Reviews over accommodaties in Malawi

Een verblijf om nooit te vergeten!

Joanne,
    4-3-2017

Het appartement ligt aan Lake Malawi. Je loopt zo het strand op. Heerlijk in de natuur! Er mogen geen anderen op het strand voor het appartement komen, wat ervoor zorgt dat je rustig op het strand kan zitten zonder dat er allemaal verkopers langs komen.

Het nadeel is dat de kamers erg warm zijn. De ventilator werkt niet goed.

Het terrein ziet er prachtig uit. Je kunt er rustig zitten.

Er zijn meer campings in Malawi

Janneke,
    21-8-2016

In Kuti wildlife reserve bij Salima zijn 2 kampeerterreinen, naast bungalows en A-frames die verhuurd worden. In het park kun je wandelen en fietsen en op die manier allerlei dieren tegenkomen, zoals zebra's, impala's en allerlei soorten bokken. Leeuwen en olifanten vind je hier niet.

Salima is een uur rijden van Lilongwe

Een echte aanrader!

Geweldig!!!

LauraCharlotte,
    24-7-2012

De planning was dat we hier 2 dagen zouden blijven maar dat is het dubbele geworden.

De ligging is geweldig, prachtige baai!

We werden super vriendelijk ontvangen door de eigenaar!

prachtig, maar "gevaarlijke"" douches

astridD,
    2-2-2011

prachtig aana het meer gelegen, heerlijke hangmatten all-over the place. goed verzorgde bloementuinen. Toiletten prima. de douches zijn een beetje eng. het regelen van de temperatuur gaat met iets elektrisch boven de douchekop.

verborgen juweeltje

Salsa,
    13-5-2010

Prachtige plek aan een baaitje, lekker eten, mooie comfortabele chalets, heel romantisch en dichtbij het dorp.

Enig minpunt is de wat koude sfeer, weinig hartelijk.