Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5Natuur
  • 9.6Inrichting
  • 9.8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Atlantis

• 7Jack en Wil02-09-2022

Prima!!!

Een heel mooi appartement met alles er op en er aan.Het ligt alleen aan een ontzettend drukke weg.Als wij savonds tlangs de weg liepen deden we het licht van onze telefoon aan.Zodat wij goed zichtbaar waren.Voor de rest,een heerlijke vakantie gehad👍

• 5Natuur
  • 10Paulien Marco en Demi05-08-2019

Geweldig

Een geweldig appartement met fantastisch uitzicht op het meer.

• 8M. Steegstra04-08-2019

Prachtig appartement in geweldig mooie omgeving

Er zijn heel veel plekjes die een bezoek waard zijn

• 10Bart15-08-2018

Fantastische huwelijksreis

Fantastisch verblijf in Atlantis gehad voor onze huwelijksreis! De ligging van het appartement is prachtig aan het meer van Ohrid, en zowel Pestani als Ohrid zijn goed bereikbaar. Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien (zelfs een vaatwasser en wasmachine) en is in alle opzichten zeer modern en compleet uitgerust. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op het meer, en vanaf het privestrandje kun je direct het water in. We hebben erg genoten van onze week in Atlantis en hebben absoluut niets gemist!

• 10Ellen18-08-2017

Geweldig

Het appartement was nog mooier dan in de touroperator folder. Complete keuken, badkamer en huiskamer met een geweldig uitzicht over het water op het balkon. Waterschoentjes zijn een pre, omdat het fijne privéstrand een kiezelstrand is. Het meer is geweldig, Ik adviseer zeker het Atlantis bootje te huren voor een mooie tocht op het meer.

• 10Marie-Jel12-07-2017

Fantastisch, heerlijk en luxe!

Macedonië was best spannend omdat het onbekend was. Atlantis gaf ons vertrouwde rust. Gebouwd onder Nederlandse architectuur met moderne inrichting. Uitzicht over het meer van Ohrid. Een heerlijk startpunt om het mooie land te ontdekken met een rijke cultuur, gezellige terrasjes, uitgaansgelegenheden, sportieve uitstapjes en heerlijk eten. Super vriendelijke huismeester en voor elk probleem een oplossing. Het achterste appartement is nog in opbouw maar heeft ons niet gestoord. De sfeer is goed en iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Laatste opmerking...... de douche daar is lekkerder dan thuis haha!😎

Appartement Atlantis info

• Adresgegevens