Hotel Drim

Hotel Drim
7,1

Ruime en schone kamers in Hotel Drim in Macedonië. Het ontbijt is goed en het personeel vriendelijk. Relaxen doe je hier op een ligbed aan het zwembad. Voor kinderen is er verder een animatieprogramma en speelruimte. Hotel Drim ligt aan het meer van Struga. Trek eropuit naar Ohrid, deze toeristische plaats ligt 14 kilometer van Drim verwijderd.

291 reviews over Hotel Drim in het Nederlands

Geen aanrader

Sylvia
14-9-2019

Absoluut geen 4 sterren waard. Kleine kamer, badkamer oké. Schoonmaak minimaal, wel iedere dag schone handdoeken. Naarmate je hoger in het hotel beland is het onderhoud ver te zoeken. Entree geweldig, onze kamer bevond zich op de vijfde etage aan de kant van het meer. Uitzicht werkelijk fantastisch net als het meer zelf. Ontbijtbuffet wel uitgebreid, maar het brood is niet al te vers, gelukkig broodrooster aanwezig! Lunch en diner zou ik zeker niet aanbevelen. Weinig keus/variatie. Groente niet veel gezien op wat bittere slablaadjes na. Bovendien is het eten altijd erg lauw. Personeel is erg onvriendelijk en weinig hulpvaardig. Bruiloften geven inderdaad veel overlast en zijn voor het hotel belangrijker dan de hotelgasten. De ligging van het hotel is fantastisch en er is best wat moois van te maken. Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug

Gereisd Met partner in september 2019

Goed hotel, prijs/kwaliteit top!

M
30-8-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, onze verwachtingen waren door de wisselende recensies niet hoog maar toch dit hotel geboekt, achteraf heel blij met onze keuze.Je loopt aan de voorkant het hotel uit de gezellige boulevard op met diverse heerlijke restaurantjes (pizzeria Angela een aanrader) na de boulevard sla je linksaf een leuk winkelstraatje in met diverse markt kraampjes (in het hoogseizoen).Wij hadden logies en ontbijt geboekt en raden dat aan omdat er in het centrum verschillende restaurantjes zitten waar je heerlijk kunt eten voor weinig.Het ontbijt in het hotel is goed alleen wel dagelijks hetzelfde.1x a la cart geluncht in het hotel maar niet bijzonder en hetzelfde als savonds diner.De achterkant van het hotel loop je zo het strand op echt ideaal.Ligbed en kussen mogen als gast op het strand gratis gebruikt worden.Het zwembad is aan onderhoud toe.Kamer was prima, schoon en ruim. TIP: waterschoenen mee voor het strand.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Net hotel voor een goede prijs!

K.
30-8-2019

Wij hebben het hotel als prima ervaren. Het is wat verouderd, maar wat niet in Macedonië. Voor hun begrippen echt prima en al helemaal voor wat je betaald. Zwembad is ok, niet geweldig maar ok. De faciliteiten verder helemaal prima. De kamer erg ruim, wel wat verouderd maar echt wel prima. Als je de pech hebt en je zit aan de verkeerde kant dan kan ik me voorstellen dat de bruiloften wat overlast geven. Hier hebben wij geen last van gehad omdat wij aan de goede kant zaten. Bediening mag wat actiever zijn maar ze zijn wel vriendelijk. Het strand en de bedden met parasols zijn prima. Verwacht geen over de top luxe en dan zal dit hotel je prima bevallen.

Verrassend positief

A.Cramet
29-8-2019

Door het afhalen en brengen van gasten van andere hotels ivm excursies, hebben we veel andere hotels in Struga en Ohrid gezien en kwamen al snel dat Hotel Drim de beste keuze was: Naast het vriendelijke personeel en het prima ontbijt en diner ( wij hadden halfpension geboekt) is de ligging perfect ! De achterzijde grenst aan een breed fijn kiezelstrand, met gratis ligbed en parasol voor alle hotelgasten , de voorzijde grenst aan de rand van het centrum, met de gezellige “ boulevard” langs de rivier de Drim. Minder positief is de geluidsoverlast in de weekenden dat er bruiloften in het hotel gevierd worden en de (stil liggende) bouwput, die achter het hotel ligt, maar de fijne kamer (424) die wij kregen, met prachtig meerzicht en een uitstekend werkende en regelbare airco, prima bed en fraaie badkamer, maakte veel goed! Ook de service was perfect: melding van problemen werden direct bij de receptie opgepakt en dezelfde dag verholpen!

