We hebben een aantal aanbieders voor Pestani voor je op een rij gezet:

Reviews over Pestani

Zeer relax plaatsje

Nel,
    29-10-2017

Pestani is een vissersplaatsje aan het meer van Ohrid. Er is daar helemaal niets te doen. Er zijn een paar supermarktjes en aardig wat restaurants waar je heerlijk kan eten. o.a. Lipa, Dac, Galeo. Met Bane hebben wij slechte ervaringen wat eten betreft. Je kan met de bus naar Ohrid.ong. 20 min rijden. Pestani is een zeer relax. De bevolking is erg aardig en gastvrij. Dit maak je jammer genoeg in nederland niet meer mee.De Natuur is wonderschoon.Spectaculaire zonsondergangen. Kortom het gaat vooral om de rust en stilte die je in pestani vindt

Gereisd met partner in september 2017

Prima plek

Theo&Gerda,
    18-8-2017

We waren van 4-11 augustus in Pestani. Het was er de eerste dagen ongelooflijk druk (je kon de straat nauwelijks oversteken). Vanwege de nationale feestdag op 2 augustus verbleven veel Macedoniërs rondom het meer van Ohrid. Gelukkig keerde de rust weer enigszins terug. Pestani heeft een smal kiezelstrand, parallel aan de doorgaande weg. Er zijn geen ligbedjes. Het water is prachtig helder; nog nooit zo helder gezien. Er zijn een paar restaurantjes in het dorp waar je prima en spotgoedkoop kunt eten. Ook zijn er 2 supermarkten en een bakker. Er is geen pinapparaat om geld op te nemen. Daarvoor moet je naar Ohrid (vooral de 1e dag lastig!). Later hoorden we dat de supermarkt wel wil wisselen of euro's wil aannemen. Je kunt gemakkelijk met de taxi naar Ohrid (€8,- per rit). Ook met de bus reizen vonden we geen probleem (€ 0,50 p.p. per rit). Er is veel natuurschoon in Macedonië.

Gereisd met partner in augustus 2017

Pestani via Bane

Kaylee,
    10-8-2017

Wij verbleven een week in villa Bane in pestani, mooi appartement erg schoon! Ontbijt redelijk afwisselend en de mensen zijn aardig. Klein keukentje kan je eigenlijk niet gebruiken ( geen pannen aanwezig)..

In de straat zelf zijn een aantal restaurants aanwezig galeo is hier het lekkerste! Toch is de sfeer in ohrid veel leuker om te eten. Aan het water zijn geen ligbedjes en lig je op de kiezels! Water schoentjes meenemen is een tip! Prima vakantie gehad met een mooie omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Weinig te doen

Ton van der Beek,
    1-7-2017

Het uitzicht op het meer is natuurlijk geweldig echter Pestani zelf is een gehucht waar ook daadwerkelijk niets te doen is. Er ligt 1 groter restaurant en wat kleinere zaakjes maar dan heb je het ook wel gezien. Alles verloopt over een gevaarlijke weg die je liever niet te voet moet aflopen. Net voordat je pestani inkomt vind je wel wat mooiere hotels zoals Hotel Bellevue en Metropol maar verder door is het een en al Villa's en appartementen. Voor het leukere werk moet je echt naar Ohrid

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Geert,
    7-6-2017

Via touroperator geweldige excursies gemaakt

deze waren zeer goed verzorgt en de gidsen waren uitmuntend

prachtige omgeving en mooie natuur

Hier kom je echt tot rust.

Helaas was het appartement minder

Gereisd met partner in mei 2017
Pestani scoort een 7,5 uit 10, op basis van 102 reviews