Sorteren

Reviews over Toliara

prachtig resort

Jan
    16-5-2013

Ligt enig mooi aan een prachtig strand. De wellness en het eten zijn uitmuntend. De Italiaanse eigenaat doet er alles aan om de gasten een aangenaam verblijf te garanderen. De uitstap per quad is echt een aanrader.

Wat een ligging!

Eric
    30-12-2012

Dit was wel de verrassing van onze Madagascar vakantie in 2010. Het mooiste hotel tijdens onze rit van Morondava via de kust naar Tulear. Wat een ligging bovenop de duinen met een pracht uitzicht over de azuur blauwe zee! Mooie, luxe bungalows. Goede service en prima restaurant. Alleen het duiken was een mislukking. Matig materiaal en een duikleider die alleen met zichzelf bezig was.

nooit meer

kees
    27-6-2011

het is heel mooi en de ligging is ook heel mooi. het ligt niet aan zee maar er is wel een zwembad bij.