Pension Cool Runnings

1 review over Pension Cool Runnings in het Nederlands

Leuk Guesthouse

Salsa
13-5-2010

ligt midden in het dorp aan de kust, enkele leuke kamers, erg basic maar in orde. Alles loopt heel strikt volgens vastgestelde regels, daarom is de service wat weinig flexibel. De maaltijden zijn lekker alhoewel de keuze wat beperkt is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cool Runnings in Senga Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cool Runnings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Cool Runnings scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.