Goed om éénmaal te doen

Sonja Vangaethoven
26-8-2019

Onvriendelijk personeel, je neemt best geen All Inn want ze vragen niet of je iets moet drinken, drank moet je zelf aan de bar halen, en je kan maar 2 soorten cocktails krijgen, aan de bar van het strand meer keuze. Het eten stelt niks voor, heel veel groeten en één soort vlees, heel soms eens vis. Het zwembad is vies, ligbedden zijn houten kisten zonder matrasjes, als je vroeg genoeg gaat vind je er nog wel. Toilet buiten is er niet, je moet steeds naar hotel gaan waar de W.C.’s vuil zijn en er deuren die je niet kunt sluiten. Kamer is ruim genoeg met genoeg opbergplaats maar ruikt beduft, schimmel rond bad. Struga ligt vlakbij, goed dat er daar een gezellige sfeer is ‘s avonds want in het hotel valt niks te beleven, in eetzaal allemaal oudere mannen die nors rondlopen en af en toe eten aanvullen als ze er zin in hebben. Het landschap is wel prachtig, 2x een uitstap gedaan met de boot van Aleksander en jeep was leuk

Goed hotel met aandachtspunten

EH
10-8-2019

Eerder genoemde zaken kloppen. Men kan een schimmelplek op oude kit vinden, er zijn in deze fase dagelijks bruiloften hetgeen tot 1 uur in de nacht met muziek gepaard gaat, variatie in eten is er weinig, het hotel is her en der aan een opknapbeurt toe. Maar het hangt allemaal van je eigen insteek af. De kamers worden dagelijks goed gereinigd. Het ontbijtbuffet is dagelijks vrijwel identiek maar standaard met heel veel keuze. Van de bruiloften heb je verder geen hinder en het geeft een aardige inkijk in de cultuur. Zichtbaar is dat dit hotel ooit een pareltje was en nog immer lijkt het toonaangevend. Zeker binnen straalt 't best kwaliteit uit. Kamer is duidelijk gerenoveerd, al is de keuze voor een oranje tint tapijt wellicht niet handig geweest. Service personeel is op niveau, gewoon goed. Oostblok, niet allemaal heel vrolijk. Het zwembad is oud, ligstoelen te weinig en stuk. Airco heeft te weinig capaciteit. Veel herrie uit omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

dit hotel nooit meer (jammer)

johannes
7-8-2019

wij hebben elke dag een of twee bruiloften mee gemaakt totaal wel 20 en dus niet soms daar wordt je niet vrolijk van na drie dagen wat een herrie ,kan je niet van slapen als je ongunstige kamer heb bruiloften zijn naar mijn mening belangrijker dan de gasten hotel was goed en vriendelijk personeel alleen jammer van boven staand zal zeker niet terug gaan naar dit hotel wel naar macedonie

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Heerlijke vakantie gehad !

Gerda
1-8-2019

Gezellig en gemoedelijk hotel in een mooie omgeving . Zorgzame mensen , variatie met eten , we gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd Met partner in juli 2019

ga misschien nog wel een keer, prima vertoeven.

Peter
14-6-2019

prima standaard hotelkamer, met balkon. personeel is vriendelijk, vond het eten ook prima, voor elk wat wils. ben een moeilijke eter dus dit zegt wel wat. Het ligt ook mooi in het plaatsje Struga, naast de Drim. Jammer dat het zwembad nog lang niet af was, maar ach, het weer was er ook niet naar. Het is er goedkoop, ook niet onbelangrijk. Je kunt voor 5euro met een taxi naar Ohrid wat ik een mooie plaats vind met een historische binnenstad. Met de bus is het 50cent. Excursies genoeg ook bij lokaal kantoor dat is dus niet van het hotel maar kun je verkrijgen in Ohrid en in Struga zelf zit ook een kantoor.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schoon hotel aan het meer en dicht bij het centrum

Martijn
1-6-2019

Jammer van de verbouwing die gaande is, maar dit hoort erbij kan het hotel niet veel aan doen. Touroperator had wel kunnen aangeven dat zwembad bereikbaar is en dat tuin en terras niet voor gebruik aanwezig zijn in mijn ogen dwaling. Echter hotel is schoon ontbijt goed kamer goed en personeel vriendelijk. Daarom wil het hotel niet slecht praten en geef ik het een 7,5. Naast het hotel liggen een aantal bootjes een hiervan is Aleksandar Matoski (Taxi Boat) voor een mooie prijs een leuke tocht over het meer en leuke plaats bezocht. Onderweg krijg je nog wat te eten en natuurlijk de Brendy! Wat mij betreft prijs kwaliteit een 10!! Struga zelf gezellig en lekker eten. Vanuit locatie binnen een kleine 5 minuten midden in het Centrum.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drim in Struga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.