Appartement Guesthouse Lakeview

Review geschreven door Ronnie ter Horst

super

Ronnie ter Horst
13-3-2017

De eigenaars Jos en Annelies , zijn zeer gastvrij en geven je goeie tips heel aardige mensen ,en het is een goedkoop mooi land met vriendelijke mensen waar je lekker goedkoop kunt uiteten en drinken ,een heel mooi meer super helder alleen temperatuur water niet zo warm als gewend in kroatie . Een betrouwbaar Nederlands echtpaar die 2 ruime appartementen verhuren voor weinig geld . Dus een aanrader en ga zeker uiteten bij Lipa super, lekker goedkoop en fantastische aardig familie die dit restaurant runnen , en je excursies boeken bij lokaal bureau betrouwbaar Nederlands pratende eigenaar.

niet twijfelen dus maar boeken