Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Camping AS

• 6A.W.Blank09-06-2014

Prima plekje

De ligging van de camping is uitstekend. Zowel met het openbaar vervoer als per fiets zijn Ohrid en Struga goed bereikbaar. Over het sanitair zijn we niet tevreden.Ofschoon de camping al vanaf 1 mei geopend was leek het, toen wij op 6 mei kwamen,of het sanitair na de sluiting van het vorige seizoen niet was schoongemaakt. Onze opmerking hierover bij de beheerder heeft niet geholpen. Ook de prijs vonden we ,gezien prijzen op andere campings op de Balkanaan de forse kant.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Alex07-06-2013

Very bad experience

We stayed for a night at Camping AS at the beginning of this season. Staff elderly people that don't speak foreign languages at all; Reception closed, later came a gentlemen that took our passports without presenting speaking some silly English (we were frightened to death); Conditions on site: desperate: New sanitary without warm water and later no water at all; High grass everywhere like jungle; beach access full of garbage; dogs barking at night and during the day; electricity( you need to be expert to plug in those old style disfunctional sockets). I wouldn't recommend this kind of experience to anyone.Tthe worst place I have stayed in my life. Believe me you will regret.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Jelte25-10-2012

Redelijke camping aan meer van Ohrid

Grote camping, die wat moeilijk te vinden is. Borden zijn er niet veel in Macedonie. De camping ligt aan het meer, maar is daarvan afgesloten door een hek. Er zit wel een deur in en als er gasten zijn, gaat die open. Je kunt dan zonnen op het grindstrand of zwemmen in het meer. De staat van het sanitair is behoorlijk. Er is warm water. Faciliteiten voor campers (WC legen, vuilwatertank legen) waren er niet. Wij waren hier in oktober en buiten ons stond er slechts één camper. Alle voorzieningen waren niet meer in gebruik.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Roger Peeters13-07-2011

kan nog verbeterd worden

Rustige maar mooie camping, te ver van Ohrid (met camper) en maar een goed en teklein sanitair. zeker de bronnen en kerk in noum gaan bezoeken

• 4Staat v/h sanitair

Camping Camping AS info