Hotel Drim

Macedonië, Macedonië, Struga

6.8Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

Ruime en schone kamers in Hotel Drim in Macedonië. Het ontbijt is goed en het personeel vriendelijk. Relaxen doe je hier op een ligbed aan het zwembad. Voor kinderen is er verder een animatieprogramma en speelruimte. Hotel Drim ligt aan het meer van Struga. Trek eropuit naar Ohrid, deze toeristische plaats ligt 14 kilometer van Drim verwijderd.

300 reviews over Hotel Drim

• 2019
    6Wil ottevanger24-09-2019

Voor 1 week fantastisch!

Goed hotel,mooiste kamers met uitzicht op het meer!all inclusieve :beperkte drankjes en koffie uit automaat!cocktails keuze uit 2 soorten!Voor 1 week een uitstekende plek.Bushalte naar Ohrid op 200 meter.Struga leuke eetgelegenheden.

• 5de regt r.23-09-2019

zal er niet meer heen gaan.

Is beslist geen 4 sterren waard. All inclusive is een giller. Barpersoneel negeert je volkomen.

• 5Sylvia14-09-2019

Geen aanrader

Absoluut geen 4 sterren waard. Kleine kamer, badkamer oké. Schoonmaak minimaal, wel iedere dag schone handdoeken. Naarmate je hoger in het hotel beland is het onderhoud ver te zoeken. Entree geweldig, onze kamer bevond zich op de vijfde etage aan de kant van het meer. Uitzicht werkelijk fantastisch net als het meer zelf. Ontbijtbuffet wel uitgebreid, maar het brood is niet al te vers, gelukkig broodrooster aanwezig! Lunch en diner zou ik zeker niet aanbevelen. Weinig keus/variatie. Groente niet veel gezien op wat bittere slablaadjes na. Bovendien is het eten altijd erg lauw. Personeel is erg onvriendelijk en weinig hulpvaardig. Bruiloften geven inderdaad veel overlast en zijn voor het hotel belangrijker dan de hotelgasten. De ligging van het hotel is fantastisch en er is best wat moois van te maken. Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug

• 7M30-08-2019

Goed hotel, prijs/kwaliteit top!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, onze verwachtingen waren door de wisselende recensies niet hoog maar toch dit hotel geboekt, achteraf heel blij met onze keuze.Je loopt aan de voorkant het hotel uit de gezellige boulevard op met diverse heerlijke restaurantjes (pizzeria Angela een aanrader) na de boulevard sla je linksaf een leuk winkelstraatje in met diverse markt kraampjes (in het hoogseizoen).Wij hadden logies en ontbijt geboekt en raden dat aan omdat er in het centrum verschillende restaurantjes zitten waar je heerlijk kunt eten voor weinig.Het ontbijt in het hotel is goed alleen wel dagelijks hetzelfde.1x a la cart geluncht in het hotel maar niet bijzonder en hetzelfde als savonds diner.De achterkant van het hotel loop je zo het strand op echt ideaal.Ligbed en kussen mogen als gast op het strand gratis gebruikt worden.Het zwembad is aan onderhoud toe.Kamer was prima, schoon en ruim. TIP: waterschoenen mee voor het strand.

• 7K.30-08-2019

Net hotel voor een goede prijs!

Wij hebben het hotel als prima ervaren. Het is wat verouderd, maar wat niet in Macedonië. Voor hun begrippen echt prima en al helemaal voor wat je betaald. Zwembad is ok, niet geweldig maar ok. De faciliteiten verder helemaal prima. De kamer erg ruim, wel wat verouderd maar echt wel prima. Als je de pech hebt en je zit aan de verkeerde kant dan kan ik me voorstellen dat de bruiloften wat overlast geven. Hier hebben wij geen last van gehad omdat wij aan de goede kant zaten. Bediening mag wat actiever zijn maar ze zijn wel vriendelijk. Het strand en de bedden met parasols zijn prima. Verwacht geen over de top luxe en dan zal dit hotel je prima bevallen.

