Géén boekingskosten

7.2GoedScore uit 209 reviews

• Sportfaciliteiten

213 Reviews over Desaret

• 8Anke Kruizinga26-08-2019

Eenvoudig hotel met alles wat je nodig hebt!

12 dagen verbleven in dit hotel en we zijn zeer tevreden! Elke ochtend een goed en uitgebreid ontbijt, mooi zwembad en prima kamers. De ligging aan het meer is enorm mooi en de restaurantjes in de buurt zijn leuk, goedkoop en je kunt hier terecht voor een goede maaltijd! Het enige dat ik gemist heb ik een gezellige bar om wat te drinken in de avond.

Voor de verwende Nederlanders onder ons: als je gewend bent aan luxe en een 5* resort, blijf dan weg of laat je verwachtingen thuis want iedereen doet enorm zijn best om je het naar de zin te maken maar ook dit zijn gewoon mensen die niet alles perfect kunnen doen.

• 8G.v.Eeden11-08-2019

Boven verwachting

Het hotel is me prima bevallen; prijs-kwaliteit ok. Ligging top, mensen over het algemeen aardig. Muziek bij zwembad matig, maar heerlijk bad. Uitzicht super over het meer. Ontbijt prima, maar hoe eerder je komt hoe meer keuze, niet altijd bijgevuld. Kamer prima, hygiene ook. Dagelijkse schoonmaak. Dorpje vlakbij. Er schijnt elk jaar te worden opgeknapt, beetje oud en soms krakkemikkig (deur kapot, badkamerdeur sluit niet), maar dat ok, niet storend.

• 5Lineke03-08-2019

Nooit meer dit hotel omdat het erg koud was.

We waren de eerste gasten dit seizoen .De kamers en de bedden waren erg koud.Er was alleen een electrisch kacheltje. De verwarming in het hotel was uit,hoewel het in de nacht rond het vriespunt was. Het ontbijt was erg sober,maar voldoende.Het zwembad was een bouwput.Er waren in het hotel erg veel schreeuwende kinderen en jongeren .Er was heel harde muziek bij het meer .De douchecabine was lek . Er stond steeds water op de vloer. Er waren voldoende schone handdoeken en beddengoed. Het personeel was heel vriendelijk.De prijs van eten en koffie was erg laag.

• 8arie kalkman16-07-2019

hotel zeer goed gelegen

zeer redelijk hotel voor schappelijke prijs , met prachtig uitzicht op meer en bergen . verder fijn zwembad 28 m lang en keuze bij het zwembad of bij het meer te zonnen de kamers eenvoudig ,helft met airco ,en andere helft zonder , ik had de pech zonder ,wel koelbox , bedden waren goed , alleen het onderstel in ledikant erg slap ,zodat je behoorlijk wegzakte met slapen. vriendelijk personeel ,alleen de werksters voor de kamers ,staan zonder kloppen in de kamer en werd slecht schoongemaakt . ontbijt redelijk , ook buffet in de avond voor 6 euro redelijk . met het zwemmen in het meer zat ik na een paar dagen over mijn hele lichaam onder de rode vlekken , wat ontzettend jeukte . Ik naar apotheek en kreeg medicijnen hiervoor , ik was niet de enige bij de apotheek met hezelfde probleem het is een bacterie in het meer , waar sommige last van hebben , dus niet iedereen . wel jammer voor mij want ik had graag nog een keer terug gegaan

• 4Jenny de Vries11-05-2019

Eten in hotel desaret superslecht

Je moet hier niet naartoe gaan als je niet iedere dag 30 tot 50 euro Pp wil uitgeven aan excursies. Bij mooi weer zijn de terassen en het zwembad goed te doen

• 9Anna21-08-2018

Fantastische locatie een mooier uitzicht

Erg mooie locatie komen hier al 4 jaar en het 5de jaar zijn zij alles aan het renoveren geweldig Mooi uitzicht vernieuwd lig gedeelte bij het zwembad. Gerenoveerde kamers met goede nieuwe bedden en worden goed schoon gemaakt. Zelfs de keuken is verbeterd en de eetzaal ziet er netjes uit. Geschoold personeel en erg vriendelijk.. kortom het is weer TOP

• 9Janet&Dick22-02-2018

Goede reis voor weinig geld in het voor/na seizoen

Goede en vriendelijke mentaliteit van de bevolking.. het is er goedkoop, dus gaan we 2x per jaar met touroperator naar Macedonie.. klimmen in de stad Ohrid is voor mij te zwaar..

• 8Grijsduifje19-11-2017

Mooie vertrouwde plek.

Fantastische ligging aan het meer, vlakbij een gezellig dorpje met diverse goede restaurantjes. Hotel is gedateert en verouderd, zwembad was dit jaar te koud om in te zwemmem, veel achterstallig onderhoud.

• 4Niet meer van deze tijd25-09-2017

De eerste en de laatste keer

De staat van onderhoud van het hotel, inclusief de kamers is bedroevend. Daarentegen de ligging is subliem. De temperatuur van het zwembadwater is onacceptabel koud. Er is niet in te zwemmen. De kamers zijn enorm gedateerd, tv doet het niet, beschimmelde muren, planken van het laminaat komen spontaan omhoog. De schoonmaaksters zijn nog geen 3 minuten binnen. Wel iedere dag schone handdoeken. De metalen afwerkstrips op trap van het zwembad naar de receptie zijn afgebroken en omgekruld, waardoor de loeischerp punten je enkels openhalen. Personeel is loeichagrijnig als je wat vraagt. Er wordt hardop gezucht als je vraagt of ze het modem opnieuw willen opstarten omdat de wifi het al een dag niet doet. Triestheid ten top.

• 2renevan vlaenderen19-09-2017

gaat nog eens maar niet in het hotel desaret

he thotel was bager de balkon was rot en ston los.de belofte van het intrnet is een grote is een mislijdingdefoto van de kamerwas mooi maar wij kregen een af getrapte kamer does wc schimel matjes vol plekken het eeten voor de avond smaken loos zwarten spikels er op aardapels koud dispenze was gevuld met lijdingwatermet gloor voor mensen met mediesijnen worden in gevaar gebracht .aande rande schimel zwembat ook als je de menserwil spreeken die is er niet. voor ons ishet een goten domper ons huilijk feest van 30 jaar sammen zauw mooi zijn.het onbijt was goed ik ben teleurgesteld in touroperator dat zij de reklame ook nog zeggen op de internet het hotel van het jaar en drie steren toe kennen. dat het aut is ook maar zo vies is heb ik nog nooit meegemaakt. ik kom al 30 jaar in oost blok lande en daar zijn ook genoeg hotels gezien. haal u.reklaamen maar van de tv sloopen is het besten van desaret rene van vlaenderen

Hotel Desaret info

Het complex