3,7

4 reviews over Hotel Les Dunes D'Ifaty in het Nederlands

Fraai gelegen

Rinus
13-10-2012

Het hotel is fraai gelegen aan zee, om er te komen moet men dan wel de erbarmelijk slechte weg vanaf Tulear trotseren. De kamers van het hotel zijn gelegen in 2 onder eenkap bungalows die liggen in een boomrijk park, over onze standaardkamer waren we wat minder te spreken, erg klein en slechts een stoel, er was zelfs niets om buiten op het terras van onze kamer te zitten, een echte misser in dit klimaat. Het hotel heeft wel een mooi zwembad.en ontbijt en diner waren naar tevredenheid. Het dorpje Ifaty ligt op een kilometer afstand het binnenland in en is niet meer dan een stoffig huttendorp.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zware tegenvaller

Eric
6-2-2011

Hadden hoge verwachtingen van dit hotel. Vooraf 4x 123 euro per dag Superior room betaald. Vanaf onze kamer zaten we tegen een muur te kijken. Waren wij niet gewend. Kwamen vanaf Morondave afzakkend langs de kust hier aan. Hele week de zon in de zee zien zakken. Dus naar een Twin Villa met pracht uitzicht op zee. Kostte wel 20 euro extra per dag. Zeer mooie, grote luxe kamer met mooi terras rustig gelegen. Het dinner viel tegen. Er hing geen sfeer in het restaurant, westerse muziek, weinig spraakzaam personeel. Ik ging dagelijks weg om te duiken. Mijn vrouw ging dan naar het zwembad. Geen enkele service daar. Ze moest zelf een handdoek, parasol en drank regelen. Heb wel mijn beklag bij de franse eigenaar gedaan. Is mij op geen enkele manier tegemoed gekomen, ik had geen gelijk. Was voor ons de 6e keer op Madagascar dus weet wel wat ik verwachten kan zeker voor deze prijs. Wel muziek uit Madagascar, personeel was gelijk wat vrolijker. Uit ergenis dag eerder vertrokken, geen geld terug.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Niet super.

Walter en Jeanette
15-11-2009

De weg hier naar toe is een ramp. Je doet een uur over 25 km. Er zijn drie soorten kamers. De standaard kamer is niet al te ruim, je hebt weinig plaats voor je bagage. De superior kamer is hetzelfde, alleen met veranda (met uitzicht op de achterkant van andere huisjes). De Ocean view villa's hebben een extra kamer, dus plaats genoeg en vrij uitzicht. Bediening is prettig en service is uitstekend. Er zijn geen bedjes aan het strand, kan hier ook niet vanwege de vloed, en met die wind ben je ook al snel een zandtaartje. Aan het zwembad zijn te weinig bedjes, zeker omdat die Fransen hier aan Duits Reserveren doen. Het eten is redelijk goed, in ieder geval voor Madagascar bovengemiddeld. Wij hadden een Ocean view villa geboekt, maar bij aankomst bleek er met de reservering wat te zijn misgegaan, want op de voucher stond een superior room. Na te hebben gereclameerd kregen we echter de volgende dag een upgrade naar een villa, en dat zonder extra kosten.

Gereisd Met partner in november 2009

2008

Luxe lodge , niet te ver de plaats vandaan

R M IJzerman
6-12-2008

Lodge rustig gelegen niet te ver van het dorpje (loopafstand) en natuurpark. Heeft een mooi zwembad, alleen jammer als er een groepsreis aanwezig is, dat men al de weinige stoelen met een handdoek bezet houdt. Strand wordt zeewier vrijgehouden. Ontbijt is simpel, het avondeten is er een elke dag wisselend menu met keus uit 2 voor- hoofd- en nagerechten en goede lunch mogelijkheid.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresVillage de Mangily
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Les Dunes D'Ifaty

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Dunes D'Ifaty in Ifaty, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Dunes D'Ifaty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.