Géén boekingskosten

Hotel Beograd

MacedoniëMacedoniëStruga

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Beograd voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 150 reviews
+132/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 150 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

150 Reviews over Beograd

• 5Ik.s.10-08-2021

Herrie

In het verleden ook geweest toen was het ondanks dat de kamers niet waren opgeknapt veel beter. Ontbijt is nu ronduit slecht. En er zijn elke avond bruiloften in het hotel zodat je niet voor half 2 kan slapen. Zonder dat dit netjes gemeld werd. Nooit meer! Helaas was alles vol in Struga anders waren we weg gegaan.

• 5De bie29-09-2019

Nooit meer na dit hotel

Het hotel verdiend een onvoldoende , geen zwembad aanwezig , doorgezakte matrassen en vies , kamers worden niet schoon gemaakt en gordijnen hangen los , en al is het een lowbudget hotel, het mag dan wel zuiver en schoon zijn

• 4Teus27-09-2019

Gaat wel

Kamer was slecht balkondeur hing er half uit gordijnen die half van het plafond kwamen en niet dicht gingen badkamer vies Maar oke Veel van te land gezien en dat was prachtig

• 7Kuiper16-09-2019

Too accomodatie als je niet teveel verwacht

Top accomodatie als je niet teveel verwacht!

• 4D. Nijdam24-08-2019

Hotel voldeed helaas niet aan onze verwachtingen.

Het hotel voldeed helaas niet helemaal aan onze verwachtingen. Op de foto's zijn de drie persoonskamers afgebeeld. Wij hadden een twee persoonskamer die erg klein was. In de badkamer konden we amper op het toilet zitten omdat het gebouwd was tussen het bad en de muur. Bad lekte ook van onderen en douchekop kon niet worden opgehangen omdat de houder verkeerd om zat, al met al best wel wat gebreken. De hotelkamer zelf is erg simpel, verwacht hier geen luxe. Bedden slapen op zich prima maar het hotel is best gehorig. Wij sliepen bij de lift en hoorden de lift dus de hele tijd op en neer gaan. Ook het ontbijt viel wat tegen, elke dag hetzelfde en het leek alsof de gebakken eieren van gisteren en volgende dag weer werden gebruikt. Huishouding legt alleen schoon linnen neer, lijkt niet alsof ze schoonmaken. De ligging van het hotel is wel mooi, erg centraal en de bestemming is prachtig, maar helaas boeken wij niet meer bij hotel Beograd.

• 5Rob & Jolanda19-08-2019

Geen hotel Beograd meer.

In 2017 in het Beograd hotel 8 dagen verbleven, het was dan wel een hotel met veel achterstallig onderhoud, maar door alle gebreken en het vriendelijke behulpzame personeel was het toch best leuk.

In 2019 wederom naar hotel Beograd geweest, maar het was niet meer zoals in 2017. Ondanks een renovatie blijft het gebreken houden. De sfeer was niet meer te vinden, personeel deed niet meer dan wat ze nodig vonden. Het ontbijt liet ook te wensen over (in 2017 kon je vers gebakken eitjes krijgen in elke soort en toevoegingen met kaas, tomaat ed...) Helaas is nu alles een koude hap geworden, koude gebakken of gekookte eieren (groen van binnen). geen croissants meer. Wij zijn afgeknapt op het hotel, personeel en het bijbehorende ontbijt. Vandaar ons slechte cijfer

• 3Ca11-08-2019

Nooit meer hier terug

Niet wat het ooit was na 10 jaar 2x pj hier zijn geweest is dit de laatste keer personeel neergeslagen krijgen amper betaald zelf maar van een kar beddegoed en handdoeken gepakt zelf de kamer schoongemaakt al hele week geen schoon beddengoed al met al HEEL SLECHT geworden sinds Albanese eigenaar

• 8Laura10-08-2019

Good place to stay

Beograd Hotel is a simple but comfortable hotel. When you are in need of anything, the staff is very willing to help you. Had a good time over there! From Fibula staff I want to mention Nikola Gavrilovski as a very helpful and nice host, always taking care of 'his' tourists.

Note that wifi is sometimes poor in the rooms and that there can be noise from outside (especially in the weekends).

• 8roeland09-08-2019

prima plek om nog een keer te zijn!

was een fijne plek om te zijn. Soms wat herrie van buiten maar we can handle that. Een dag was er een bruiloft/feest binnen en ach.... maken we ook ons niet druk om.

• 6Romy04-08-2019

Herrie

Een prima hotel voor wat je betaald. Ontbijt is prima. Kamers zijn wat oud en kapot. Hotel ligt aan het begin van een hele druke winkel straat. Tegen over het hotel is een sky bar waar ze tot 01:00 hele harde muziek draaien. Net of de muziek in de kamer word gedraaid (Wij hadden een kamer aan de bar kant.) Hotel kon er helaas niks aan doen. Binnen 20 minuten met je met de bus/taxi in ohrid.

Hotel Beograd info

Soort hotel