Reviews over Fianarantsoa

Prima hotel

Rinus,
    19-10-2012

Het hotel is fraai gelegen aan een meer en omgeven door een erg mooie tuin, de standaard bungalowkamers liggen in de tuin en zijn vrij klein en nogal gehorig, onze douche werkte slecht, de duurdere bungalows staan op palen in het meer.

Service was redelijk en het eten was er zonder meer goed.

Het hotel is nogal ver afgelegen van de hoofdweg in het dorpje Sahambavy, een zeer, zeer slechte weg voert er vanuit Fianarantsoa naar toe.

Bij het hotel ligt een stationnetje, men kan hier op de trein stappen naar Manakara, als de trein het tenminste doet, maar dat is niet altijd zeker.

Aanrader

Ten Wolde,
    21-8-2009

Mei 2008 bezocht. Hotel ligt vlak bij het spoor, dus ideaal te bereiken als je met de trein reist. Veel verschil in kamers, goedkopere kamers best klein. Duurdere kamers zijn erg mooi, deze zijn dan ook een aanrader. De tuin ligt er erg mooi bij, zonde dat alle toergroepen (merendeel van de gasten)hier alleen de nacht doorbrengen en de dag erna weer vroeg vertrekken, overdag is het hotel dan ook heerlijk rustig. Hotel ligt aan meertje waar je kunt waterfietsen. Ontbijt en avondeten is goed. Vlakbij een theeplantage die een bezoek waard is. Boeken vooraf noodzakelijk voor het hotel! Kortom, zeker de moeite waard.

Fianarantsoa scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews