We hebben een aantal aanbieders voor Struga voor je op een rij gezet:

Reviews over Struga

Gezellige en gemoedelijke sfeer

A.Cramet
    29-8-2019

Het is erg aangenaam verblijven in Struga.De mensen zijn er vriendelijk, geen opdringerige verkopers of horeca eigenaren. Ook de jeugd langs de rivier De Drim , die door jong en oud als openbaar zwembad gebruikt wordt, gedraagt zich rustig en vredig . In de avond is het gezellig druk langs de boulevard van de Drim, maar de sfeer blijft goed en gemoedelijk, wij hebben nooit een moment van onveiligheid gevoeld. De prijzen liggen ook iets lager dan in Ohrid-stad: cola of fanta op het terras ca. 1,- euro een biertje ca. 1,30 lunch incl drankje ca. 4 euro enz.

Mooie bestemming, maar je kunt beter in Ohrid zijn

D. Nijdam
    24-8-2019

Struga is een mooie stad, maar heeft niet erg veel te bieden. De terrasjes naast de Drim zijn erg gezellig maar ook erg druk dus het is soms lastig om een tafeltje te krijgen. Het strand bij Struga is erg mooi en er zijn veel bedjes, hier kun je prima vertoeven. Maar voor echte cultuur en historie kun je beter in Ohrid zitten, dat net iets meer te bieden heeft als Struga. Zelf hebben wij een aantal excursies met Lale tours gedaan, een echte aanrader! Nederlandstalige gidsen de erg veel weten te vertellen. Voor het halen en brengen van en naar excursies is het ook gemakkelijker om in Ohrid te zitten omdat ze ons vaak apart moesten halen, vanuit Struga werden namelijk weinig excursies geboekt. Struga heeft ook veel bedelaars, hier moet je wel tegen kunnen. Macedonie is een prachtig land en heeft veel te bieden (cultuur, natuur, geschiedenis en strand) en daarnaast ook nog eens spotgoedkoop, een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Typische badplaats, goedkoop, leuk voor 1 keer

EH
    10-8-2019

Ons verblijf is 4 weken in juli en augustus in hotel Drim. Struga is een aardig plaatsje maar in deze fase ontzettend druk. Voornamelijk locals, beperkt toeristen. Vele leuke, goedkope restaurants. Wel allen vergelijkbaar en veel pizza en burgers. All in boeken is niet slim. Met 4 personen eet je voor €25 incl drinken. Charmant is dat langs beide zijden van de rivier vele bars en restaurants zijn en het centrum hier haaks op aansluit. Daar hetzelfde beeld, maar ook toeristenwinkels. Pin, wisselkantoren, supermarkten, bakkerijen, alles nabij. Kleine bazaar rand centrum. Men is zeker niet opdringen, eerder relaxed. Op Roma bedelaars na. Erg druk eerste 3 weken. Ook het verkeer. Lang auto gehuurd, beperkte beschikbaarheid. Moeite waard, wel veel, druk en ruw verkeer. Taxi goedkoop, bus goedkoper. Voor €5 resp €0,80 naar Ohrid. Meer is mooi, grindstrand minder. Veel gezien en gedaan door hele land maar 1x is genoeg. Wel Struga boven Ohrid.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, geweest! Goed eten, vriendelijk volk.

Lydia Van Veen
    21-5-2019

12 dagen in Struga. Omgeving leent zich goed voor wandelingen. Laat je voor een paar euro 20 km in een dorpje afzetten en maak afspraak , ze komen je echt oprijd weer ophalen met de taxi, maar dan zie je meer het echte leven van daar. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen bij de brandweer kazerne, kregen heel trots hun voertuigen te zien , die bestond uit krijgertjes uit verschillende landen. Zo hing er oude brandweer kleding uit Holland aan de kapstokken. Struga heeft veel kleine winkeltjes, pijpenlaantjes, smal van voren maar diep als je binnen bent. Ze doen veel moeite voor je. De markt op zaterdag bestaat veel uit fruit en groente en “ rommel” . Voor 50 denar (= 0,80 ct ) kom je met de bus in Ohrid. En voor 15€ kan je met de plaatselijke taxi - boot heerlijk varen over het meer tot Albanië , wel drie uur lang. Nog leuker vond ik de vele kwakende kikkers op diverse plaatsen in Struga

Gereisd Met partner in mei 2019

Kleine plaats met mooie ligging

Klein plaatsje
    30-8-2017

Struga is een kleine toeristische plaats met veel restaurants en winkels. je kunt gunstig geprijsd eten lang de oevers van de Drim die door het stadje stroomt. Verwacht geen uitgebreid nachtleven, Struga heeft een strand van grof zand. Het strand is bewaakt. Pinautomaten vind je er voldoende. Het is een prima uitvalsbasis om Macedonië te verkennen.

Struga scoort een 7,8 uit 10, op basis van 197 reviews