Bed and Breakfast Vila Blago

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Vila Blago
8,4

18 reviews over Bed and Breakfast Vila Blago in het Nederlands

Mooi schoon maar sober en sfeerloos

Ton van der Beek
26-6-2017

Vila Blago is mooi, schoon en netjes verzorgd.

De bouwkunst laat te wensen ,scheve plinten, gapende stopkontakten, geen licht boven kamerdeur

onafgemaakte zaakjes maar dat zie je wel meer in dit land.

Onze douche lekte ,maar dat daar hadden we niet zo’n probleem mee.

De kamer is summier maar netjes, geen koelkast, tv , kluis en of airco aanwezig.

We waren blij dat we aan de voorkant zaten en hadden dus een balkon want de kamer was warm.

Bij aankomst werd ons en de andere gasten al verteld dat we bij ons vroege vertrek geen ontbijt mee kregen en dat dit een regeling met touroperator was i.p.v. toeristenbelasting betalen.

Vreemd dat de gasten die iets later vertrokken wel ontbijt krijgen dit kan dus wat mij betreft niet.

Er wordt voor de eerste en de laatste dag al gespaard op ontbijt, een welkomst drankje hangt er ook niet aan en informatie laat te wensen over , zelfs geen blaadje met wat waar te vinden is.

We moesten maar zelf zorgen voor broodjes voor vertrek en die liggen dan lekker op die hete kamer.

Kortom dit is slecht geregeld en als gast heb ik niets te maken tussen de regeling van touroperator en Blago.

Het ontbijt was sober dus verwacht geen uitgebreid ontbijt zoals omschreven bij de reis organisatie.

Je kon een speld horen vallen tijdens het ontbijt , de ruimte is mooi en groot genoeg om bijvoorbeeld een barretje er neer te zetten zodat de gasten in de avond ook nog iets hebben.

In Vila Blago kun je slapen en een ontbijt nuttigen en dat is het dan ook.

Mocht je onverhoopt ziek worden dan heb je een probleem want je hebt daar niets je moet je echt op pakken om aan voedsel en drinken te komen.

Het zwembad is niet verwarmd en de ligstoelen hebben geen matras en dat ligt oncomfortabel, de 4 parasols zijn te klein en vrijwel allemaal stuk, we hebben er ook niet lang gebruik van gemaakt.

Bij de reisorganisatie staat dat het een hotel is terwijl het eigenlijk bed en breakfast is.

Bovendien hebben we met een vroeg boek korting het dubbele betaald en dat doet zeer.

Andere gasten zaten voor de helft van het geld en dat is het wat mij betreft ook net waard.

Ohrid zelf is mooi en de volgende keer neem ik liever een hotel in Ohrid.

Kortom het is er schoon maar saai en sober maar met wat aanpassingen zou het een leuk onderkomen kunnen zijn.

Voor ons in ieder geval geen tweede keer.

Dit nooit meer

G. Van Lierop
3-6-2017

Ontbijt sober

Douche lek

Geen wifi op kamer zoals staat aangegeven

Bij de vroege excursies geen ontbijt

Bij vroeg vertrek geen lunch pakket zoals bij andere gezelschappen

Matige afwerking al is het 4jaar draaiende stopcontacten hangen los uit de doos

Niet voor herhaling vatbaar

Marianne
30-5-2017

Hotel Blago is ons matig bevallen. De kamer erg summier (geen tafeltje). De badkamer was beneden peil. Stopcontact hing uit de muur. Handdoek haken vielen naar beneden. Douchecabine kon niet dicht en lekte. De zeer hoge instap is ongeschikt voor ouderen. Het ontbijt is redelijk, geen vers brood en koude gebakken eieren.

Het ziet er heel mooi uit, het entree en de eetzaal, maar totaal sfeerloos.

De hoge beoordelingen zijn waarschijnlijk Door vrienden geplaatst. Deze kloppen absoluut niet. We moesten heel vroeg vertrekken, maar een ontbijt kon niet geregeld worden. De mensen uit de andere hotels kregen allen een prima ontbijt mee.

Een klein paradijsje

Wil en Marjon van Heerden
6-7-2016

Voor ons die vaak in grote hotels hebben gelogeerd een waar paradijs. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaars van het hotel.zijn ongeëvenaard. Geen enkele moeite is hun teveel.kamers zeer schoon en lekker licht. Het hele hotel straalt een luxe uit die je niet verwacht bij 3 sterren. Ook de Macedonische bevolking is heel vriendelijk en gastvrij. Heerlijk eten bij restaurant Lipa en restaurant Bane. Kwartiertje lopen vanuit hotel. Taxi kost 100 denar 1.65 euro.excursies bij lokaal bureau en touroperator geboekt. Lokaal bureau is zeker zo goed.grote aanrader de driedorpentocht.woensdag en jeep safari. Wij gaan zeer zeker terug naar Villa Blago.

