We hebben een aantal aanbieders voor Nosy Be voor je op een rij gezet:

Reviews over Nosy Be

fantastische plek

Roelant ,
    6-8-2013

zeer goed adres uitgebaat door een Belg die van aanpakken weet, prachtige paalbungalow pal aan het strand, lekker eten , subliem adres

Gereisd met partner in juli 2013

Uitstekend rustig gelegen hotel

Eric_V,
    24-10-2011

Een ruim opgezet niet al te groot hotel voorzien van alle luxe. 6 Kamers in het hoofdgebouw en 3 aparte bungalows in grote tuin waarvan één boombungalow. Direct aan het strand gelegen. Er zijn daar nog niet veel hotels. Helaas een naast gelegen groot hotel in aanbouw. Je kunt daar nog echt nog het lokale leven zoals de terugkomst van vissers meemaken. De eigenaars doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We zijn 2x met hun het nachtleven van Ambatoloaka ingedoken. Leuke ervaring. Prima vers eten, menu van de dag maar speciale verzoeken worden gehonoreerd.

Gereisd met partner in september 2011

We zijn in Oktober 2 nachten in Hotel Amarina geweest

Bart Nouwen,
    9-12-2007

We zijn in Oktober 2 nachten in Hotel Amarina geweest. Dit is echt een hotel wat op de voorpagina van het pegasus boekje terecht komt.

Ligging: kleine huisjes aan een kraakwit zandstrand wat elke ochtend proper geveegd word.

Eten: voor in het midden van de madagascarse jungle te liggen is dit topklasse.

Gereisd met vrienden in december 2007
Nosy Be scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews