Hotel Salary Bay

Hotel Salary Bay
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Salary Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Salary Bay in het Nederlands

Wat een ligging!

Eric
30-12-2012

Dit was wel de verrassing van onze Madagascar vakantie in 2010. Het mooiste hotel tijdens onze rit van Morondava via de kust naar Tulear. Wat een ligging bovenop de duinen met een pracht uitzicht over de azuur blauwe zee! Mooie, luxe bungalows. Goede service en prima restaurant. Alleen het duiken was een mislukking. Matig materiaal en een duikleider die alleen met zichzelf bezig was.

nooit meer

kees
27-6-2011

het is heel mooi en de ligging is ook heel mooi. het ligt niet aan zee maar er is wel een zwembad bij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salary Bay in Toliara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salary Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.