Heel leuk

Louis
24-6-2016

Prima verblijf, gezelligheid en vriendelijkheid ten top.

Rekening houden met volgende zaken:

- geen pinautomaten in Pestani.

- bij restaurants ( meeste) kan je pinnen.

- boek je excursies bij lokaal bureau. Veel kleinschaliger dan via de reisorganisatie, Nederlands gesproken en goed voor elkaar.

- ga eens een dagje of paar uurtjes naar het strand van Bane2. Gratis boottochtje erbij.

- op het vliegveld is ook bij vertrek van alles te krijgen. Staat in gids van touroperator anders.

Al met al is Macedonië een aanrader.

Jan en Marina
6-9-2015

Vila Blago is een zeer netjes en mooi hotel. We zijn uiterst vriendelijk ontvangen bij aankomst. De Nederlandse eigenaar (Dennis) kwam naar de bus gelopen en heeft de koffer van Marina naar de kamer gebracht, en gaf ons meteen het gevoel echt welkom te zijn. De kamer is klein, maar prima, goede bedden en een douche en toilet. Het ontbijt is eenvoudig, maar keurig verzorgd. Verder een kledingkast en 2 stoeltjes. Het zwembad bij het hotel is eveneens fantastisch. Dit ligt hoger als het hotel waardoor je uitzicht hebt over het meer van Ohrid. Hier staan voldoende ligbedden, stoelen en parasols, waar je gratis gebruik van mag maken. En ook de jaccuzi staat klaar voor gebruik. Eigenaar Dennis is altijd bereid je te helpen, en geeft ook prima tips aan zijn gasten. Ook Lucia (personeelslid) doet haar uiterste best voor de gasten. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Vila Blago, en zijn met een uiterst uitgerust en tevreden gevoel weer huiswaarts gekeerd.

Relaxed & Gastvrij

Joost
2-9-2015

Schone en nette kamers, erg aardig en gastvrij personeel en gastheer en vrouw.

Toplocatie ook, heerlijk om vanuit het zwembad uitzicht op zowel het meer van Ohrid als de bergen te hebben. Je bent met de bus zo in Ohrid, en in de omgeving kun je heerlijk wandelen.

Echt een aanrader!

Super gezellig

Theunis en Ellie
1-9-2015

Wat een geweldige 10 dagen hebben we gehad in Villa Blago. Kleinschalig en daardoor erg gemoedelijk en persoonlijk.Niets moet en alles kan .Dennis weet alles en helpt je overal mee. Op zondag naar een dokter/ziekenhuis :Dennis regelt het !! Kamers eenvoudig, ontbijt prima, zwembad heel goed, ligging rustig maar overal dichtbij.Restaurants: 1 Bane 2 Galeo 3Momir in Ohrid.4 Lipa. Excursies: De mooiste sinds jaren: Jeepsafari met lokaal bureau in Pescanie.Zeg ik verder niets over,gewoon een dikke 10 met griffel!!!!!! Villa Blago verdient een 100% bezetting volgend jaar.En wat een vriendelijke bevolking: voor ons geen Turkije weer.

Gastvrij met een hoofdletter

Roelof Compagner
13-8-2015

Eigenlijk kan je overal een 10 voor geven, maar om toch wat onderscheid te maken een 8 en een 9 erbij.

De gastvrijheid van Silvija en Dennis is hartverwarmend, je krijgt meer het gevoel dat je op familiebezoek bent dan in een hotel. Heel behulpzaam en gemakkelijk, je voelt je er meteen thuis.

Voor het hotel zou nog een mooie tuin aangelegd kunnen worden en aan het meer nog een leuk strandje, zou leuk zijn voor kinderen.

Heel veel respect voor de wijze waarop het echtpaar het hotel runt en het verder uitbouwt.

Zeker een aanrader voor mensen die Macedonie willen verkennen, dichtbij het dorp en op acceptabele afstand van Ohrid (stad)

Het is hier gewelig

nicola
24-7-2015

Geweldige vakantie gehad bij silvia en dennis in vila blago. Vanaf het balkon het heb je een schitterend uitzicht over het meer.aan de achterkant hebben ze een heel mooi zwembad met een jaccuzi !!! Het ontbijt was erg goed met met genoeg variatie.de hele accomdatie is schoon en zweervol ingericht.

Het is een aanrader voor iedereen die macedonie wil bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vila Blago in Pestani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vila Blago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.