Ari Atol

We hebben een aantal aanbieders voor Ari Atol voor je op een rij gezet:

vakanties Ari Atol

We hebben een aantal aanbieders voor Ari Atol voor je op een rij gezet:

Reviews over Ari Atol

Zoek ander eiland met aankomst watervliegtuig!

kriel
    5-11-2014

Echt zonde dat je niet met een watervliegtuig aankomt of een rondvlucht kan maken, groot gemis voor zo'n bijzonder gebied. Eiland is prachtig maar niet kleinschalig. Veel Russen, Chinezen en kinderen. Gingen voor de walvishaaien maar niet gezien eind okt-nov, misschien te laat. All inclusive zeer beperkt. Natuur is prachtig en grote roggen en haaien zijn er volop. Water ongelooflijk blauw en helder. Excursies duur en niet bijzonder. Vistrip wel erg leuk, aangeboden bij verblijf langer dan 6 dagen. Beachbar heerlijke en rustige locatie, activiteiten absurd duur.

Gereisd met partner in oktober 2014

alle kleuren blauw

ellyrouw
    25-1-2012

Het Ari-Atol ligt 30 minuten per watervliegtuig verwijderd van Malé en daardoor afgelegen en stil. Vanuit het watervliegtuig zie je de verschillende lokale en resorteilanden liggen met daaromheen alle kleuren blauw en turkoois. Een prachtig gezicht! De snorkel-en duikmogelijkheden zijn super.

Gereisd met partner in Sun Jan 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Noordelijke Ari Atoll Velidhu was de bestemming

Rob en Loes
    15-7-2010

Velidhu is een mooi gevorm eiland met rondom strand-strook, De ondewaterwereld is prachtig. Al snorkelend raakt je lucht ook niet op. Onderwater kijk je je ogen uit! Rust, pracht en daardoor een zeer relaxende werking is zeker van toepassing. Altijd voor de tranfer het watervliegtuig kiezen i.p.v. de speedboot.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jul 15 2010 22:41:34 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi

Fred Broere
    21-9-2009

Ik ben in juni/juli naar Vilamendhoo geweest en vanuit het watervliegtuig zag alles er heel mooi uit in de directe omgeving. Vilamendhoo was een mooi rustig eiland met een hele goede duikschool. Tijdens een whalsharktrip 2 whalesharks gezien en 7 manta's verder rondom het eiland ook veel mooie duiken gemaakt.

Gereisd anders in september 2009

Waanzinnig mooi Atol!

Anne
    7-9-2009

Het Ari atol is enorm groot en daardoor ook veelzijdig. boek het watervliegtuig en ga niet met de speedboot. Tijdens de mossoon (apr-okt) kan het weer onstuimig zijn en dan heb je kans dat de boot niet vanaf male vertrekt. Er zijn diverse resort-eilanden, sommige met veelal engelsen en duitsers, anderen weer volledig italiaans gericht. Ook resorts (meestal de 5 sterren) met heel veel Russen. Het is nét wat je wilt.

De stranden zijn over het algemeen heel mooi. Duik locaties zijn er in overvloed maar je komt niet echt op een punt waar nog nooit iemand gedoken heeft... De kans dat je walvishaaien tegenkomt in het zuiden van het Atol is groot. In de omgeving van Vilamendhoo / Diva(white sands) schijnen ze veel te zwemmen. Verder is er weinig verschil tussen noord en zuid.

Heb je vragen over dit atoll aarzel dan niet me te mailen!

Gereisd alleenreizend in september 2009
Ari Atol scoort een 9,3 uit 10, op basis van 25 reviews