Reviews over Pestani

Goed en schoon

Ineke van vliet
    11-11-2018

Gewoon Harstikke goed, schoon en met de bus naar oghrid voor een habbekrats

Onverwacht mooi en aangenaam verrast door dit land

Jacqueline
    7-10-2018

Macedonië is een.prachtig land met schitterende natuur,cultuur.Behulpzame gastvrije mensen.En erg goedkoop.

Fantastische locatie een mooier uitzicht

Anna
    21-8-2018

Erg mooie locatie komen hier al 4 jaar en het 5de jaar zijn zij alles aan het renoveren geweldig

Mooi uitzicht vernieuwd lig gedeelte bij het zwembad. Gerenoveerde kamers met goede nieuwe bedden en worden goed schoon gemaakt. Zelfs de keuken is verbeterd en de eetzaal ziet er netjes uit. Geschoold personeel en erg vriendelijk.. kortom het is weer TOP

Fantastische huwelijksreis

Bart
    15-8-2018

Fantastisch verblijf in Atlantis gehad voor onze huwelijksreis! De ligging van het appartement is prachtig aan het meer van Ohrid, en zowel Pestani als Ohrid zijn goed bereikbaar. Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien (zelfs een vaatwasser en wasmachine) en is in alle opzichten zeer modern en compleet uitgerust. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op het meer, en vanaf het privestrandje kun je direct het water in. We hebben erg genoten van onze week in Atlantis en hebben absoluut niets gemist!

Z|eker voor herhaling vatbaar!

Victor
    15-8-2018

Wij verbleven in de appartementen Bane; geweldig! Kleinschalig, maar van alle gemakken voorzien, prima ontbijt ( lekker buiten in het zonnetje, maar binnen kan eventueel ook). De eigenaresse en haar hulp doen alles wat in hun vermogen ligt om je een fantastische vacantie te laten hebben. pestani zelf is een klein dorp, met een aantal leuke restaurants . Aan te bevellen is je met een bootje naar het strandje van Bane 2 te latenbrengen: heerlijk relaxen , met gelegenheid om wat te eten en te drinken. Als men rust, natuurschoon, lieve mensen en lekker eten en drinken zoekt is dit een van de plaatsen om naar toe te gaan!

Pestani scoort een 7,8 uit 10, op basis van 102 reviews