Villa Pestani

13 reviews over Villa Pestani

• 2019
    9Hubertha Huijben01-10-2019

Uitstekend!

Het was een heerlijke vakantie. Een week was eigenlijk te kort. Ook omdat we 4 excursies geboekt hadden. We hebben daarom te weinig gebruik kunnen maken op de gratis ligstoelen en parasols op het terras bij het restaurant aan de overkant. Ligging was super. We hadden Logies en Ontbijt geboekt. Ontbijt was prima. Lieve en gastvrije medewerkers, zowel bij het hotel als het restaurant, wat van dezelfde familie was. Restaurant was ook heel goed. We zijn wel bij ons geliefde restaurant, DAC, (buren van het Hotel) vaker gaan dineren. Erg goed, vooral de gegrilde vleesgerechten waren super. Voor nog geen €9,-- heb je hier een volledig menu. Heerlijke week gehad. Minpuntje: 's nacht weleens wat last van de blaffende zwerfhonden. Wordt tijd dat deze in een asiel opgevangen worden. Voor de rest was het een heel rustig verblijf. Met uitzicht op het prachtige meer. Vanaf het terras was dit met een trapje te bereiken. Heerlijk gezwommen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nelly30-05-2019

Fijn Hotel, Fijne plaats

Wij zijn van 12 mei to 22 mei weer in vila Pestani geweest. Het was weer als vanouds. Het is nog steeds een prima Hotel met vriendelijke mensen. Ontbijt was prima en heerlijk uitgebreid, elke dag met een eitje. Het brood in macedonie is altijd wat aan de droge kant vandaar dat er een broodrooster staat. (dus geen brood van gister hoor). Er was dit keer gratis half pension en dat kon je bij het restaurant aan de overkant Mestono nuttigen. Dit is niet a la carte. Er werd iedere dag wat lekkers voor je klaargemaakt. Verder kan ik alleen maar zeggen dat we het prima naar onze zin gehad hebben ontdanks het slechte weer. Volgende keer weer naar Vila Pestani.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Henny Artz25-04-2019

Touroperator geweldig

Geweldige plaats, prima accommodatie. Mijn echtgenoot kreeg last van een flinke hernia en is tot in de puntjes verzorgd . Eten werd bezorgd door een restaurant aan de overkant. Voor vervoer naar huis alles super geregeld. Privé auto naar de luchthaven, met instructies heel rustig te rijden. Op de luchthaven stond iemand van touroperator ons op te wachten en kregen we overal VIP service. Op de luchthaven stond weer alles klaar. Met een speciale lift naar beneden en vandaar begeleiding tot de uitgang. Wij vliegen twee keer per jaar naar Macedonië. Laatste keer in Atlantis in pestani verbleven. Geweldige accomodatie. Super, super appartement. Nog nooit zo'n compleet app. Gehad. In een zin touroperator Gewéldig

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    8Ineke van vliet11-11-2018

Goed en schoon

Gewoon Harstikke goed, schoon en met de bus naar oghrid voor een habbekrats

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jacqueline07-10-2018

Onverwacht mooi en aangenaam verrast door dit land

Macedonië is een.prachtig land met schitterende natuur,cultuur.Behulpzame gastvrije mensen.En erg goedkoop.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Joke22-07-2018

Goed hotel, komen zeker terug.

Wij hebben een week gelogeerd in Villa Pestani. Een prima 3* hotel. Werd goed schoon gehouden, personeel is vriendelijk. Ontbijt simpel maar voldoende en aan de overkant een geweldig goed restaurant met fantastisch terras en zelfs ligbedjes. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9nelly24-10-2017

Prima plek

Wij verbleven van 22 sept. t/m 29 sept. 2017 in Villa Pestani. Dit was voor ons de tweede keer dat we in de villa waren en zo het toeval wil ook nog in dezelfde kamer.Het hotel vinden wij helemaal top. Vriendelijk Personeel, niets is teveel voor ze als je wat vraagt. Het ontbijt is fantastisch vergeleken bij het jaar daarvoor.We zijn nu voor de vierde keer in het plaatsje Pestani en het voelde voor ons als thuiskomen,(heerlijk). Wat ons wel opviel is dat je struikelde over de Nederlanders.De mensen in Pestani zijn heel aardig (nog wel). Wij komen in ieder geval terug, en weer in Villa Pestani.

Gereisd met partner in september 2017

• 8willem01-10-2017

Prima kleinschalig hotel met perfecte ligging.

De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Ontbijt eenvoudig, maar goed. Alles is aanwezig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Er is geen lift, maar koffers werden naar boven gebracht en op het eind van de vakantie weer naar beneden gehaald. De room-cleaning liet echter wel wat te wensen over. Mogelijk heeft dit iets te maken met het einde van het seizoen.

Gereisd met partner in september 2017

• 6anja28-09-2016

dat kon beter

Goed hotel maar kon beter, ontbijt wel aardig met vaak koude gebakken eieren en oud wit brood ( broodrooster is aanrader.) Geen fruit. Personeel maakte het de gasten niet comfortabel nadat de waterleiding kapot was na hevige regen. Ook de boiler was kapot, daarover geen communicatie naar de gasten. Om 22.30 uur is het hotel volledig donker, geen portier of iemand die je kunt raadplegen als er iets zou zijn. Misschien einde seizoen??

Gereisd met partner in september 2016

• 9Nelly Mors07-09-2016

Geweldig

Wij zijn van 27 augustus tot 3 september in Villa Pestani geweest. Het hotel is prima, personeel is erg vriendelijk. We hadden een 2 tot 4 persoons kamer geboekt met meerzicht (heerlijk op je balkonnetje met een glaasje wijn het leven van Pestani gadeslaan en naar een geweldige zonsondergang kijken). Villa Pestani heeft goede bedden en het is er netjes. In de badkamer is er zelfs een föhn aanwezig. We hadden op de kamer lekker veel ruimte. In Pestani zelf is niets te doen, maar met de bus voor de deur zit je zo in Ohrid waar je kan winkelen. Als je van rust en natuur houd zit je hier goed. Wij zijn nu voor de 3e keer in dit dorpje en het zal zeker nog een 4e keer worden. Het dorpje heeft geen pin automaat maar bij verschillende restaurants kan je euro's wisselen of met de pinpas betalen.

Gereisd met partner in augustus 2016

1 tip over Villa Pestani

• Ineke van vliet, 08-11-2018

Hierbij de bustijden naar oghrid voor de deur, en de andere kant heen naar het klooster onderweg heb je het plaatsje trepjca uitstappen en gaan bekijken zo mooi aar

0 vragen over Villa Pestani

Villa info