.Het personeel is heel erg attent, ze zijn altijd opgewekt en doen echt alles voor je.Kortom onze vakantie kon niet meer stuk en we hebben een geweldige honeymoon gehad!

Gereisd Met partner in januari 2011

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centara Grand Island Resort & Spa Maldives in Ari Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centara Grand Island Resort & Spa Maldives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.