Villa Pestani

7 reviews over Villa Pestani in het Nederlands

Prima plek

nelly
24-10-2017

Wij verbleven van 22 sept. t/m 29 sept. 2017 in Villa Pestani.

Dit was voor ons de tweede keer dat we in de villa waren en zo het toeval wil ook nog in dezelfde kamer.Het hotel vinden wij helemaal top. Vriendelijk Personeel, niets is teveel voor ze als je wat vraagt. Het ontbijt is fantastisch vergeleken bij het jaar daarvoor.We zijn nu voor de vierde keer in het plaatsje Pestani en het voelde voor ons als thuiskomen,(heerlijk). Wat ons wel opviel is dat je struikelde over de Nederlanders.De mensen in Pestani zijn heel aardig (nog wel). Wij komen in ieder geval terug, en weer in Villa Pestani.

De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Ontbijt eenvoudig, maar goed. Alles is aanwezig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Er is geen lift, maar koffers werden naar boven gebracht en op het eind van de vakantie weer naar beneden gehaald. De room-cleaning liet echter wel wat te wensen over. Mogelijk heeft dit iets te maken met het einde van het seizoen.

Oude reviews (archief)

dat kon beter

anja
28-9-2016

Goed hotel maar kon beter, ontbijt wel aardig met vaak koude gebakken eieren en oud wit brood ( broodrooster is aanrader.) Geen fruit. Personeel maakte het de gasten niet comfortabel nadat de waterleiding kapot was na hevige regen. Ook de boiler was kapot, daarover geen communicatie naar de gasten. Om 22.30 uur is het hotel volledig donker, geen portier of iemand die je kunt raadplegen als er iets zou zijn.

Misschien einde seizoen??

Geweldig

Nelly Mors
7-9-2016

Wij zijn van 27 augustus tot 3 september in Villa Pestani geweest. Het hotel is prima, personeel is erg vriendelijk. We hadden een 2 tot 4 persoons kamer geboekt met meerzicht (heerlijk op je balkonnetje met een glaasje wijn het leven van Pestani gadeslaan en naar een geweldige zonsondergang kijken). Villa Pestani heeft goede bedden en het is er netjes. In de badkamer is er zelfs een föhn aanwezig. We hadden op de kamer lekker veel ruimte. In Pestani zelf is niets te doen, maar met de bus voor de deur zit je zo in Ohrid waar je kan winkelen. Als je van rust en natuur houd zit je hier goed. Wij zijn nu voor de 3e keer in dit dorpje en het zal zeker nog een 4e keer worden. Het dorpje heeft geen pin automaat maar bij verschillende restaurants kan je euro's wisselen of met de pinpas betalen.

Super

henny
26-7-2016

topper, prima hotel. zeer vriendelijk personeel, prachtige ligging. een kant zicht op het meer andere kant tegen een gebouw, hotelletje. doch qua prijs en wat je krijgt heel goed. gaan zeker nog een keer!

Wil meteen terug

I.Jansen
25-6-2016

Onze villa Pestani was leuk. Kleinschalig. We hadden een prachtige kamer.

Met het restaurant op de bovenste verdieping (trappen lopen, geen lift, dus niet zo goed voor minder validen),maar een schitterend uitzicht over het meer ,terwijl je lekker zit te ontbijten.

Als je van stappen houdt moet je niet in Pestani zijn.

Als je van mooie natuur houdt en van dorpse gemoedelijkheid ben je op zijn plaats.

Tevens is naar Ohrid gaan met de bus een gemakkelijke en goedkope optie en in Ohrid is heel veel te zien .

Kastelen ,hele oude kerken ,leuke oude kern . Je kunt boottochten maken naar verschillende plekken,

Maar ook lekker winkelen ,als je daar van houdt.

En .. lekker en goedkoop eten

Geweldig verblijf

Marga Kanon
25-6-2016

Een simpel hotel, maar prijs kwaliteit een 10. Lieve behulpzame mensen. We kregen ook nog gratis een hele leuke excursie / picnic aangeboden naar een eind verder aan het meer. We konden mee met het bootje of met de auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Pestani voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pestani in Pestani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pestani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Pestani scoort een 8.42 uit 10 op basis van 7 reviews.