• 9A.Cramet29-08-2019

Verrassend positief

Door het afhalen en brengen van gasten van andere hotels ivm excursies, hebben we veel andere hotels in Struga en Ohrid gezien en kwamen al snel dat Hotel Drim de beste keuze was: Naast het vriendelijke personeel en het prima ontbijt en diner ( wij hadden halfpension geboekt) is de ligging perfect ! De achterzijde grenst aan een breed fijn kiezelstrand, met gratis ligbed en parasol voor alle hotelgasten , de voorzijde grenst aan de rand van het centrum, met de gezellige “ boulevard” langs de rivier de Drim. Minder positief is de geluidsoverlast in de weekenden dat er bruiloften in het hotel gevierd worden en de (stil liggende) bouwput, die achter het hotel ligt, maar de fijne kamer (424) die wij kregen, met prachtig meerzicht en een uitstekend werkende en regelbare airco, prima bed en fraaie badkamer, maakte veel goed! Ook de service was perfect: melding van problemen werden direct bij de receptie opgepakt en dezelfde dag verholpen!

• 5Sonja Vangaethoven26-08-2019

Goed om éénmaal te doen

Onvriendelijk personeel, je neemt best geen All Inn want ze vragen niet of je iets moet drinken, drank moet je zelf aan de bar halen, en je kan maar 2 soorten cocktails krijgen, aan de bar van het strand meer keuze. Het eten stelt niks voor, heel veel groeten en één soort vlees, heel soms eens vis. Het zwembad is vies, ligbedden zijn houten kisten zonder matrasjes, als je vroeg genoeg gaat vind je er nog wel. Toilet buiten is er niet, je moet steeds naar hotel gaan waar de W.C.’s vuil zijn en er deuren die je niet kunt sluiten. Kamer is ruim genoeg met genoeg opbergplaats maar ruikt beduft, schimmel rond bad. Struga ligt vlakbij, goed dat er daar een gezellige sfeer is ‘s avonds want in het hotel valt niks te beleven, in eetzaal allemaal oudere mannen die nors rondlopen en af en toe eten aanvullen als ze er zin in hebben. Het landschap is wel prachtig, 2x een uitstap gedaan met de boot van Aleksander en jeep was leuk

• 8EH10-08-2019

Goed hotel met aandachtspunten

Eerder genoemde zaken kloppen. Men kan een schimmelplek op oude kit vinden, er zijn in deze fase dagelijks bruiloften hetgeen tot 1 uur in de nacht met muziek gepaard gaat, variatie in eten is er weinig, het hotel is her en der aan een opknapbeurt toe. Maar het hangt allemaal van je eigen insteek af. De kamers worden dagelijks goed gereinigd. Het ontbijtbuffet is dagelijks vrijwel identiek maar standaard met heel veel keuze. Van de bruiloften heb je verder geen hinder en het geeft een aardige inkijk in de cultuur. Zichtbaar is dat dit hotel ooit een pareltje was en nog immer lijkt het toonaangevend. Zeker binnen straalt 't best kwaliteit uit. Kamer is duidelijk gerenoveerd, al is de keuze voor een oranje tint tapijt wellicht niet handig geweest. Service personeel is op niveau, gewoon goed. Oostblok, niet allemaal heel vrolijk. Het zwembad is oud, ligstoelen te weinig en stuk. Airco heeft te weinig capaciteit. Veel herrie uit omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7johannes07-08-2019

dit hotel nooit meer (jammer)

wij hebben elke dag een of twee bruiloften mee gemaakt totaal wel 20 en dus niet soms daar wordt je niet vrolijk van na drie dagen wat een herrie ,kan je niet van slapen als je ongunstige kamer heb bruiloften zijn naar mijn mening belangrijker dan de gasten hotel was goed en vriendelijk personeel alleen jammer van boven staand zal zeker niet terug gaan naar dit hotel wel naar macedonie

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Gerda01-08-2019

Heerlijke vakantie gehad !

Gezellig en gemoedelijk hotel in een mooie omgeving . Zorgzame mensen , variatie met eten , we gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd met partner in juli 2019

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats